9-5 Käigukasti õpetamine

iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: postiljon
jahh kindlasti on saabil omad võlud, siseviimistluse väga hea kvaliteet, ilus disain jne. Kehvavõitu kiirendus on lihtsalt hetkel see mis silma jäi. Tegelikult ausalt öeldes ootasin aerolt midagi rohkemat. Sest ise näen et 0-100/120ni kiirendust läheb rohkem vaja kui 60-140. Samas ei tahaks mingit a`la R-type, Mazda mps jne taolist neerude põrutajat osta.

to jupats: minul on andmed kus 8,0 seki kuulub volvo 2,4T`le oma 153 kw`ga
ja 7,5 seki on 2,4T-184 kw`ga (ehk T5). andmed aut.kastide kohta.

Põhjus miks ma diislitega võrdlesin on see, et tänapäeva "traktorid" astuvad väga valusalt turbo bensukate kandadele. Huvitav kas Aero loojad oleks uskunud seda oma 10a. tagasi? :freak:

Sorry my comin'late:red: aga kui saabifoorumis tekib teema saab vs volvo:wall::angry::fight::gun: on mul lisada siuke asi

Lisatud failid
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: qdwin
See värdjas on ilma S-ita üheaegselt nii sõidetav kui tige. Nagu vana hea tonnise õli/vedru loogikaga kast. Kui vaja siis uimerdamiseks vagur, kui vaja siis kohe lendab. Erinevalt minu aero 5-käigulisest kastist. Usun, et Trollil aitab kaasa ka Hirschi soft, kus penskari reziim on kõrvaldatud (ega kellelgi pole laenata uuema otsa 9-5 hirschi aju?).
No Fakk! Aero ilma S-ita on siiski väga-väga mõtetu! Krt. talla ja talla, et midagigi toimuks. Kui gaas põhja lajatada, siis muidugi ärgatakse rõõmsa üllatusega ellu ja hakatakse käikudega toimetama et näidata oma tublidust (pokazuha).
Nüüd harjus kogu kupatus (mitte ainult kast) pideva S-iga ära. Turbo rõhk lasti kõvasti madalamale, käike hakati sujuvamalt vahetama, möödasõidul kõigepealt pestakse silmi ja sügatakse naba ja siis hakatakse laisalt sörkima, kogu moment vallandatakse alles peale 80km/h! See kõik on üks paljudest põhjustest miks tonnine meeldib mulle rohkem. Tunnet on!!! Mida ei üritata elektroonika poolt ära tappa!!! Käike ei vahetata tonnisel mõtetult tihti (see mõjub muidugi kõvasti ökonoomsusele), 1800 pöörde juures on tõmme mõnusalt olemas, alates 2300 veab väga nobedalt. Samas käigu alla vahetamine tahab äkilisemat vajutust, erinevalt 5-käigulisest (väga suur miinus tonnisel).
Üks adapteerumise põhiomadusi peaks olema, et intensiivse sõitmise juures ei vahetata käike liiga kiiresti üles, ma pole seda viivitust endale sobiva pikkusena veel tähele pannud. Ok. Tänavasõit ei ole nürburgring aga ikkagi!

2002.a. Hirschi oma täitsa olemas aga mida sa laenamise all silmas pead?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: will

2002.a. Hirschi oma täitsa olemas aga mida sa laenamise all silmas pead?

ilmselt soovib ta teha aju kloonimist. Võtab sinu ajukese loeb sealt targad bitid maha ning annab sulle aju tagasi, et siis nood targad bitid enda aju peale pärast suruda. ;)
Iga ratas veab and then some!
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: will

2002.a. Hirschi oma täitsa olemas aga mida sa laenamise all silmas pead?

ilmselt soovib ta teha aju kloonimist. Võtab sinu ajukese loeb sealt targad bitid maha ning annab sulle aju tagasi, et siis nood targad bitid enda aju peale pärast suruda. ;)

Mis mul saab selle vastu olla. Kuid kõige naljakam on see, et TECH näitab ainult järgmist kirja "Hirsch Perfomance" ja kõik. Ei mingeid muid andmeid.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: will
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: will

2002.a. Hirschi oma täitsa olemas aga mida sa laenamise all silmas pead?

ilmselt soovib ta teha aju kloonimist. Võtab sinu ajukese loeb sealt targad bitid maha ning annab sulle aju tagasi, et siis nood targad bitid enda aju peale pärast suruda. ;)

Mis mul saab selle vastu olla. Kuid kõige naljakam on see, et TECH näitab ainult järgmist kirja "Hirsch Perfomance" ja kõik. Ei mingeid muid andmeid.

