og 9-3 suur tuulemüra salongis

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#26

ei taha kiirusi kommenteerida, aga tonnisel tuleb kohin juba 70 juures sisse ja eriti, kui vastutuul peaks olema mina arvan ,et teema on vägagi kohane ja arutlemist väärt, kui mõnel problemi pole ja müra ei häiri, muidu vaikse auto juures palun sõidke vanaviisi edasi, mina üritan igal juhul vaiksemaks saada
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#27

Ausalt öeldes on minu möödasõidu kiirus 120-130 kuid lennuväljal SAAB ju igasuguseid kiirusi proovida. Raadil 170 pealt hakkab kõrvadele, 210ga sõites on hullumaja.
Saingi
Postitusi: 31
Liitunud: R Apr 21, 2006 17:26
Asukoht:
Auto:

#28

OT:Raadil ei ole nii suurt mäge,et sellest alla sõites 2,2-se diisliga 210km/h kätte võiks saada.(midagi ümber ehitamata muidugi)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#29

muideks, kas og 9-3 saab ust kuidagi regullida? mul ta kerest arvan et liialt eemal. just kerele lähemale oleks vaja saada ja natuke allapoole ka.
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#30

saab ikka, pole näinud saabi millel ei saaks, ei usu et too nii oopeliks muutunud on
regullime ära pole probleem
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: Saingi
OT:Raadil ei ole nii suurt mäge,et sellest alla sõites 2,2-se diisliga 210km/h kätte võiks saada.(midagi ümber ehitamata muidugi)

Pole küll ise proovinud, aga spido järgi 210 võiks täiesti võimalik olla, reaalne oleks vast 10-15 km/h vähem. Ja kiirust kogub TiD kaunis reipalt.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#32

Täna sõitsin Tulika taksoga lasna kanalis ja 80 km/h oli tuulemüra suurem kui tonnisel 160 km/h. Mitte et ma niimoodi arutult takka annaks, a kunagi sai 200 eestis ära proovitud ja möödasõitudel ka tahtmatult juhtub kui joru autosid ees 80 km/h sõidavad.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#33

Algselt postitas: Tan


Pole küll ise proovinud, aga spido järgi 210 võiks täiesti võimalik olla, reaalne oleks vast 10-15 km/h vähem. Ja kiirust kogub TiD kaunis reipalt.

Spidomeetri järgi oli selline kiirus ja mul puudub info kas suurematel kiirustel hakkab ta valetama.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#34

Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: Tan


Pole küll ise proovinud, aga spido järgi 210 võiks täiesti võimalik olla, reaalne oleks vast 10-15 km/h vähem. Ja kiirust kogub TiD kaunis reipalt.

Spidomeetri järgi oli selline kiirus ja mul puudub info kas suurematel kiirustel hakkab ta valetama.
5-10%
Sent from my Monte Carlo using B236
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#35

On see normaalne, et tonnisel 80-90 kmh kiirusel juba tuulekohin mootorimürast üle hakkab kostma? Tundub kuidagi liiga vali selle kiiruse kohta. Ilmselt võiks kahtlustada äravajunud uksetihendeid? Kohin tuleb selgelt eespoolt, mitte tagant ja esiklaasi liist ilusti paigas ja tundub terve.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#36

Algselt postitas: olaviv
On see normaalne, et tonnisel 80-90 kmh kiirusel juba tuulekohin mootorimürast üle hakkab kostma? Tundub kuidagi liiga vali selle kiiruse kohta. Ilmselt võiks kahtlustada äravajunud uksetihendeid? Kohin tuleb selgelt eespoolt, mitte tagant ja esiklaasi liist ilusti paigas ja tundub terve.

Tihend on esimene probleem, kui see uus siis tuleb paigaldada esiustele, esipotikoopa ja ukse vahele tihend ja lõpuks aretada A piilarisse tuulesuunaja siis saaks vist põlisest tonniseprobleemist igaveseks jagu.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#37

Peale teflonmääret on müra kadunud, tuuliste ilmadega on kohati.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: vulkanus

Tihend on esimene probleem, kui see uus siis tuleb paigaldada esiustele, esipotikoopa ja ukse vahele tihend ja lõpuks aretada A piilarisse tuulesuunaja siis saaks vist põlisest tonniseprobleemist igaveseks jagu.

See lisatihend siis ukse ja esiporitiiva vahele? Või ukse ja A-piilari?
Peab siis määrima ja lisatihendi aretama, see tuulemüha on ikka jube.
Vasta