griffin - mis see on?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

just 9000 griffin?
millised lisad ja asjad võrreldes tavalisega? 1997 a.
ehk kuidas eristada tavalisest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Griffin = kõik lisad.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Üldjoontes on Griff vist V6-ga. Mingi osa vist oli ka 2.3T aga neid on veel vähem. Griffiniehitajad Iisak ja Trionic vast suudavad sulle eriti täpselt öelda.

Ja noh, griffinil on vastavad sildid ka küljes..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

SaabCentral.com
Saab 9000 Griffin
Equipment in addition to CDE. 2.3 turbo engine, automatic 4.speed transmission, interior details in walnut veneer, electrically adjustable front seats with memory on drivers side, CD player, Cruise control, electric glass sunroof.
SaabMuseum.com
On sale from the Spring of 1992 was the 9000 Griffin - which came equipped with every available option as standard

Tehtud siis nii 2,3 kui ka 3.0 V6 mootoriga, automaaktast, kõik lisad, valge nahksisu, puidust iluliistud kõikjal salongis ning ka ustel jne.

terv, teager

EDIT: Leidsin ka 9000 spetsifikatsiooni 95' aasta oma

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: teager
SaabCentral.com
Saab 9000 Griffin
Equipment in addition to CDE. 2.3 turbo engine, automatic 4.speed transmission, interior details in walnut veneer, electrically adjustable front seats with memory on drivers side, CD player, Cruise control, electric glass sunroof.
SaabMuseum.com
On sale from the Spring of 1992 was the 9000 Griffin - which came equipped with every available option as standard

Tehtud siis nii 2,3 kui ka 3.0 V6 mootoriga, automaaktast, kõik lisad, valge nahksisu, puidust iluliistud kõikjal salongis ning ka ustel jne.

terv, teager

Põhiline on meeletu hulk müraisolatsiooni lisaks std.varustusele. On ikka raisad vaiksed küll võrreldes tavatonnistega.
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#6

Lisaks eelmainitut asjadele - sedaan kere, lisa heliisolatsioon, esiistujate jalgadevalgustus, valuveljed, kroomliistuga ukselingid.
Raskem on aga 9-5 Griffinit defineerida.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

nagu el luuk oleks ka yks kindel lisatunnus?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: ivomets
nagu el luuk oleks ka yks kindel lisatunnus?

Elektriline katuseluuk olemas - võib-olla on Griffin, kuid ei pruugi.
Elektriline katuseluuk puudub - kindlasti pole Griffin.

Vaata parem lisasid, ja et just need puidust ukseääred oleksid, nii nagu Iisaku masinal:

Pilt

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Parandaks siis..:) Ex Iisaku Griff, nüüd RedBaroni oma..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: ivomets
nagu el luuk oleks ka yks kindel lisatunnus?

Elektriline katuseluuk olemas - võib-olla on Griffin, kuid ei pruugi.
Elektriline katuseluuk puudub - kindlasti pole Griffin.

Vaata parem lisasid, ja et just need puidust ukseääred oleksid, nii nagu Iisaku masinal:

Pilt

terv, teager

puidust ukseääred on. aga pagasnikul cs.
el istmed ka on ja must nahsisu..
luugi kohta veel ei tea...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: ivomets
puidust ukseääred on. aga pagasnikul cs.
el istmed ka on ja must nahsisu..
luugi kohta veel ei tea...

CS? Kindel või? Griffin oli ainult sedaan ehk CD(E)

Kui on luukpära, siis Griffinist küll asi kaugel.

RedBaron, sry, pilt jah sinu Griffist :)

terv, teager
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#12

kas alates '95 polnud mitte kõik griffinid 3.0 V6 mootoriga?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Algselt postitas: teager
Tehtud siis nii 2,3 kui ka 3.0 V6 mootoriga, automaaktast, kõik lisad, valge nahksisu, puidust iluliistud kõikjal salongis ning ka ustel jne.
Aga kuskohast see valge sisu tuleb? Millegipärast ei usu et see just pidi olema... Netiotsingud annavad ka igasugu teisi värve piltidel...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Cyber
Aga kuskohast see valge sisu tuleb? Millegipärast ei usu et see just pidi olema... Netiotsingud annavad ka igasugu teisi värve piltidel...

