Tekkis selline huvitav küsimus uuele saabikasutajale nagu ma olen, et mida kanti on erinevad need 9-5 masinate 2.0 liitrised turbomootorid , et neil tuleb suhteliselt suur vahe võimsuse sisse, siis vastavalt 110kw ja 141 kw.
Äkki mõni targem viitsib informeerida siia:)
2.0 liitriste võimsuse erinevused
110kW on tavaline 2,0LPT ja 141kW on tehase originaal engine tuning kit, mis sisaldab :ECU, küünald ja pihustid. tehnilises passis juba see võimsus märgitud kuna on juba ostes külge poogitud ning vajalik tüübikinnitus olemas. Ning pakutakse ainult manuaalile.
leti hind ca 30 kilo.
vot
leti hind ca 30 kilo.
vot
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Selge, siis ühesõnaga võib end tuunitud auto omanikuks kohe pidada:P
Huvitav mille poolest need pihustid ja küünlad erinevad harilikest ja kas neid vahetades peaks siis midagi silmas pidama?
Sama lugu turbo kohta, arvestades, et rõhud on erinevad, kas siis on tegemist ka mingi erineva (loe raskestihangitava ja kalli) turboga?
Huvitav mille poolest need pihustid ja küünlad erinevad harilikest ja kas neid vahetades peaks siis midagi silmas pidama?
Sama lugu turbo kohta, arvestades, et rõhud on erinevad, kas siis on tegemist ka mingi erineva (loe raskestihangitava ja kalli) turboga?
siin http://www.aeroport.ee/saab3.htm üks eriti kuri 2,0:evil:
Erinevused üldiselt ainult softis,mingist piirist ülespoole muudetakse ka pihusteid.Uuematel aastakäikudel juba sündides suurema kapasiteediga pihustid peal.Hirsch muudab ka väljalaset(nagu ka Speedparts).Trollil on all 3,5"
roostevaba väljalase,selle miinuseks on väände magusama osa nihkumine kõrgematele pööretele,mis ise-enesest on super maantee(trassi)sõiduks.
Küünaldega mängitakse ka.
Turbokompressorid on kas Garrett`i GT-17,või Mitsu TD-04(aerodel)omad.Harvem sellised suuremad kolakad,nagu Trollil,aga Troll-R on ülimalt haruldane , kallis ja raske leida.
roostevaba väljalase,selle miinuseks on väände magusama osa nihkumine kõrgematele pööretele,mis ise-enesest on super maantee(trassi)sõiduks.
Küünaldega mängitakse ka.
Turbokompressorid on kas Garrett`i GT-17,või Mitsu TD-04(aerodel)omad.Harvem sellised suuremad kolakad,nagu Trollil,aga Troll-R on ülimalt haruldane , kallis ja raske leida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989