9-3 müra ja kolin

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
Peltz
Postitusi: 35
Liitunud: R Juun 25, 2004 0:31
Asukoht:
Auto:

#1

Probleem kas tagaistmes või siis selles kattes (pagassi kattes), mitte ei saa aru. yle ebatasasuste sõites käib jube kolin läbi, hakkab tasapisi närvi ajama.

Panin sinna sellist pehmet materjali kus kate taob vasta plastik serva, sellest polnd mingit kasu, panin siis nii et luuk ei saaks liikuda vasakule paremale, ikka polnud kasu, mitte ei saa aru kus see heli tuleb.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Viska KÕIK asjad(ka varuratas) tagant välja ja proovi siis.900/9-3 hakkab
tihti tagaluuk ise kolisema,kuna hinged on kulunud,selle vastu pakutakse
jämedamaid pulki sinna sisse.Tagasilla puksid ja stabikavarda otsad/
puksid võivad koliseda.Haruldane ei ole ka amortide kolisemine.Sachs suudab viimastel aastatel niipalju praaki toota,et amordiprobleemid on
igapäevased ka tutikatel saabidel,eriti Aerodel ja 9-3 SS-l.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#3

Ja kõige lihtsam asi võiks ju olla amordikinnituspuks...

PS. Kunagi oleks isa võtnud mossel pea mootori maha kepsukolina tõttu vändal, auto alla ronides aga paistis kivi esisilla ja karteri vahel välja ;)
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#4

Kas probleem leidis lahenduse?

Endal mul sarnane häda, kuigi masin hiljuti hooldatud ja kõik pidavat korras olema. Masinal nimelt tagumine ots "kõmiseb" vähe auklikumal teel. Võrdluseks venna paar aastat vanem 900 on selle koha pealt vaikne.

Kas tagaluugi hingede seisukorda annab ise ka kuidagi kindlaks teha?

Lähen nüüd proovin tagavararattata ja tühja pagasiga sõitu. :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

tagaluugi ja ka esikapoti juures on sellise sisse-välja keeratavad kummijullad, mille välja keeramisega saab kah natukene survet avaldada.
ja kas 900ng puhul ei kolise seljatoe mahalaskmissysteem?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#6

Algselt postitas: Pereira
Lähen nüüd proovin tagavararattata ja tühja pagasiga sõitu. :)

Niipalju sain targemaks, et selgus et eelmine omanik oli varuratta alla käiva pehmendava rõnga vahelt ära "unustanud" ja hoopis lahtiselt ratta sisse pannud. See nüüd ilusti ratta ja põhja vahel ning kõige suurem kumin näikse taandunud olevat. See varuratta koht on üldse kohutav trumm, kui seda koputada.

Tuleb vist auto üle koputada ja probleemsematesse kohtadesse summutust panema hakata.
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#7

mina tegin enda omal täis müraisolatsiooni, kogu tagumine osa, esi ja tagauksed, nüüd on ikka väga vaikne, isegi 18" 225/40 rehviga, seega julgen soovitada, matejaliks kasutasin Dynamat Extreme ja selle peale veel Dynamat Dynaliner, kallid aga head materjalid kuid paigaldus mugavuse ja parema tulemuse võib ju natuke rohkem maksta...
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#8

Algselt postitas: TROLL
mina tegin enda omal täis müraisolatsiooni, kogu tagumine osa, esi ja tagauksed, nüüd on ikka väga vaikne, isegi 18" 225/40 rehviga, seega julgen soovitada, matejaliks kasutasin Dynamat Extreme ja selle peale veel Dynamat Dynaliner, kallid aga head materjalid kuid paigaldus mugavuse ja parema tulemuse võib ju natuke rohkem maksta...

