tere
oli siin teema kus hoida paremat kätt söiduajal, kas käigukangil vöi roolil. omal harjumus roolil hoida. nyyd uuriks kus saablased hoiavad paremat jalga kui pysikiirushoidja töötab. ise olen proovinud hoida ikka gaasipedaalil, aga väsib ära sest tööd ta ei tee. kui gaasipedaalilt ära vötta ette mati juurde siis tundub see natuke ohtlik olevat, sest tunne ytleb et reaktsiooni aeg pikeneb kui (kuni) jalg pidurini jöuab. eelmisel autol pysikiirushoidjat ei olnud (8aastat) ja nagu harjumatu on.
pysikiirushoidja ja parem jalg
mina hoian pedaali ees maas ikka, täpselt sellises kohas, et mugavam istuda oleks... sellest hirmust saad varsti ehk üle.
loogiliselt võiks nii olla, et mida vähem pinges sa roolitaga oled, seda paremini suudad ju teel toimuvat jälgida?!
loogiliselt võiks nii olla, et mida vähem pinges sa roolitaga oled, seda paremini suudad ju teel toimuvat jälgida?!
Mul ka see asi harjumatu, kui jalg puhkab põrandal, siis tundub nagu veits "out of control", aga kõik on harjumise küsimus.
Natuke OT, aga kas keegi on kasutanud automaatkastiga autol pidurdamisel vasakut jalga??? Mul üks tuttav teeb väidetavalt nii. Ikka gaasijalga ju kasutatakse, ise ka kasutan, kui sellise rooli satun. Kui kahe lapatsi jaoks erinev jalg, siis sõidad nagu kardiga... minu meelest küll natuke eba
Pealegi teeb kastile kurja, kui mingil põhjusel mõlemaid pedaale korraga tallad...
Natuke OT, aga kas keegi on kasutanud automaatkastiga autol pidurdamisel vasakut jalga??? Mul üks tuttav teeb väidetavalt nii. Ikka gaasijalga ju kasutatakse, ise ka kasutan, kui sellise rooli satun. Kui kahe lapatsi jaoks erinev jalg, siis sõidad nagu kardiga... minu meelest küll natuke eba

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
parem jalg puhkab rahulikult põrandal, põlv krõnksus. Olen harjunud juba nii.
Aastaid tagasi sai ka aut kastiga buumeriga kahe jalaga sõidetud, aga kogenematuse tõttu talvel oli nii et suss käis ringi ja esimesed rattad blokkis
Kahe jalaga on igatahes ohtlik sõita.
Aastaid tagasi sai ka aut kastiga buumeriga kahe jalaga sõidetud, aga kogenematuse tõttu talvel oli nii et suss käis ringi ja esimesed rattad blokkis

Sent from my Monte Carlo using B236
Kunagi tundus ka piloot kuidagi out of control ja sellest ajast jalg puhkab piduripedaali lähedal, põlv vastu keskkonsooli. Harjumus on juba selline ja sisse harjunud asi tundub ikka mugav. Tegelikult see ei olegi ehk halb harjumus!
No mina kasutan küll hoidjat maksimaalselt tihedalt niipalju võimalik kui saab ja isegi linnas (õhtusel ajal pärnu mnt, muidu laagna ja järvevana) ning loomulikult parem jalg puhkab eespool maas või siis on piduri pedaali kohal valmis vajutama kui ees on näha autosi. Samuti tuleb linnas tahavaatepeeglit jälgida, et kellelegi omas mullis kruiisides jalgu ei jää 

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Mina kasutan ka kogu aeg püsikiirusehoidjat. Jalg on ikka enamasti piduri pedaali ees puhkamas. Minu jaoks sel asjal rohkem mõtet ei ole kuna saaksin ka jalaga stabiilset kiirust hoida( tossud nii suured et saan jala pedaali ja lae vahele ära fikseerida). Aga pikapeale väsib jalg ära.