just 9000 griffin?
millised lisad ja asjad võrreldes tavalisega? 1997 a.
ehk kuidas eristada tavalisest.
griffin - mis see on?
SaabCentral.com
Saab 9000 Griffin
Equipment in addition to CDE. 2.3 turbo engine, automatic 4.speed transmission, interior details in walnut veneer, electrically adjustable front seats with memory on drivers side, CD player, Cruise control, electric glass sunroof.
SaabMuseum.com
On sale from the Spring of 1992 was the 9000 Griffin - which came equipped with every available option as standard
Tehtud siis nii 2,3 kui ka 3.0 V6 mootoriga, automaaktast, kõik lisad, valge nahksisu, puidust iluliistud kõikjal salongis ning ka ustel jne.
terv, teager
EDIT: Leidsin ka 9000 spetsifikatsiooni 95' aasta oma
Lisatud failid
Algselt postitas: teagerSaabCentral.com
Saab 9000 Griffin
Equipment in addition to CDE. 2.3 turbo engine, automatic 4.speed transmission, interior details in walnut veneer, electrically adjustable front seats with memory on drivers side, CD player, Cruise control, electric glass sunroof.SaabMuseum.com
On sale from the Spring of 1992 was the 9000 Griffin - which came equipped with every available option as standard
Tehtud siis nii 2,3 kui ka 3.0 V6 mootoriga, automaaktast, kõik lisad, valge nahksisu, puidust iluliistud kõikjal salongis ning ka ustel jne.
terv, teager
Põhiline on meeletu hulk müraisolatsiooni lisaks std.varustusele. On ikka raisad vaiksed küll võrreldes tavatonnistega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ivomets
nagu el luuk oleks ka yks kindel lisatunnus?
Elektriline katuseluuk olemas - võib-olla on Griffin, kuid ei pruugi.
Elektriline katuseluuk puudub - kindlasti pole Griffin.
Vaata parem lisasid, ja et just need puidust ukseääred oleksid, nii nagu Iisaku masinal:

terv, teager
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: ivomets
nagu el luuk oleks ka yks kindel lisatunnus?
Elektriline katuseluuk olemas - võib-olla on Griffin, kuid ei pruugi.
Elektriline katuseluuk puudub - kindlasti pole Griffin.
Vaata parem lisasid, ja et just need puidust ukseääred oleksid, nii nagu Iisaku masinal:
terv, teager
puidust ukseääred on. aga pagasnikul cs.
el istmed ka on ja must nahsisu..
luugi kohta veel ei tea...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
puidust ukseääred on. aga pagasnikul cs.
el istmed ka on ja must nahsisu..
luugi kohta veel ei tea...
CS? Kindel või? Griffin oli ainult sedaan ehk CD(E)
Kui on luukpära, siis Griffinist küll asi kaugel.
RedBaron, sry, pilt jah sinu Griffist

terv, teager
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga kuskohast see valge sisu tuleb? Millegipärast ei usu et see just pidi olema... Netiotsingud annavad ka igasugu teisi värve piltidel...Algselt postitas: teager
Tehtud siis nii 2,3 kui ka 3.0 V6 mootoriga, automaaktast, kõik lisad, valge nahksisu, puidust iluliistud kõikjal salongis ning ka ustel jne.
Algselt postitas: Cyber
Aga kuskohast see valge sisu tuleb? Millegipärast ei usu et see just pidi olema... Netiotsingud annavad ka igasugu teisi värve piltidel...
Kuskilt on kõrvataha jäänud, et valge nahksisu sai ainult Griffinile, hetkel viidata kahjuks kuhugi pole. See muidugi ei välista, et Griffinile muud nahksisu panna ei saanud....
terv, teager
Griffin tonniste hulgas tekitati 92 aastal ja 95 aastal sai ta omale mootoriks kindlasti 3-liitrise (minu teada erandeid ei tehtud)...samal aastal (95) suruti ka esiots madalamaks, täpselt nii toimiti ka CD ja CDE mudelite puhul.
Mingi allikas väidab, et 9000 Griffinit toodeti kuni 97 aastani, aga ühtki müügikuulutust >96 aasta mudelite kohta ma küll leidnud pole.
Rariteet äkki?
edit: muidugi on 9000Griffin alati sedaan
Mingi allikas väidab, et 9000 Griffinit toodeti kuni 97 aastani, aga ühtki müügikuulutust >96 aasta mudelite kohta ma küll leidnud pole.
Rariteet äkki?
edit: muidugi on 9000Griffin alati sedaan
Kontrollisin huvi pärast Saabnet.ru lehel ühe Griffini VIN koodi:
VIN: YS3CK48WOS1008712
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B308I - 3.0L V6, 210 hp
Model year: 1995
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 008712
Control symbol: VIN incorrect!
SRS: Model range V, Driver's airbag, GRIFFIN
Huvitav see, et sõna GRIFFIN on eraldi välja toodud kohe. Samas EPC ei viidanud kuidagi, et tegu Griffiniga, võis ainult oletada, et V6 ning automaatkast - järelikult ehk on Griffin.
Btw, ega neid palju liikvel polegi, Nettiauto.fi's 3 tk, Blocket'is 2 tk ning Mobile.de's ainult 1 eksemplar
terv, teager
VIN: YS3CK48WOS1008712
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B308I - 3.0L V6, 210 hp
Model year: 1995
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 008712
Control symbol: VIN incorrect!
SRS: Model range V, Driver's airbag, GRIFFIN
Huvitav see, et sõna GRIFFIN on eraldi välja toodud kohe. Samas EPC ei viidanud kuidagi, et tegu Griffiniga, võis ainult oletada, et V6 ning automaatkast - järelikult ehk on Griffin.
Btw, ega neid palju liikvel polegi, Nettiauto.fi's 3 tk, Blocket'is 2 tk ning Mobile.de's ainult 1 eksemplar

terv, teager
Vene leht väidab ka seda, et "W" täht VIN koodis näitab 3-liitrist mootorit ja "WOS" (arvatavasti) määrabki Saabi Griffiniks.
"Diplomat" versioon (nagu sedaan-Griffin seda vaieldamatult on) taheti 3,0 mitteturbo mootoriga veidi vähem-äkiliseks teha, aga kuuldavasti polnud see ostjatele eriti meelepärane. Rahvas soovis rikkalikule varustusele lisaks ikkagi turbomootorit ja nii lõpetatigi Griffinite tootmine enneaegselt.
Miks ei varustatud Griffineid hiljem 2,3T mootoriga, jääb küll selgusetuks.
Vähesel määral tehti ka CS ja CSE mudeleid 3,0 mootoriga.
Samuti ei ole veel tumeda salongiga >'95 Griffineid näinud. Tea kas ongi?
(OT: kaks asja, mis mind takistasid Griffinit ostmast - automaatkast ja mitteturbo mootor. Neid "puuduseid" ei kaalunud üles ka supervarustus
)
"Diplomat" versioon (nagu sedaan-Griffin seda vaieldamatult on) taheti 3,0 mitteturbo mootoriga veidi vähem-äkiliseks teha, aga kuuldavasti polnud see ostjatele eriti meelepärane. Rahvas soovis rikkalikule varustusele lisaks ikkagi turbomootorit ja nii lõpetatigi Griffinite tootmine enneaegselt.
Miks ei varustatud Griffineid hiljem 2,3T mootoriga, jääb küll selgusetuks.
Vähesel määral tehti ka CS ja CSE mudeleid 3,0 mootoriga.
Samuti ei ole veel tumeda salongiga >'95 Griffineid näinud. Tea kas ongi?
(OT: kaks asja, mis mind takistasid Griffinit ostmast - automaatkast ja mitteturbo mootor. Neid "puuduseid" ei kaalunud üles ka supervarustus

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tead Sebastian. Vahetame järgmisel nädalal korraks autod ja siis teeme väiksed õlled ja siis räägime asjad selgeks! Mis see siis olgu, ei saa nüüd kivisse auku uuristatud.Algselt postitas: sebastian
(OT: kaks asja, mis mind takistasid Griffinit ostmast - automaatkast ja ...
Algselt postitas: qdwin
Tead Sebastian. Vahetame järgmisel nädalal korraks autod ja siis teeme väiksed õlled ja siis räägime asjad selgeks! Mis see siis olgu, ei saa nüüd kivisse auku uuristatud.
Jah, isegi vanad karud õpetatakse tantsima. Ja õlle abil kohe kindlasti!
Aga sellegipoolest, tsiteerides klassikuid:
To beer or not to beer - Shakesbeer
ehk siis...küll me veel räägime sellest!

(see on ju ostuabi foorum pühendatud Griffinile, maeisaaaru mis õllejutud siin käivad? marss magama kõik see mees ja et ei oleks enam ühtki automaatkasti juttu

See ju täiesti teine mootor(Opeli plokil),mida ei kimbuta ükski neistAlgselt postitas: methodik
Muide, VM'i sõnul: Mootori garantii kehtib ainult B205 JA B235 mootoritele (ehk 2.0 ja 2,3 ). B308 (ehk 3,0) mootorile mootorigarantii ei kehti.
Saabi mootoreid vaevavatest hädadest.Seepärast ka puudub vajadus pikendatud garantii järele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989