Kus seda Dynamat-i müüakse?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#9

Dynamati peaks müüma Kadaka teel R & P Grupp :)
Plaanin oma auto ka millalgil ette võtta :headbang:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#10

Huvita, mis see natukene kallim on?
Iga ratas veab and then some!
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#11

On see ka mingil määral kuumuskindel, et kapoti alla panna? Ja üks kindel koht, mis tuleb kuidagi ära katta on antenni mootor.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#12

On olemas ka spetsiaalseid kuumuskindlaid matte, millega saab ka kapoti aluse äre teha :)
Algselt postitas: ml
On see ka mingil määral kuumuskindel, et kapoti alla panna? Ja üks kindel koht, mis tuleb kuidagi ära katta on antenni mootor.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#13

Algselt postitas: ml
On see ka mingil määral kuumuskindel, et kapoti alla panna? Ja üks kindel koht, mis tuleb kuidagi ära katta on antenni mootor.

Siin on veidi huvitavat lugemist Dynamat toodete kohta:

http://www.dynamat.com/products_automot ... ction.html
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#14

:eureka: Põhjalikuma uurimise ja koputamise tulemusel sain siis nüüd aru mis teeb venna NG900'st nii palju vaiksema. Põhjus on lihtne - tekstiilistmed vs nahkistmed. Tekstiilistmed neelavad ikka nii palju heli ära. Niisiis olen avastanud enda jaoks esimese nahkistmete miinuse. :)

Ei tea miks küll varem selle peale ei tulnud.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#15

Algselt postitas: roomlane
Rantto 3-ukseline nahksisuga OG9-3 diiselSaab vs. mu 5-ukseline OG9-3 bensuSaab: Rantto nahksisuga Saab tundub mulle siiski vaiksem seest poolt. Tänavaliikluses on väljaspoolt diiselsaabi ikka kaugemalt kuulda, aga see selleks...

Huvitav. Äkki ma peaksin hoopis selle NG900 ja OG9-3 võrdlemise lõpetama ja leppima, et 9-3 on lihtsalt nii palju valjem. :D Paraku on see mul hetkel ainuke võrdlemisvõimalus.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#16

Algselt postitas: roomlane
Mul NG900 94' oli pisut valjem, aga õige pisut (ilmselt mädanenud mootoriruumi isolatsiooni tõttu), mu OG9-3-st. Ei ütleks küll, et 9-3 lärmakam oleks. Võimalik, et sul on mingi soojamaa 9-3, millel soojustust talve tarvis ehk vähem pandud või kivikaitse põhjaall õhem vmi?

Mine ja võta siis. Kirjade järgi on Sveitsist ostetud ja seal ka sõitnud... Eks katsetan edasi. :cool:
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#17

Roomlane tõi väga hea võrdluse, diisel vs bensiin ja teemaks on müra:) Diisel peabki mürisema sest kütus mida ta tarbib on heltkel tunduvalt odavam ja väiksemat tarbimist kompenseerib müra. Samas kui müra suur siis vaja diisel osta ja bensiinile tagasi kolides tundub ikka palju vaiksem.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#18

Algselt postitas: rantto
Diisel peabki mürisema sest kütus mida ta tarbib on heltkel tunduvalt odavam ja väiksemat tarbimist kompenseerib müra.

Seest pidi sinu oma ju ikka vaiksem olema. :) Võimalik, et kaks ust rohkem annavad ka siis mürale lisa.

Mootori hääl mind ennast tegelikult ei häirigi - rohkem selline üleüldine tagantpoolt tulev kumisev heli.
Kasutaja avatar
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: TROLL
mina tegin enda omal täis müraisolatsiooni, kogu tagumine osa, esi ja tagauksed, nüüd on ikka väga vaikne, isegi 18" 225/40 rehviga, seega julgen soovitada, matejaliks kasutasin Dynamat Extreme ja selle peale veel Dynamat Dynaliner, kallid aga head materjalid kuid paigaldus mugavuse ja parema tulemuse võib ju natuke rohkem maksta...

