Tänud ette
kerge vile kapotiall külma mootoriga
Niisiis olen viimasel ajal täheldanud, et külma mootoriga sõitma hakates kostub kapotialt gaasi maha lastes nagu kerge selline vile moodi heli. Seda on kuulda siis kui raadio kinni on või mängib väga väga vaikselt. Samas sooja mootori puhul nagu ei ole täheldanud seda. Võimalik ka, et see heli koguaeg on olnud, kuida ma alles nüüd seda tähele panin. Oskab keegi arvata, mis seda põhjustada võiks ja kas on põhjust muret tunda? Turbo teeb seda äkki?
Tänud ette
Tänud ette
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
No külma mootoriga undab turbo nagu vana loom:D
Viliseda võib seal ükskõik mis element peaaegu( roolivõim, turbo jne, kliima...)
Osadel autodel tuleb see vilin ka mingil müstilistel põhjustel kõlaitest
Kusagil eelmistes teemades alles hiljuti keegi tark mainis seda.
Esimene soovitus oleks see, et ära sõida külma mootoriga. Mina lasen hommikuti mingi 5min seista käiva mootoriga, ning siis hakkan vaikselt liiklema taltsutades oma paremat jalga. Mul teeb mootor külmana vabse subaru WRX`i häält:P Roolivõim undab ning turbo karjub.
Seni kui külma mootoriga auto imelikult käitub aga soojaga on OK siis võib rahulikult edasi liigelda.
EDIT: arvestage sellega, et kõik õlid, määrded, vedelikud on seismisega saavutanud kosmilisi olekuid. tuleb lasta vedelikud ringi käima ning oma normaalolekusse taastuda..(Lendasin ise sama teemaga Troosti, kus kuri Iisak asja selgeks tegi:D:notworthy:)
Jupats
Viliseda võib seal ükskõik mis element peaaegu( roolivõim, turbo jne, kliima...)
Osadel autodel tuleb see vilin ka mingil müstilistel põhjustel kõlaitest
Kusagil eelmistes teemades alles hiljuti keegi tark mainis seda.
Esimene soovitus oleks see, et ära sõida külma mootoriga. Mina lasen hommikuti mingi 5min seista käiva mootoriga, ning siis hakkan vaikselt liiklema taltsutades oma paremat jalga. Mul teeb mootor külmana vabse subaru WRX`i häält:P Roolivõim undab ning turbo karjub.
Seni kui külma mootoriga auto imelikult käitub aga soojaga on OK siis võib rahulikult edasi liigelda.
EDIT: arvestage sellega, et kõik õlid, määrded, vedelikud on seismisega saavutanud kosmilisi olekuid. tuleb lasta vedelikud ringi käima ning oma normaalolekusse taastuda..(Lendasin ise sama teemaga Troosti, kus kuri Iisak asja selgeks tegi:D:notworthy:)
Jupats
Kõlaritest heli ei tohiks tulla, ikka nagu kapotialt. Ma uks lahti veits proovisin sõita ja kõrvaga kuulata
Samas selle kohapeal käia laskmise suhtes on väga erinevaid arvamusi, mõned arvavad, et on hea, mõned laidavad maha.
Aga kui mootor on külm, siis ma liiklen üldiselt väga rahulikult ja ei lase pöördeid kõrgele
Aga kui mootor on külm, siis ma liiklen üldiselt väga rahulikult ja ei lase pöördeid kõrgele
Mulle jääb jätkuvalt arusaamatuks miks on vaja hommikul 5 min tühikäigul tuksuda? Kõik pumbad hakkavad ju kohe peale käivitamist tööle ja vedelikke liigutama. Õlirõhk saavutatakse vähem kui sekundiga, milleks 5 min.... ?
Aga kapoti all võib vilistada mitu asja, kui kuuleks ütleks kohe ära, kas on vilistav rihm või mitte. Ideepoolest võib ju mõni lekkiv turbovoolik kah veidi vile moodi häält teha..
Aga kapoti all võib vilistada mitu asja, kui kuuleks ütleks kohe ära, kas on vilistav rihm või mitte. Ideepoolest võib ju mõni lekkiv turbovoolik kah veidi vile moodi häält teha..
-
kasparius
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Mina usun, et see on elektrooniline mure. Mootori pöörded tulevad kõlaritest läbi. Ei oska seletada kuidas seotud külma mootoriga. Pole piisavalt elektrotehnikat õppinud 
Sent from my Monte Carlo using B236
viliseda võib seal misiganes, alates genekarihmast ja lõpetades veepumbaga
Kõigil neil on kalduvus peale natukest aega vilistamist vait jääda. Ja siis lõpuks pauguga katki minne 

