pysikiirushoidja ja parem jalg

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
henno
Postitusi: 29
Liitunud: K Apr 19, 2006 13:09
Asukoht:
Auto:

#1

tere
oli siin teema kus hoida paremat kätt söiduajal, kas käigukangil vöi roolil. omal harjumus roolil hoida. nyyd uuriks kus saablased hoiavad paremat jalga kui pysikiirushoidja töötab. ise olen proovinud hoida ikka gaasipedaalil, aga väsib ära sest tööd ta ei tee. kui gaasipedaalilt ära vötta ette mati juurde siis tundub see natuke ohtlik olevat, sest tunne ytleb et reaktsiooni aeg pikeneb kui (kuni) jalg pidurini jöuab. eelmisel autol pysikiirushoidjat ei olnud (8aastat) ja nagu harjumatu on.
Kasutaja avatar
scratchy
Postitusi: 9
Liitunud: K Aug 30, 2006 22:06
Asukoht:
Auto:

#2

mina hoian pedaali ees maas ikka, täpselt sellises kohas, et mugavam istuda oleks... sellest hirmust saad varsti ehk üle.

loogiliselt võiks nii olla, et mida vähem pinges sa roolitaga oled, seda paremini suudad ju teel toimuvat jälgida?!
henno
Postitusi: 29
Liitunud: K Apr 19, 2006 13:09
Asukoht:
Auto:

#3

ei arva et ma pinges oleksin, lihtsalt see parem jalg, ma ei leia talle kohta :)
Kasutaja avatar
scratchy
Postitusi: 9
Liitunud: K Aug 30, 2006 22:06
Asukoht:
Auto:

#4

mingit valemit selle kohta olemas pole. proovi käetoe peale toetudes näiteks mingi mugav asend saada.
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#5

Mul ka see asi harjumatu, kui jalg puhkab põrandal, siis tundub nagu veits "out of control", aga kõik on harjumise küsimus.
Natuke OT, aga kas keegi on kasutanud automaatkastiga autol pidurdamisel vasakut jalga??? Mul üks tuttav teeb väidetavalt nii. Ikka gaasijalga ju kasutatakse, ise ka kasutan, kui sellise rooli satun. Kui kahe lapatsi jaoks erinev jalg, siis sõidad nagu kardiga... minu meelest küll natuke eba :) Pealegi teeb kastile kurja, kui mingil põhjusel mõlemaid pedaale korraga tallad...
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

parem jalg puhkab rahulikult põrandal, põlv krõnksus. Olen harjunud juba nii.
Aastaid tagasi sai ka aut kastiga buumeriga kahe jalaga sõidetud, aga kogenematuse tõttu talvel oli nii et suss käis ringi ja esimesed rattad blokkis :P Kahe jalaga on igatahes ohtlik sõita.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#7

Kunagi tundus ka piloot kuidagi out of control ja sellest ajast jalg puhkab piduripedaali lähedal, põlv vastu keskkonsooli. Harjumus on juba selline ja sisse harjunud asi tundub ikka mugav. Tegelikult see ei olegi ehk halb harjumus!
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#8

No mina kasutan küll hoidjat maksimaalselt tihedalt niipalju võimalik kui saab ja isegi linnas (õhtusel ajal pärnu mnt, muidu laagna ja järvevana) ning loomulikult parem jalg puhkab eespool maas või siis on piduri pedaali kohal valmis vajutama kui ees on näha autosi. Samuti tuleb linnas tahavaatepeeglit jälgida, et kellelegi omas mullis kruiisides jalgu ei jää :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

Mina kasutan ka kogu aeg püsikiirusehoidjat. Jalg on ikka enamasti piduri pedaali ees puhkamas. Minu jaoks sel asjal rohkem mõtet ei ole kuna saaksin ka jalaga stabiilset kiirust hoida( tossud nii suured et saan jala pedaali ja lae vahele ära fikseerida). Aga pikapeale väsib jalg ära.
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#10

Mul parem jalg vajutab natsa gaasi pedaali nii, et tasakaalus on, kui kruiisin.
Vasta