Sooviks abi autoostul - Saab 9-5 3.0 V6 1999a

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
MMclub
Postitusi: 3
Liitunud: P Mai 20, 2007 21:38
Asukoht:
Auto:

#1

Käisin reedel sellist isendit silmamas Danlor autoplatsil

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Oskaks keegi siis Saabi võhikut aidata ja mida peaks taaskord vaatama minemisel tähelepanema? Reedel oli kõik küll roosiline - ainuke asi mis silma vist isegi jäi oli see et display oli vigane. Juttu tehes "Kas tal on midagi korrast ära?" vastati sellepeale et talle on test tehtud ja ainuke asi mis katki pidi olema on signa pasuni aku mingi teema ... ja et rohkem kaebusi ei taheta üldse kuulda - loomulik müügimehe jutt ...

Kuid 3.0 v6 plussid / miinused ? Üldiselt mis on 9-5 plussid ... ja milliseid soovitate vaadata... rahadeks oleks ~100 000 .- ning sooviks automaatkast, nahksisu jne.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

Danlori platsi vahetus läheduses on Troost auto, lase sinna viia ja saad teada kogu tõe auto kohta.
Jürgen

#3

Ma vaataksin ivometsa griffini poole igatahes..
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Ürita see auto toimetada Danlorist üle tee Troost autosse kontrolli..;) Öeldakse sulle ausalt ära, mis viga.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga.... :nono:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
MMclub
Postitusi: 3
Liitunud: P Mai 20, 2007 21:38
Asukoht:
Auto:

#6

no aga rääkige mis summad kuluvad jne.
tegelikult sellise abipoole ma tahaksingi pöörduda.
hetkel on mõtteis siis see Saab ja mõni e39 525tds
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga.... :nono:

Eks ta ole jah nii, 3,0 V6 puhul niipalju on parem, et turbo ja tuulutusehädad jäävad ära, samuti ei pea kulukat ketivahetust tegema, süütekassett ei jäta ka teele.
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#8

Mis SAAB see siis enam on kui neid "hädasid" ei oleks? :)
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#9

3,0 hammasrihma vahetus on ainult paar kilo väiksem summa kui kettide vahetus. läbisõiduks 170tuh oled sa juba jõudnud seda 2x teha.
Süütekassett jätab samamoodi teele.
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#10

Seesama auto oli siin (Luksemburgis) 4300€ 'ga müügis.

Luksemburgis olevad 2 saabi "Ametlikku" esindust midagi sellest autost ei tea, peale selle, et viimati käis mingit "kummitoru" vahetamas aastal 2005 veebruaris Garage Grün'i juures ja siis oli kilomeetreid eest 203'156. Peale seda, siin kohalikke "Ametlikke" hoolduseid tehtud ei ole. (Seda peaks nüüd hooldusraamatuga äkki vördlema)

See ei pea veel midagi paha tähendama, vöib ka vabalt olla, et muidu on saksamaal hoolduses käinud.

Kena päeva,

:wtf: Sipelgaz:wise:
villem
Postitusi: 20
Liitunud: R Dets 15, 2006 0:11
Asukoht:
Auto:

#11

see et 3,0 on töökindlam on legend.
olen oma mõlemal 3,0 Saabil vahetanud turbod, karteri tuulutused, rihmad, kõik võimalikud simmerid, DI kassetid. V6 mootoril on neid veel 2 nii et poole kulukam. Muide DI kassetide lõppemine on mind teepeale jätnud küll. Lisaks tuli peale DI kasseti surma katalüsaatori vahetus teha.
Mõlema autoga olen koguaeg korralisi hooldusi teinud, aga hädadest pääsu pole.
Kuidagi kahtlased on need Kadakaturu platsid.
Ostsin kunagi sealtsamast kõrvaltplatsilt Automixx(ilmselt on nüüd juba uus nimi) Alfa Romeo, mis pärast väljatuli oli kapitaalselt avariiline, aga jubehästi üleslöödud. Tünga saamine sellistelt platsidelt on suht reaalne.
Nii et vii kindlasti Troosti Trionicujuurde ülevaatusesse.
MMclub
Postitusi: 3
Liitunud: P Mai 20, 2007 21:38
Asukoht:
Auto:

#12

aitäh , eks olen kursis asjaga veidi paremini,
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: ivomets
ma soovitaks kyll hoopis mingit vastupidavamat ja vähem hooldust/raha vajavat masinat kui saab.
kui sa vaid teaksid kui palju raha jäetakse saabi remondikohtadesse iga korraga.... :nono:

Eks ta ole jah nii, 3,0 V6 puhul niipalju on parem, et turbo ja tuulutusehädad jäävad ära, samuti ei pea kulukat ketivahetust tegema, süütekassett ei jäta ka teele.

Turbohädad on alles,kuna tegu on turbomootoriga,tuhedam rihmavahetus nullib kettidevahetuse hinna ja süütekassette on lausa KAKS:poke:
Muidu eelistaksin ise seda V-6 mootorit.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#14

Kas tõesti kaks??
Ei suutnud kahjuks leida mõnda V6 mootoriruumi pilti, millel mootori plastkatet poleks.
Huvitav, kuidas need asetsevad üksteise suhtes? 2 kolme piibuga kassetti siis?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: jupats
Kas tõesti kaks??
Ei suutnud kahjuks leida mõnda V6 mootoriruumi pilti, millel mootori plastkatet poleks.
Huvitav, kuidas need asetsevad üksteise suhtes? 2 kolme piibuga kassetti siis?
Ootoot, mõtle nüüd natuke. On sul üldse aimu, mida tähendab V-mootor?
Mismoodi sa V-mootori puhul ühe DI-ga hakkama saad? Loe V6 mootorist wikipediast:
http://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine

Üks pilt suvalisest :P V6 mootorist, ehk toob pisut selgust:
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#16

Sain sellele asetusele juba pihta jah. Nii palju jõudsin eelpool mainida, et 2 3piibulist kassetti on.
nagu mul sõber ütleb V6= 2x R3
Vasta