SAAB 9-5 2,3t mootor sureb tühikäigul ilma gaasi andmata välja
2000. a. SAAB 9-5 SE 2,3t 125kW (automaat) soe mootor suri parklast liigeldes madala kiirusega välja. Nüüd käivitub ja töötab ainult gaasi pedaali vajutades, alla 1000 pöörde sureb välja ning põleb tuluke <check engine>. Mis võiks probleemiks olla ning kes Tartus peale SAABi esinduse diagnostikas ja parandamises pädevad on? Ootan operatiivset tagasisidet.
Algselt postitas: roomlane
ja pöörded üle 3000 ei lähe?
Kui ühtegi lahtist juhet jne ei leia, siis kõige lihtsam on ikkagi minna Carringusse Tartus ja lasta tech2 külge panna. Diagnostika tund on küll 500 kanti tunnist (ja tund vist minimumtaks), aga vaevalt see dianostika ka üle tunni läheb. Arvatavasti 15 minuti teema. Ei tea, et Tartus kusagil mujal veakoode auto ajust välja võimalik lugeda on...
Tartus on mulle teadaolevalt üle 10 toimiva diagnostikaseadme,lisaks carringu tech. OBD protokolli(CARB diagnostikapesaga) kasutatavate autode kõiki emissioonidega seotud veakoode saab lugeda,kustutada ja ka teatud settinguid muuta IGA DIAGNOSTIKASEADMEGA.Tundub,et asi on rohkem tahtmises.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Õnneks saab seda remontida,kui "kuri käsi" juba üle pole käinud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tartus puudub alternatiiv.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: Trionic
Tartus puudub alternatiiv.
Kas puudub alternatiiv kuna pole knowhowd?
Võin eksida, aga Trionic on siin foorumis juba varem kirjeldanud, mida kust puurida, millega asendada jne, et throttle body taas funkama hakkaks. Seda vist muu seas minig jutu sees. Et otsida tasub...
Seal pole midagi puurida,see käis kunagise karterituulutuse parendusversiooni kohta. "Thtottle body" tuleb pulkadeks võtta ja ära remontida.Kogu knowhow.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Cariingu (Tartus) diagnostika näitas järgmist: mingi liikuv osa (siiber) ja selle andur ei töötanud korralikult (arvatavasti külma ilma tõttu), mille tulemusena mootor suri ilma gaasi andmata välja.
Tänan foorumist osavõtjaid.
Parimate soovidega W
Tänan foorumist osavõtjaid.
Parimate soovidega W
Algselt postitas: WLADY
2000. a. SAAB 9-5 SE 2,3t 125kW (automaat) soe mootor suri parklast liigeldes madala kiirusega välja. Nüüd käivitub ja töötab ainult gaasi pedaali vajutades, alla 1000 pöörde sureb välja ning põleb tuluke <check engine>. Mis võiks probleemiks olla ning kes Tartus peale SAABi esinduse diagnostikas ja parandamises pädevad on? Ootan operatiivset tagasisidet.
Endal juhtus oma 9-5 2,0T just sama asi.Sõita saab ainult gaasiga mängides muidu sureb välja.Ka pöördeid lubab arendada palju vajutada.Huvitav kuidas see mootorile mõjub? Sõita on ju vaja ja teadagi ei saa ju remondiaega päevapealt
Algselt postitas: yllarAlgselt postitas: WLADY
2000. a. SAAB 9-5 SE 2,3t 125kW (automaat) soe mootor suri parklast liigeldes madala kiirusega välja. Nüüd käivitub ja töötab ainult gaasi pedaali vajutades, alla 1000 pöörde sureb välja ning põleb tuluke <check engine>. Mis võiks probleemiks olla ning kes Tartus peale SAABi esinduse diagnostikas ja parandamises pädevad on? Ootan operatiivset tagasisidet.
Endal juhtus oma 9-5 2,0T just sama asi.Sõita saab ainult gaasiga mängides muidu sureb välja.Ka pöördeid lubab arendada palju vajutada.Huvitav kuidas see mootorile mõjub? Sõita on ju vaja ja teadagi ei saa ju remondiaega päevapealt
"limp-home" on aktiveeritud.Viga tuvastada saaks alati enam-vähem päeva jooksul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
"limp-home" on aktiveeritud.Viga tuvastada saaks alati enam-vähem päeva jooksul.
see peaks siis tähendama,,lonka koju,, ? kaua see toimib?
see peaks siis tähendama,,lonka koju,, ? kaua see toimib?
Kuni viga on likvideeritud ja seejärel "limp" mehaaniliselt maha võetud,ning vead tech`ga kustutatud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
masin tänu Troostile sõidab,throttle body puhastus ees:)
Tundub, et minul juhtus sama asi... masin käis kohapeal ja suri välja. Peale süüte sisse keeramist käis ca 5 x tulede lüliti juures relee plõksud?? ja käima auto ei läinud. Võtsin käetoest OBD2 scanneri ja tuvastasin P1230 errori, kustutasin vea ära, süüde välja. Süüte sisse keeramisel enam ei plõksinud ning läks jälle käima. Sõitsin koju ära, täna tööle tulles viskas mootori tule põlema ja uuesti veakoodi lugemisel sama asi väljas.
Kiirelt googeldades leidsin mingi video lapiga throttle body puhastamisest, aga kuna keegi pole 8aastat teemat uuendanud siis milline oleks nüüd õige lähenemine asjale?
Kiirelt googeldades leidsin mingi video lapiga throttle body puhastamisest, aga kuna keegi pole 8aastat teemat uuendanud siis milline oleks nüüd õige lähenemine asjale?
Tundub, et minul juhtus sama asi... masin käis kohapeal ja suri välja. Peale süüte sisse keeramist käis ca 5 x tulede lüliti juures relee plõksud?? ja käima auto ei läinud. Võtsin käetoest OBD2 scanneri ja tuvastasin P1230 errori, kustutasin vea ära, süüde välja. Süüte sisse keeramisel enam ei plõksinud ning läks jälle käima. Sõitsin koju ära, täna tööle tulles viskas mootori tule põlema ja uuesti veakoodi lugemisel sama asi väljas.
Kiirelt googeldades leidsin mingi video lapiga throttle body puhastamisest, aga kuna keegi pole 8aastat teemat uuendanud siis milline oleks nüüd õige lähenemine asjale?
Mul oli ka kunagi samad tundemärgid ja drosselklapp jah peetis. Audaceris remonditi - reaalselt pani näpud külge ilmselt Trionic (neil töökojad nüüd eraldi!). Aga ta on sul ilmselt LIMP homes ka, seda saad käsitsi eemaldada (googelda, päris hea youtube video selle jaoks olemas). Sulle ei tundu et auto kuidagi imelikult käitub isegi peale veakoodi kustutamist (teoorias peaks vist alles olema ainult ala 2-3 käik vms)?
Limp modes ta ei ole, käike vahetab okeilt... hakkasin rõhukella jälgima, kui fooritaga seisan siis on vaakum ,6 peal, ja kiirendamise pealt gaas lahti lasta ,8.. proovisin kiirendada siis poos ära ja viskas mootori tule põlema. Proovisin kohe järgmine foor sama asja ja siis peale pidurdamist suri kohe foori taga välja. Käima ei lähe. Tegin OBD´ga ruttu veateate otsimise, kustutasin ära ja auto läks uuesti käima - sõitsin koju...
Any ideas?
Any ideas?
Limp modes ta ei ole, käike vahetab okeilt... hakkasin rõhukella jälgima, kui fooritaga seisan siis on vaakum ,6 peal, ja kiirendamise pealt gaas lahti lasta ,8.. proovisin kiirendada siis poos ära ja viskas mootori tule põlema. Proovisin kohe järgmine foor sama asja ja siis peale pidurdamist suri kohe foori taga välja. Käima ei lähe. Tegin OBD´ga ruttu veateate otsimise, kustutasin ära ja auto läks uuesti käima - sõitsin koju...
Any ideas?
Ma ei tea kõlab ikka selle drosseli jama moodi. Mul käis samamoodi peale veakoodi kustutamist ära, mingiaeg viskas põlema (ülevaatuse ajal kui tuure anti) ja jälle korralikult ei käind.
Ju see ikka drosselklapp on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989