Kuskilt on kõrvataha jäänud, et valge nahksisu sai ainult Griffinile, hetkel viidata kahjuks kuhugi pole. See muidugi ei välista, et Griffinile muud nahksisu panna ei saanud....

terv, teager
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#15

Griffin tonniste hulgas tekitati 92 aastal ja 95 aastal sai ta omale mootoriks kindlasti 3-liitrise (minu teada erandeid ei tehtud)...samal aastal (95) suruti ka esiots madalamaks, täpselt nii toimiti ka CD ja CDE mudelite puhul.
Mingi allikas väidab, et 9000 Griffinit toodeti kuni 97 aastani, aga ühtki müügikuulutust >96 aasta mudelite kohta ma küll leidnud pole.
Rariteet äkki?

edit: muidugi on 9000Griffin alati sedaan
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#16

Kontrollisin huvi pärast Saabnet.ru lehel ühe Griffini VIN koodi:

VIN: YS3CK48WOS1008712
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B308I - 3.0L V6, 210 hp
Model year: 1995
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 008712
Control symbol: VIN incorrect!
SRS: Model range V, Driver's airbag, GRIFFIN

Huvitav see, et sõna GRIFFIN on eraldi välja toodud kohe. Samas EPC ei viidanud kuidagi, et tegu Griffiniga, võis ainult oletada, et V6 ning automaatkast - järelikult ehk on Griffin.

Btw, ega neid palju liikvel polegi, Nettiauto.fi's 3 tk, Blocket'is 2 tk ning Mobile.de's ainult 1 eksemplar :(

terv, teager
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

Vene leht väidab ka seda, et "W" täht VIN koodis näitab 3-liitrist mootorit ja "WOS" (arvatavasti) määrabki Saabi Griffiniks.
"Diplomat" versioon (nagu sedaan-Griffin seda vaieldamatult on) taheti 3,0 mitteturbo mootoriga veidi vähem-äkiliseks teha, aga kuuldavasti polnud see ostjatele eriti meelepärane. Rahvas soovis rikkalikule varustusele lisaks ikkagi turbomootorit ja nii lõpetatigi Griffinite tootmine enneaegselt.
Miks ei varustatud Griffineid hiljem 2,3T mootoriga, jääb küll selgusetuks.
Vähesel määral tehti ka CS ja CSE mudeleid 3,0 mootoriga.
Samuti ei ole veel tumeda salongiga >'95 Griffineid näinud. Tea kas ongi?

(OT: kaks asja, mis mind takistasid Griffinit ostmast - automaatkast ja mitteturbo mootor. Neid "puuduseid" ei kaalunud üles ka supervarustus ;) )
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Algselt postitas: sebastian
(OT: kaks asja, mis mind takistasid Griffinit ostmast - automaatkast ja ...
Tead Sebastian. Vahetame järgmisel nädalal korraks autod ja siis teeme väiksed õlled ja siis räägime asjad selgeks! Mis see siis olgu, ei saa nüüd kivisse auku uuristatud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#19

Algselt postitas: qdwin
Tead Sebastian. Vahetame järgmisel nädalal korraks autod ja siis teeme väiksed õlled ja siis räägime asjad selgeks! Mis see siis olgu, ei saa nüüd kivisse auku uuristatud.

Jah, isegi vanad karud õpetatakse tantsima. Ja õlle abil kohe kindlasti!
Aga sellegipoolest, tsiteerides klassikuid:
To beer or not to beer - Shakesbeer
ehk siis...küll me veel räägime sellest! :P


(see on ju ostuabi foorum pühendatud Griffinile, maeisaaaru mis õllejutud siin käivad? marss magama kõik see mees ja et ei oleks enam ühtki automaatkasti juttu :beer: )
Kasutaja avatar
methodik
Postitusi: 51
Liitunud: P Veebr 11, 2007 23:23
Asukoht:
Auto:

#20

Muide, VM'i sõnul: Mootori garantii kehtib ainult B205 JA B235 mootoritele (ehk 2.0 ja 2,3 ). B308 (ehk 3,0) mootorile mootorigarantii ei kehti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: methodik
Muide, VM'i sõnul: Mootori garantii kehtib ainult B205 JA B235 mootoritele (ehk 2.0 ja 2,3 ). B308 (ehk 3,0) mootorile mootorigarantii ei kehti.
See ju täiesti teine mootor(Opeli plokil),mida ei kimbuta ükski neist
Saabi mootoreid vaevavatest hädadest.Seepärast ka puudub vajadus pikendatud garantii järele.
Vasta