2.0 liitriste võimsuse erinevused

Vasta
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#1

Tekkis selline huvitav küsimus uuele saabikasutajale nagu ma olen, et mida kanti on erinevad need 9-5 masinate 2.0 liitrised turbomootorid , et neil tuleb suhteliselt suur vahe võimsuse sisse, siis vastavalt 110kw ja 141 kw.
Äkki mõni targem viitsib informeerida siia:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

erinevused turbo rõhkudes jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#3

110kW on tavaline 2,0LPT ja 141kW on tehase originaal engine tuning kit, mis sisaldab :ECU, küünald ja pihustid. tehnilises passis juba see võimsus märgitud kuna on juba ostes külge poogitud ning vajalik tüübikinnitus olemas. Ning pakutakse ainult manuaalile.
leti hind ca 30 kilo.
vot
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#4

Selge, siis ühesõnaga võib end tuunitud auto omanikuks kohe pidada:P
Huvitav mille poolest need pihustid ja küünlad erinevad harilikest ja kas neid vahetades peaks siis midagi silmas pidama?
Sama lugu turbo kohta, arvestades, et rõhud on erinevad, kas siis on tegemist ka mingi erineva (loe raskestihangitava ja kalli) turboga?
Kasutaja avatar
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#5

Küünlad on aero omad.
Pihustid on ka suurema läbilaskega, ma ei tea kas aero omad aga mul on punased.
Turbo on nagu lpt ikka.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#6

siin http://www.aeroport.ee/saab3.htm üks eriti kuri 2,0:evil:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Erinevused üldiselt ainult softis,mingist piirist ülespoole muudetakse ka pihusteid.Uuematel aastakäikudel juba sündides suurema kapasiteediga pihustid peal.Hirsch muudab ka väljalaset(nagu ka Speedparts).Trollil on all 3,5"
roostevaba väljalase,selle miinuseks on väände magusama osa nihkumine kõrgematele pööretele,mis ise-enesest on super maantee(trassi)sõiduks.
Küünaldega mängitakse ka.
Turbokompressorid on kas Garrett`i GT-17,või Mitsu TD-04(aerodel)omad.Harvem sellised suuremad kolakad,nagu Trollil,aga Troll-R on ülimalt haruldane , kallis ja raske leida.
Vasta