no siia saavad kõik kirjutada oma mured ja juhtumised, kus remondimehed-kobakäpad oma näpud vahele jätsid.
esimene lugu:
firma : autokontroll
http://www.hot.ee/autokontroll/
lyhidalt:
käisin classikuga esisilda reguleerimas.
rooli pani otseks, kui kokkujooksu reguleeris. tulemus -sõites rool viltu.
teisel päeval sama stend- täiesti jamad, mööda andmed- sai uuesti teha lastud....
kolmas kord ei julge enam sinna stendi minna....
juhtumised remondikohtades
Ma ei tea kas nüüd teemasse, aga juba ammu kripeldab üks asi... Nimelt sai soetatud üks tonnine, millel lendas lühikese aja järel hoorattas taas pilbasteks, õnneks saadi õigeaegselt jaole ega vajand uut kasti. Lahti võttes selgus, et hoorattas oli juba eelnevalt lõhki ja seda oli nö. keevitatud ja parandatud al- neetidega (olemas ka pilt).
Mehed, kui nii teete siis tunnistage oma tegu!
Ma ei hakka kellegi pihta näpuga näitama ja kedagi solvama, aga autot remontis üks tuntud töökoda ja üks eraisik ning kui Sa oma käekirja ära tunned, ma loodan, et sa häbened hetkel.
Jutu kokkuvõtte - ärge, kurat, trükkige sitta, kõik see tuleb tagasi. Mina panen veel leebelt, aga varsti vist enam mitte. Sest see, mis toimub rem. töökodades on ikka masendav (see käib hetkel teise margi kohta), aga loodan, et saabimeestega nii ei juhtu. Juttu oleks rohkemaks, aga...
Olen ise nn. teenindav töötaja ja vigadest räägin parem kliendile kohe. See on ju parem, et kuulda hiljem, kui kabi ma olen ja teha oma taskust parandustöid.
Mehed, kui nii teete siis tunnistage oma tegu!
Ma ei hakka kellegi pihta näpuga näitama ja kedagi solvama, aga autot remontis üks tuntud töökoda ja üks eraisik ning kui Sa oma käekirja ära tunned, ma loodan, et sa häbened hetkel.
Jutu kokkuvõtte - ärge, kurat, trükkige sitta, kõik see tuleb tagasi. Mina panen veel leebelt, aga varsti vist enam mitte. Sest see, mis toimub rem. töökodades on ikka masendav (see käib hetkel teise margi kohta), aga loodan, et saabimeestega nii ei juhtu. Juttu oleks rohkemaks, aga...
Olen ise nn. teenindav töötaja ja vigadest räägin parem kliendile kohe. See on ju parem, et kuulda hiljem, kui kabi ma olen ja teha oma taskust parandustöid.

Remondikohtadega on märkimisväärne vaid üks negatiivne kogemus - aastaid tagasi lasin hiteh-s õli vahetada ja kork keerati vist näpuga kinni... vähemalt paari päeva pärast märkasin auto all õliloiku ja kuna sellist lollust ei osanud isegi kahtlustada, lasin asja teiseses kohas uurida. Kork keerati kinni ja rohkem see lahti ei tulnud, seega endas ega autos selle juhtumi puhul viga ei näe.
Pisut kukalt kratsima paneb ka see, et millalgi eelmise aasta teises pooles oli aeg VM-s muu töö jaoks kinni pandud, aga kuna vahepealt süttis mõned korrad "check ACS" tuli ja tundus, et sidur pisut libiseb, palusin ka sidurit kontrollida. Nemad mingit viga tuvastada ei suutnud, kuid kaks nädalat hiljem viskas sidur suht ettehoiatamata lusika nurka(veelkord tänud Troostile, kes tegi kõik endast oleneva, et asi kiiresti korda saada). Siin ei oska muidugi kindlat seisukohta võtta, kas viga oli VM-s, kuna vastavalt murphy seadustele toimis kõik sel päeval, kui auto VM-i viisin laitmatult ja nagu hiljem Trionicu jutust aru sain, NG900 aju väga palju infot vigade kohta ei jaga....
Pisut kukalt kratsima paneb ka see, et millalgi eelmise aasta teises pooles oli aeg VM-s muu töö jaoks kinni pandud, aga kuna vahepealt süttis mõned korrad "check ACS" tuli ja tundus, et sidur pisut libiseb, palusin ka sidurit kontrollida. Nemad mingit viga tuvastada ei suutnud, kuid kaks nädalat hiljem viskas sidur suht ettehoiatamata lusika nurka(veelkord tänud Troostile, kes tegi kõik endast oleneva, et asi kiiresti korda saada). Siin ei oska muidugi kindlat seisukohta võtta, kas viga oli VM-s, kuna vastavalt murphy seadustele toimis kõik sel päeval, kui auto VM-i viisin laitmatult ja nagu hiljem Trionicu jutust aru sain, NG900 aju väga palju infot vigade kohta ei jaga....
mul ka üks lugu: sai töömehega kahe peale soetatud üks vana logu 9000 2,0t aastast vist 89, nüüd seisab omal töökoja ukse taga, sisse investeeritud juba tuhandeid ja ei teagi milleks seda jama üldse vaja oli?...enadla pole vaja ja kellelegi ei oska pakkuda ka..kui keegi soovib saab 10tonniga omale..peale kere osaliselt ja esiamortide on lootustandvas korras...mootor ja kast ok, elektrilisi vigu ka ei märganud
lihtsalt pole aega selle autoga tegeleda..võibolla peaks aja broneerima,kuid seda napib ja aeg maksab rohkem kui selle auto "putitamine"
võtab kiruma , et on ikka idioodid :wall:tegelased troostis, soetasid endale mure kaela,niigi parkimiskohtadega kriis...
lootus on , et keegi paneb põlema, saab vaevast lahti ja kliendile ruumi
vot selliseid absurdseid juhtumeid esineb ka oma "kodades"
lihtsalt pole aega selle autoga tegeleda..võibolla peaks aja broneerima,kuid seda napib ja aeg maksab rohkem kui selle auto "putitamine"
võtab kiruma , et on ikka idioodid :wall:tegelased troostis, soetasid endale mure kaela,niigi parkimiskohtadega kriis...
lootus on , et keegi paneb põlema, saab vaevast lahti ja kliendile ruumi
vot selliseid absurdseid juhtumeid esineb ka oma "kodades"
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 867
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Minu kogemused, kui käisin ühe erategija (tegelikult autoabi mees) juures, siis mingit probleemi, samas firmadega ikka juhtub (erinevad autod):
2 x kallimate sharniiride allapanek (väidetavalt kvaliteetsemate), mis kriuksusid juba 3 kuu pärast
Esi stabika puksi poldi lahti jätmine, mis lõppes paari kilomeetriga purunemisega.
Esiratta laagri vahetuse käigus (kolgiti jubedalt, ei saadud polte lahti?) peale 100 km läbimist hakkas midagi amordi sees kolksuma, e. taoti puruks.
99. a. masina diiselmootori rihma vahetus, mille tellisin kohalikus margi hoolduses, vahetati 2 rulli ja rihma asemel vaid 1 rull (no aru ma ei saa miks, ei pea ju ise kõikke kontrollima), tulemus: täpselt 5000 km. enne plaanitud järgmist rihmavahetust ta purunes ja te ei taha teada, mis see maksis.
Viimane asi, tõeline jama, millest ka siin foorumis pajatasin, ECU ülesütlemine signa paigalduse ajal.
Kindlasti on midagi veel, ega kõik halb ka meeles püsi.
Ei tea, mida ma küll siinses elus valesti teen?
2 x kallimate sharniiride allapanek (väidetavalt kvaliteetsemate), mis kriuksusid juba 3 kuu pärast
Esi stabika puksi poldi lahti jätmine, mis lõppes paari kilomeetriga purunemisega.
Esiratta laagri vahetuse käigus (kolgiti jubedalt, ei saadud polte lahti?) peale 100 km läbimist hakkas midagi amordi sees kolksuma, e. taoti puruks.
99. a. masina diiselmootori rihma vahetus, mille tellisin kohalikus margi hoolduses, vahetati 2 rulli ja rihma asemel vaid 1 rull (no aru ma ei saa miks, ei pea ju ise kõikke kontrollima), tulemus: täpselt 5000 km. enne plaanitud järgmist rihmavahetust ta purunes ja te ei taha teada, mis see maksis.
Viimane asi, tõeline jama, millest ka siin foorumis pajatasin, ECU ülesütlemine signa paigalduse ajal.
Kindlasti on midagi veel, ega kõik halb ka meeles püsi.
Ei tea, mida ma küll siinses elus valesti teen?
Algselt postitas: veldurJutt käib 99. a. masinast.Algselt postitas: epsum
2.2tdil ja rihm? mootoririhm või see rihm mis generaatorit-roolivõimu-asju ringi ajab?
2.2 tid on ju 2002 profiili järgi
Ega palju vahet pole, 2.2 TiD 85/88/92 kW 98-2004 peaks ikka kõik ketiga olema
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 867
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Härrased, 99 a. disla, mis oli minu eelmine auto, ei olnud Saab, vaid üks "sumisev" japs. Ja tegu oli ikka selle ülitähtsa päris mootori rihmaga, mitte "labase" geneka rihmaga.
Ja ülalpool loetletud "juhtumised" on toimunud minu eelmiste autodega, mitte hetkel oleva Saabiga. Lihtsalt tõin välja "Juhtumisi remondikohtades".
Ja ülalpool loetletud "juhtumised" on toimunud minu eelmiste autodega, mitte hetkel oleva Saabiga. Lihtsalt tõin välja "Juhtumisi remondikohtades".