Kus sa selle upgreidi teostada lasid? ...Kas sa näitasid neile näpuga ette kuhu matte tahad v. nad ise soovitasid oma profesionaalsusest, ilma $ märkideta silme ees?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#20

Oluline on kuhu ja mis tüüpi müraiso matte panna. Põhjale ja uste sisse suht lihtne aga kuidas mootoriruumi isoleerida? Tonnisel nagu kõminat ja rehvimüra eriti salongi ei tule aga närvidele käib mootorimüra - 3000 rpm ja edasi on mootori põrin ikka päris häiriv.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#21

Üks krudina allikas sai veel elimineeritud - nimelt krudises taga viltjas koormakate kokkupuutes tagumiste kõlariraamidega. Kõlariraamide ääred nüüd teflonõliga üle tehtud ja vaikus majas.

Jäänud veel mingisugune krõbisev-tiksuv hääl parema tagumise kõlari võre all. See jääb aga vait, kui võre käega täiesti alla surudes fikseerida.

Taga sõitja on ikka päris kasulik vahest olla. :)

Vähe löriseb ka juhiukse ülemine tihend - vaatasin, et uks ongi veidi kõver ja tundub ka et vist mitte just päris selle auto uks. Paistab ka ukse ülemine äär veidi kerest eemale hoidvat. Kas ukse paika keeramine on väga keerukas (selles mõttes, et pärast äkki läheb asi hoopis hullemaks, kui ise pusima hakata)? Ideekohaselt peaks vist ju ülemist äärt kerele lähemale saama, kui ülemine kinnitus veidi lahti keerata ja sealt ust kere poole suruda.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#22

Algselt postitas: Pereira
Üks krudina allikas sai veel elimineeritud - nimelt krudises taga viltjas koormakate kokkupuutes tagumiste kõlariraamidega. Kõlariraamide ääred nüüd teflonõliga üle tehtud ja vaikus majas.

Jäänud veel mingisugune krõbisev-tiksuv hääl parema tagumise kõlari võre all. See jääb aga vait, kui võre käega täiesti alla surudes fikseerida.

Taga sõitja on ikka päris kasulik vahest olla. :)

Vähe löriseb ka juhiukse ülemine tihend - vaatasin, et uks ongi veidi kõver ja tundub ka et vist mitte just päris selle auto uks. Paistab ka ukse ülemine äär veidi kerest eemale hoidvat. Kas ukse paika keeramine on väga keerukas (selles mõttes, et pärast äkki läheb asi hoopis hullemaks, kui ise pusima hakata)? Ideekohaselt peaks vist ju ülemist äärt kerele lähemale saama, kui ülemine kinnitus veidi lahti keerata ja sealt ust kere poole suruda.
Mul täpselt sama teema juhiuks on kerest eemal ülevalt äärest.
aitas mõningane ukse painutamine. Siiski tulemus polnud lõpuni rahuldav.
Sent from my Monte Carlo using B236
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#23

Algselt postitas: kasparius
Mul täpselt sama teema juhiuks on kerest eemal ülevalt äärest.
aitas mõningane ukse painutamine. Siiski tulemus polnud lõpuni rahuldav.

Painutamist ma veidi kardan, see vist mingi aeg paindub ise ju tagasi.

Hmmm, äkki oleks variant hoopis seda ukseluku "strikerit" natuke sissepoole nihutada. Sedasi tõmbaks küll ukse rohkem kere ligi - aga kõver oleks ikka.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#24

Algselt postitas: roomlane
Igale poole, kuhu õli paned, koguneb tolm külge. Sul läheb see vilt varsti liivapaberiks ja hõõrub veel rohkem. Kahjuks midagi mõistlikumat ka ei oska soovitada.

Teflonõli just tolmu külge ei võtnud. Juhtus aga see, et õli imbus sellesse viltjasse katesse ja nagin tuli mõne päeva pärast tagasi.

Nüüd siis puhastasin kõlariraamid uuesti teflonist ja kleepisin sinna ehituspoest saadud iseliimuvad viltpadjakesed (need mis toolide-laudade alla pannakse). Selle koha pealt vaikus jälle majas. Põhimõtteliselt kahe padjakesega (üks ühel raamil, teine teisel) jäi asi vait.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#25

Mina kasutasin ka teflonit oma auto tihendite juures. Tihendid said valged aga naginad olid nigu niuhti kadunud. Würthi PTFE.
Vasta