juhtumised remondikohtades

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

no siia saavad kõik kirjutada oma mured ja juhtumised, kus remondimehed-kobakäpad oma näpud vahele jätsid.

esimene lugu:
firma : autokontroll

http://www.hot.ee/autokontroll/

lyhidalt:
käisin classikuga esisilda reguleerimas.
rooli pani otseks, kui kokkujooksu reguleeris. tulemus -sõites rool viltu.
teisel päeval sama stend- täiesti jamad, mööda andmed- sai uuesti teha lastud....
kolmas kord ei julge enam sinna stendi minna....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#2

Ma ei tea kas nüüd teemasse, aga juba ammu kripeldab üks asi... Nimelt sai soetatud üks tonnine, millel lendas lühikese aja järel hoorattas taas pilbasteks, õnneks saadi õigeaegselt jaole ega vajand uut kasti. Lahti võttes selgus, et hoorattas oli juba eelnevalt lõhki ja seda oli nö. keevitatud ja parandatud al- neetidega (olemas ka pilt).
Mehed, kui nii teete siis tunnistage oma tegu!
Ma ei hakka kellegi pihta näpuga näitama ja kedagi solvama, aga autot remontis üks tuntud töökoda ja üks eraisik ning kui Sa oma käekirja ära tunned, ma loodan, et sa häbened hetkel.
Jutu kokkuvõtte - ärge, kurat, trükkige sitta, kõik see tuleb tagasi. Mina panen veel leebelt, aga varsti vist enam mitte. Sest see, mis toimub rem. töökodades on ikka masendav (see käib hetkel teise margi kohta), aga loodan, et saabimeestega nii ei juhtu. Juttu oleks rohkemaks, aga...
Olen ise nn. teenindav töötaja ja vigadest räägin parem kliendile kohe. See on ju parem, et kuulda hiljem, kui kabi ma olen ja teha oma taskust parandustöid. :wise:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Remondikohtadega on märkimisväärne vaid üks negatiivne kogemus - aastaid tagasi lasin hiteh-s õli vahetada ja kork keerati vist näpuga kinni... vähemalt paari päeva pärast märkasin auto all õliloiku ja kuna sellist lollust ei osanud isegi kahtlustada, lasin asja teiseses kohas uurida. Kork keerati kinni ja rohkem see lahti ei tulnud, seega endas ega autos selle juhtumi puhul viga ei näe.

Pisut kukalt kratsima paneb ka see, et millalgi eelmise aasta teises pooles oli aeg VM-s muu töö jaoks kinni pandud, aga kuna vahepealt süttis mõned korrad "check ACS" tuli ja tundus, et sidur pisut libiseb, palusin ka sidurit kontrollida. Nemad mingit viga tuvastada ei suutnud, kuid kaks nädalat hiljem viskas sidur suht ettehoiatamata lusika nurka(veelkord tänud Troostile, kes tegi kõik endast oleneva, et asi kiiresti korda saada). Siin ei oska muidugi kindlat seisukohta võtta, kas viga oli VM-s, kuna vastavalt murphy seadustele toimis kõik sel päeval, kui auto VM-i viisin laitmatult ja nagu hiljem Trionicu jutust aru sain, NG900 aju väga palju infot vigade kohta ei jaga....
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#4

mul ka üks lugu: sai töömehega kahe peale soetatud üks vana logu 9000 2,0t aastast vist 89, nüüd seisab omal töökoja ukse taga, sisse investeeritud juba tuhandeid ja ei teagi milleks seda jama üldse vaja oli?...enadla pole vaja ja kellelegi ei oska pakkuda ka..kui keegi soovib saab 10tonniga omale..peale kere osaliselt ja esiamortide on lootustandvas korras...mootor ja kast ok, elektrilisi vigu ka ei märganud

lihtsalt pole aega selle autoga tegeleda..võibolla peaks aja broneerima,kuid seda napib ja aeg maksab rohkem kui selle auto "putitamine"

võtab kiruma , et on ikka idioodid :wall:tegelased troostis, soetasid endale mure kaela,niigi parkimiskohtadega kriis...

lootus on , et keegi paneb põlema, saab vaevast lahti ja kliendile ruumi

vot selliseid absurdseid juhtumeid esineb ka oma "kodades"
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#5

Eelmisel autol jääti parema õõtsargi poldid kinnikeeramata( pingutamata):gun: ja siis kui mina hakkasin tartusse sõitma oli selline tunne et suuremast august läbisõites tuleb mul ratas alt ää. Õnneks seda ei juhtunud.:gun:
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#6

Minu kogemused, kui käisin ühe erategija (tegelikult autoabi mees) juures, siis mingit probleemi, samas firmadega ikka juhtub (erinevad autod):
2 x kallimate sharniiride allapanek (väidetavalt kvaliteetsemate), mis kriuksusid juba 3 kuu pärast
Esi stabika puksi poldi lahti jätmine, mis lõppes paari kilomeetriga purunemisega.
Esiratta laagri vahetuse käigus (kolgiti jubedalt, ei saadud polte lahti?) peale 100 km läbimist hakkas midagi amordi sees kolksuma, e. taoti puruks.
99. a. masina diiselmootori rihma vahetus, mille tellisin kohalikus margi hoolduses, vahetati 2 rulli ja rihma asemel vaid 1 rull (no aru ma ei saa miks, ei pea ju ise kõikke kontrollima), tulemus: täpselt 5000 km. enne plaanitud järgmist rihmavahetust ta purunes ja te ei taha teada, mis see maksis.
Viimane asi, tõeline jama, millest ka siin foorumis pajatasin, ECU ülesütlemine signa paigalduse ajal.
Kindlasti on midagi veel, ega kõik halb ka meeles püsi.
Ei tea, mida ma küll siinses elus valesti teen?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#7

2.2tdil ja rihm? mootoririhm või see rihm mis generaatorit-roolivõimu-asju ringi ajab?
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#8

Algselt postitas: epsum
2.2tdil ja rihm? mootoririhm või see rihm mis generaatorit-roolivõimu-asju ringi ajab?
Jutt käib 99. a. masinast.
2.2 tid on ju 2002 profiili järgi
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: veldur
Algselt postitas: epsum
2.2tdil ja rihm? mootoririhm või see rihm mis generaatorit-roolivõimu-asju ringi ajab?
Jutt käib 99. a. masinast.
2.2 tid on ju 2002 profiili järgi

Ega palju vahet pole, 2.2 TiD 85/88/92 kW 98-2004 peaks ikka kõik ketiga olema
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#10

Härrased, 99 a. disla, mis oli minu eelmine auto, ei olnud Saab, vaid üks "sumisev" japs. Ja tegu oli ikka selle ülitähtsa päris mootori rihmaga, mitte "labase" geneka rihmaga.
Ja ülalpool loetletud "juhtumised" on toimunud minu eelmiste autodega, mitte hetkel oleva Saabiga. Lihtsalt tõin välja "Juhtumisi remondikohtades".
Vasta