Katalüsaator umbes?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

Kuidas saada teada, kas on autol kat umbes?
Nimelt üks kat on eemaldatud ja teine ,see mis kapoti all on alles, aga vahel annab (harva) CE lampi ja Tech2 väidab, et Kat-i viga. See tuluke pole nüüd enam ennast näidanud kuu aega. Äkki oli lihtsalt mingi muu elektroonika kala....
Kuna soft on autol originaalist erinev, siis peaks puhuma stabiilselt 1,1 kuni max 1,3bar. Samas tegelikult puhub 0.8 kuni max 1,0. Puhas stock tulemus :wall:
Kuna mitmed muud sõlmed läbi uuritud, siis kahtlustan, et turbo ei jaksa puhuda kuna kat umbes.
Vastuväiteid? Nõusolekuid?
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Kui katt umbes siis lendab ka turbo kohe vastu taevast. Nii juhtus alles hiljuti TROLLI´ga.
Äkki mõned andurid?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

Uue metall sisuga kati saab miski 1700-ga kätte. Vajadusel ka lambdad vahetada(~1k tk). Seda ei oska ilma alt võtmata keegi öelda kui risti või rästi see kat sul seest sassis on.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

Turbo töötab. Trollil läks jah nii.
arvati et väljalaske kolle tihend? WG ja selle vedru?
Wilddog: see 1600.- ne kat pole eriti hea 2,0T mootorile. Korraliku metallist kati hind on 3200.-
Kui tead kust saab sellise hinnnaga head asja, anna mullegi teada.
Sent from my Monte Carlo using B236
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

Lihtsalt huvi pärast küsin millest selline arvamus, et ~1700kr maksev vastavalt kubatuurile valitud katalüsaator ei peaks sobima turbomootoriga autole?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

Wilddog: Asi on gaaaside läbilaske hulgas. See 1700ne ei pidavat olema võimeline 2,0T vgaase välja päätma piisavalt.
Kas kat hakkas kumisema kui põles läbi ,roomlane?
See paigutus pidi olema võimalik, ise ka kahtlesin, et kuidas.
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

Tagumise kati eemaldasin, see oli täiesti töökorras ja OK.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#8

Vaata igaks juhuks üle väljalaske kolektoritihend. Suht tõenäoline, et see plehkat pannud. Minu sai aru selle järgi et ühest nurgast oli pisut pragunenud ning antud piirkond oli ka üsna tahmane.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

Siis oleks häält kah juures ilusti. Tänan nõuande eest, kuid pole ka see.
Sent from my Monte Carlo using B236
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Katkise vl.kollektori tihendiga ei pruugi mingit häält olla.
99% turboSaabidest see tihend lekib,kuna kolle nii haige ehitusega.Tõmbab lihtsalt kõveraks:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

Mina ka ei saa aru kuidas saab ikka kollektori ikka teha sellise kujuga, kus isegi 12 aastane tütarlaps ütleb, et venna sul on seal kruvi puudu :angry: Nii juhtus minu õega
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#12

Näide sellest milline nägi välja minu kolle kui maha võtsin. Ainult 1/3 pole lekkinud.:gun:

Pilt

kle aga viska kat üldse vahelt välja ja pane vahele üks resonaator ja toru. Minek peaks sul kindlasti kohe paranema.:gun:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#13

9-3 pole sellist rõõmu nagu NG900-l T5-ga. Tal 2 lambdat üks enne ja teine pärast katti (NG-l 1 enne katti). T7-l hakkab tagumine lambda mis pärast katti kohe kisama, et krt saastate siin. Ainus ja õige võimalus on panna tutikas katt, mis ei oleks umbes ja sellega rahulikult edasi elada...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#14

Kas Troostis keevitati sul uus kat vahele, Wilddog?
Oh seda kolle mahavõtmist küll. See on ju väha meeldiv ajaviide:gun:
EDIT: to CSN: Kui kolle läbi ajas, siis ikkagi puhus üle 1bar?
Sent from my Monte Carlo using B236
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#15

Viisin masina sinna vahetati katist kuni lõpuni kõik välja koos lambdaga. Kui järgi läksin oli kõik oki doki. Keevitus oli tehtud, kas just Troostis seda ei tea aga oli tehtud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: kasparius
Kas Troostis keevitati sul uus kat vahele, Wilddog?
Oh seda kolle mahavõtmist küll. See on ju väha meeldiv ajaviide:gun:
EDIT: to CSN: Kui kolle läbi ajas, siis ikkagi puhus üle 1bar?

