Käisin reedel sellist isendit silmamas Danlor autoplatsil
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Oskaks keegi siis Saabi võhikut aidata ja mida peaks taaskord vaatama minemisel tähelepanema? Reedel oli kõik küll roosiline - ainuke asi mis silma vist isegi jäi oli see et display oli vigane. Juttu tehes "Kas tal on midagi korrast ära?" vastati sellepeale et talle on test tehtud ja ainuke asi mis katki pidi olema on signa pasuni aku mingi teema ... ja et rohkem kaebusi ei taheta üldse kuulda - loomulik müügimehe jutt ...
Kuid 3.0 v6 plussid / miinused ? Üldiselt mis on 9-5 plussid ... ja milliseid soovitate vaadata... rahadeks oleks ~100 000 .- ning sooviks automaatkast, nahksisu jne.
Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....
:
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....:
Eks ta ole jah nii, 3,0 V6 puhul niipalju on parem, et turbo ja tuulutusehädad jäävad ära, samuti ei pea kulukat ketivahetust tegema, süütekassett ei jäta ka teele.
Seesama auto oli siin (Luksemburgis) 4300€ 'ga müügis.
Luksemburgis olevad 2 saabi "Ametlikku" esindust midagi sellest autost ei tea, peale selle, et viimati käis mingit "kummitoru" vahetamas aastal 2005 veebruaris Garage Grün'i juures ja siis oli kilomeetreid eest 203'156. Peale seda, siin kohalikke "Ametlikke" hoolduseid tehtud ei ole. (Seda peaks nüüd hooldusraamatuga äkki vördlema)
See ei pea veel midagi paha tähendama, vöib ka vabalt olla, et muidu on saksamaal hoolduses käinud.
Kena päeva,
:wtf: Sipelgaz:wise:
Luksemburgis olevad 2 saabi "Ametlikku" esindust midagi sellest autost ei tea, peale selle, et viimati käis mingit "kummitoru" vahetamas aastal 2005 veebruaris Garage Grün'i juures ja siis oli kilomeetreid eest 203'156. Peale seda, siin kohalikke "Ametlikke" hoolduseid tehtud ei ole. (Seda peaks nüüd hooldusraamatuga äkki vördlema)
See ei pea veel midagi paha tähendama, vöib ka vabalt olla, et muidu on saksamaal hoolduses käinud.
Kena päeva,
:wtf: Sipelgaz:wise:
see et 3,0 on töökindlam on legend.
olen oma mõlemal 3,0 Saabil vahetanud turbod, karteri tuulutused, rihmad, kõik võimalikud simmerid, DI kassetid. V6 mootoril on neid veel 2 nii et poole kulukam. Muide DI kassetide lõppemine on mind teepeale jätnud küll. Lisaks tuli peale DI kasseti surma katalüsaatori vahetus teha.
Mõlema autoga olen koguaeg korralisi hooldusi teinud, aga hädadest pääsu pole.
Kuidagi kahtlased on need Kadakaturu platsid.
Ostsin kunagi sealtsamast kõrvaltplatsilt Automixx(ilmselt on nüüd juba uus nimi) Alfa Romeo, mis pärast väljatuli oli kapitaalselt avariiline, aga jubehästi üleslöödud. Tünga saamine sellistelt platsidelt on suht reaalne.
Nii et vii kindlasti Troosti Trionicujuurde ülevaatusesse.
olen oma mõlemal 3,0 Saabil vahetanud turbod, karteri tuulutused, rihmad, kõik võimalikud simmerid, DI kassetid. V6 mootoril on neid veel 2 nii et poole kulukam. Muide DI kassetide lõppemine on mind teepeale jätnud küll. Lisaks tuli peale DI kasseti surma katalüsaatori vahetus teha.
Mõlema autoga olen koguaeg korralisi hooldusi teinud, aga hädadest pääsu pole.
Kuidagi kahtlased on need Kadakaturu platsid.
Ostsin kunagi sealtsamast kõrvaltplatsilt Automixx(ilmselt on nüüd juba uus nimi) Alfa Romeo, mis pärast väljatuli oli kapitaalselt avariiline, aga jubehästi üleslöödud. Tünga saamine sellistelt platsidelt on suht reaalne.
Nii et vii kindlasti Troosti Trionicujuurde ülevaatusesse.
Algselt postitas: sigaelmarAlgselt postitas: ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga....:
Eks ta ole jah nii, 3,0 V6 puhul niipalju on parem, et turbo ja tuulutusehädad jäävad ära, samuti ei pea kulukat ketivahetust tegema, süütekassett ei jäta ka teele.
Turbohädad on alles,kuna tegu on turbomootoriga,tuhedam rihmavahetus nullib kettidevahetuse hinna ja süütekassette on lausa KAKS:poke:
Muidu eelistaksin ise seda V-6 mootorit.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ootoot, mõtle nüüd natuke. On sul üldse aimu, mida tähendab V-mootor?Algselt postitas: jupats
Kas tõesti kaks??
Ei suutnud kahjuks leida mõnda V6 mootoriruumi pilti, millel mootori plastkatet poleks.
Huvitav, kuidas need asetsevad üksteise suhtes? 2 kolme piibuga kassetti siis?
Mismoodi sa V-mootori puhul ühe DI-ga hakkama saad? Loe V6 mootorist wikipediast:
http://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine
Üks pilt suvalisest