Selle kohta on väljend "nuff said". Ehk siis "Hirsch Perfomance", is all You need to know! :)
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Sama jutt ka Trolli ajust.Qdwin tahaks lihtsalt proovida,kas erksama softiga masina aju ka tema tallekese sugupulliks muudab:evil:
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#32

To: iroman

eks siin jutt läks küll suts OT`ks, aga kuna sai mõned päevad tagasi ikkagi Saab soetatud, siis jälgin põnevusega mida siin aju kloonimisest, kasti õpetamisest jms räägitakse :head:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

Asi oli algsest teemast tavapäraselt väga kaugele kulgenud..:) Tegin spliti
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
AERO-plaan
Postitusi: 32
Liitunud: K Mai 03, 2006 12:41
Asukoht:
Auto:

#34

Minul selline kogemus selle automaadiga sõidust:
Sõitsin mööda tartu mnt-d ning minust vuhises mööda porshce carrera4. Vajutasin kah siis pedaali põhja, ootasin ära kick towni ning järgmised 40 km vaatasin kuidas porshcemehe silmad tasapisi terve tahavaatepeegli ära katsid.:head: Ei pidanud seal käikudega tõmblema, vahetab see automaat kah korralikult. Ma kasutasin küll seda S funktsiooni, aga minek oli piisav, et ka möödasõidul ei suutnud porshce mind maha raputada.(kiirused 90-140) Kui porshcemees juba füüsikaseaduseid rikkuma hakkas:nono: lasin tal minna, aga automaat mind küll ei piiranud.
AERO-plaan
Postitusi: 32
Liitunud: K Mai 03, 2006 12:41
Asukoht:
Auto:

#35

Vabandan, et risustan, aga tekkis siin väike arusaamatus oma arvutiga. Kas mõni tegijam foormulane saaks selle viimase postituse kustutada?
felx
Postitusi: 17
Liitunud: N Juul 21, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#36

tervist saabiomanikud ma siin suht uus tegija kuid saabe omanud päris palju praegu söidan saab 9-3 aeroga automaatiga ja olen ülimalt rahult täiesti ögustab see kast ennast
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#37

OT: On keegi tähele pannud, kui tuntavalt püsiv S kasutamine bensiinikulule mõjub? Mu enda tähelepanekud ei ole veel piisavalt objektiivsed.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#38

qdwin. positiivselt mõjub :P Ehk siis kulu suureneb positiivses (+ märgi) suunas. Samuti olen täheldand seda, et S töötab way paremini just kiirustel kuni 100kmh. Peale seda on kast tavarezhiimis oluliselt ärksam.

Teine tähelepanek. Minu masinal näiteks on see keiss, et kutt satub hämmingusse (just selle õppimise pärast), kui 2000 pöörde pealt tald hooga põhja lajatada, siis tekib see nö. tühi koht. Minu taktika on nüüd selline: enne möödasõitu gaas pooleldi põhja, 0.3 sekundit ootamist ja siis lõpuni põhja.

Selle 0.3 sekundi jooksul tabab kutt ära, et ohoh, midagi hakkab toimima. Ja siis lajatad gaasi põhja ja siis läheb perutamiseks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#39

Kui ise ennetavalt käik alla vahetada, siis mingit viivitust pole täheldanud. Ma kardan siiski, et kasti äraspidine adapteerumine on süüdi.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#40

nu nii esimesed 600 km sõidetud ja minu tähelepanek on see, et S-ga on tunduvalt erksam see minek, nii algselt kui-ka maanteel.

samas pole eriti vahet tundnud roolilt käikude lappamises ja S-i kasutades?
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#41

muide leidsin netist sellise toreda video, kus sõideti 9-5aero wagoniga :gun:. seal siis juht näitab mida auto maanteel pakub. võimalik et see video on siin ennemgi tähtud kuid siiski :thumb:

http://www.youtube.com/watch?v=YRtR49C-6eA
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#42

ahja postiljon leidis yhe lehekylje veel, kus on pildid ka uuest 9-5x ja ilmselt ka pakutavatest mootorite valikust. tundub et tulemas ka nelivedu :headbang: ntks sellise mootoriga: 4.6Bi-Turbo V-8 - Direct Injection (337kw/460hp)[Griffin] - AWD - 7-Gear Sequential

sry for OT :red:
AERO-plaan
Postitusi: 32
Liitunud: K Mai 03, 2006 12:41
Asukoht:
Auto:

#43

Siinokohal pean ennast kaitsma ning täpsustama, et mina ei sõitnud kellestki mööda vaid jälitasin uljast kihutajat ilma teda segamata. Kiirus jäi kogu selle sõidu vältel vahemikku 90-140km/h. Lihtsalt tahtsin proovida kas see möödasõidu kiirenuds on tõepoolest porshcedega võrdne(selgus jälitades ja porshcele järgi kiirendades, mitte mööda sõites). Ja selle katse tulemusena võib seda üsna kindlat väita küll. Automaat kast suutis kiiresti kohaneda ka vähe teravama kiirendusega, eriti kui kasutada S-funtsiooni. Kui kiirus juba füüsikasedaustega pahuksisse läks lõpetasin loomkatse. Uskuge mind, ei ole siinkohal tegu tavalise rullnokaga. Mul pole isegi toonklaasi autol ja nokamütsi katsusin viimati kolm aastat tagasi seenel käijes:D
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#44

njah naljaka aadressi andis sry, aga proovige seda:

http://www.trollhattansaab.net/archives/95/

infot kui palju seal :notworthy:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#45

Postiljon, kasuta EDIT nuppu (postituse kohal paremas nurgas). Selle abil saad oma postitusi vajadusel muuta ning kaob vajadus mitut postitust järjest teha.
Vasta