Mis sa leiutad? Väljalaskekollektor on kõver(võib-olla ka praguline),tihend ei pea,vurritihend samuti mitte.Sisselasketihendid ei pea,kat.ei toimi normaalselt(või on umbes),võib-olla ka järgmistes püttides ummistused.See masin ei saa ju normaalselt käia ja neid asju on sulle korduvalt ka räägitud
nii minu,kui t8,kui Iisaku poolt.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#17

Leiutan seda, et mis tal viga on.
Targaks tahan saada nagu Troosti meeskond.
Sent from my Monte Carlo using B236
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#18

vabam väljalase turbole halvasti küll ei mõju. Kull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: kasparius
Kas Troostis keevitati sul uus kat vahele, Wilddog?
Oh seda kolle mahavõtmist küll. See on ju väha meeldiv ajaviide:gun:
EDIT: to CSN: Kui kolle läbi ajas, siis ikkagi puhus üle 1bar?


Ei auto hakkas alles siis elama kui kõik väljalaske tihendid said vahetatud, cooler pestud ja puhastatud vajalikud lõdvikud vahetatud jne. Aga sai veel ka pisut lektüüri loetaud ja siit ja sealt kaasa aidatud.
Ega sul ei pruugi asi ka katis olla. Kas ülevaatus puktis pole käinud mis väljaheitegaaside näidud on?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#20

segu on paigas täiesti.(mõõdetud)Hakkan ise ka uskuma järjest rohkem seda kolletihendi teemat.
No sul CSN sai vist kogu esiots lahti võetud kui mäletan.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#21

Ei hakka uut teemat tegama aga mul selline probleem: Täna VM teatas ametlikult, et katalüsaator korralikult umbes! ...ja tagatipuks veel seda, et uus maksab 18000.-:freak:!? Ons see reaalne? Kui samas vaadata mõne tuuningu lehelt, nt. elkoparts, siis 3"sportsumps koos terves pikkuses, sh. sportkat maksab samapalju. Kas on võimalik seda kuskilt tavalisest autokauplusest osta kui müüjale auto margi ütlen ja mis hinaks umbes kujuneks?

Siit ka selline küsimus: kui lugeda siinset foorumit siis ummistuse tekitab tavaliselt vigane DI kassett. on veel mingeid variante? V. millele peaksin nüüd eriti tählepanu pöörama kui vahetadagi kat ära.

Ja siis veel selline küsimus: mida tähendab mootori garantii? mida see hõlmab? Kas vigane DI kassett ka kuulub sinna alla?

...nüüd tuli igasugust teksti!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

tsitaat:Ja siis veel selline küsimus: mida tähendab mootori garantii? mida see hõlmab? Kas vigane DI kassett ka kuulub sinna alla?

mootori pikendatud garantii alla ei kuulu DI-kassett kindlasti,tegu on põhimõtteliselt kuluartikliga. Selline garantii puudutab defekte,mida põhjustab
paljukirjutatud õlituse-karterituulutuse-kolvigrupiprobleem.Korduvalt läbi käinud ka rahvusvahelisest ajakirjandusest see teema.Väga palju on kavalaid konkse sel garantiil,aga pmst, kui käid hoolduses-remondis ainult margiesinduses,siis kehtib ka pikendatud garantii täielikult.Muudel juhtudel rohkem inimestevahelise suhtlemise teema: omanik versus esindus. Mõni on kohe kuu peale saadetud,kui trummi lööma läheb, head suhtlejad räägivad päris palju hüvesid välja.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#23

ega karterituulutuse kit ei päästa seda kahju mis on tekkinud enne kiti panekut. Sama asi mis mul öeldi. Jäin tuulutuse panemisega liiga hiljaks, kahju oli juba tehtud.
Kasutaja avatar
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#24

Ma saan siis aru et selle VM poolt pakutavale katalüsaatorile alternatiivi eriti pole? ...v. kui juba siis sellise meeletu summa eest ikkagi sportsumps alla panna?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#25

Pane sportkat. ca3k eek. Aero hakkab hingama ilusti. Metallist sisuga.
Tegelikult on ka universaalseid katalüsaatoreid. Vaata Lakiauto kodulehte.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta