toonklaas
Algselt postitas: Cyber
Mis tähendab terve ringi?? Juhi seljatoest ettepoole jäävaid ei tohi toonida. Tegelikult on isegi mingeid UV kilesid sinna ettepoole panna...
Tohib kiletada aga küll.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: jupats
jah kui ma ei eksi siis läbi paistvus ees pidi olema 70 või 75%(täpselt ei mäleta. Tervet ringi toonivad vast kõik kiletamisfirmad. Vahet ju pole kas terve või poolring.
Jupats
Ees võib olla minu teada toon 70
Algselt postitas: methodik
Seoses päikeselise suve ja auto sisemuse säästmisega tekkinud küsimus - milliseid tagaringi klaaside toonijaid soovitate Tallinnas 9-5'le? Ja millist ajakulu ning eelarvet selle protsessi puhul planeerima arvestama peaks?
Hinnaklass ca. 2000.- EEK
Kui soovi, siis võin anda täpsemat infot, meil alltöövõtjana 1 firma (nime praegu ei mäleta), kes teeb väga korralikku tööd
Ajakulu ca. 2 tundi
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas tagaring on sama mis tagumiste uste klaasid?
Kardan et klaaside eemaldamine+ kiletamine + tagasi panemine koos uksepolstri paigaldamisega, ei usu et 2 tunniga saab hakkama.
Või panin puusse?
Kardan et klaaside eemaldamine+ kiletamine + tagasi panemine koos uksepolstri paigaldamisega, ei usu et 2 tunniga saab hakkama.
Või panin puusse?
Klaasi minu teada ei eemaldata. Minu Hondale pandi tagumine tooniring Blauline's Kunderi tänaval, läks mingi 1400 raha ja mõni tund. See oli juba 2 suve tagasi muidu. Tagaakna n.ö. vahepiida juures jäi näha u. 1mm vahe, kuhu toonkile ei ulatunud. Selle kohta öeldi, et parata pole midagi ja ega see ka eriti välja paista. Veel peaks muidugi jälgima, et kuhugi "mulle" vahele ei jääks, mul oli tagaklaasi soojendusriba peale jäänud üks pisike õhukoht. Aga need kõik pisiasjad.
Ega ma muidugi ei tea, võibolla kallimad kohad eemaldavad ka klaasid ja tulemus saab seetõttu parem?? Aga sellisel juhul peaks töö maksumus lausa mitmekordistuma....
EDIT: Tagaakent niikuinii ei eemaldataks, tervelt klaasi kätte saada on vist pea võimatu
Ega ma muidugi ei tea, võibolla kallimad kohad eemaldavad ka klaasid ja tulemus saab seetõttu parem?? Aga sellisel juhul peaks töö maksumus lausa mitmekordistuma....
EDIT: Tagaakent niikuinii ei eemaldataks, tervelt klaasi kätte saada on vist pea võimatu
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
ega üldiselt klaase vist ei eemaldata jah.
ise tegin hiljuti oma 99-l Soomes ise tagauksed ja tagaklaasi.
Esimese korra kohta päris hea tuli, kuigi vigu oli/on.
Kunagi sai tehtud Tihase tänava autoklaasis-isegi 96-e kumer tagaklaas tehti viimase peal. Keegi Hundi nimeline meister oli. Aga see oli ikka mitmeid aastaid tagasi. Kile ostsin Nummela autopoest, väidetavalt USA oma. Muidugi 9-3 ja 9-5 ise toonima ei hakkaks-kui sellise auto jaksab osta, jaksab ka spetsialistile maksta.
Aga kui on soovi ise proovida, siis asi käib nii, et kile pannakse kõiogepealt klaasile väljapoole, siis lõgatakse parajaks ja siis eemaldatakse see kaitsekile ja kõvasti fairi lahust pritsitakse klaasile(nyyd juba sissepoole) ja kilele ja siis hoolikalt õhumullid välja suruda...
ise tegin hiljuti oma 99-l Soomes ise tagauksed ja tagaklaasi.
Esimese korra kohta päris hea tuli, kuigi vigu oli/on.
Kunagi sai tehtud Tihase tänava autoklaasis-isegi 96-e kumer tagaklaas tehti viimase peal. Keegi Hundi nimeline meister oli. Aga see oli ikka mitmeid aastaid tagasi. Kile ostsin Nummela autopoest, väidetavalt USA oma. Muidugi 9-3 ja 9-5 ise toonima ei hakkaks-kui sellise auto jaksab osta, jaksab ka spetsialistile maksta.
Aga kui on soovi ise proovida, siis asi käib nii, et kile pannakse kõiogepealt klaasile väljapoole, siis lõgatakse parajaks ja siis eemaldatakse see kaitsekile ja kõvasti fairi lahust pritsitakse klaasile(nyyd juba sissepoole) ja kilele ja siis hoolikalt õhumullid välja suruda...
Esimese klaasiringi läbipaistvus - kuna toonimata klaasi enda läbipaistvus on kusagil suurusjärgus 80% siis sinna eriti tooni lisada ei saa. Ja vähemalt esiklaasid on pea kõigil saabidel juba tehasest infrapuna peegliga (mis tähendab, et päikesepaistest eriti soojust salongi ei tule) siis nähtava valguse peegeldamine eriti effekti ei anna. Niiet toonimine rohkem iluteema ja maitseasi.
Ukseklaasid peaks ikka maha võtma ja servast serva kiletama, jääb ilusam ja kile ei hakka nii kergelt servast narmendama.
Ukseklaasid peaks ikka maha võtma ja servast serva kiletama, jääb ilusam ja kile ei hakka nii kergelt servast narmendama.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tegelikult tuleb seda päiksepaiste palavust autosse mühinal. Need klaasid on ainult pisut UV suhtes läbipaistmatud. Mu kiletamatta 9-5 ja kiletatud tonnine on nagu öö ja päev. Et tonnise esiuste klaasid on ka kiletatud, siis tonnisega ei ole külgpäike absoluutselt mitte palav, selline pisut soojem ehk. Laps saab rahulikult päiksepoolsel küljel sõidu ajal magada.
Ukseklaase pole võimalik kiletada korralikult,kui klaas ukse küljes.Algselt postitas: jupats
kes see sul klaasi eemaldama hakkab?
või olen mina loll...(kah võmalik:eureka:)
olen 3 autol tooni peale pannud, kordagi pole klaasi eemaldatud.
Norm tegijad eraldavad alati klaasi uksest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989