Probleem kas tagaistmes või siis selles kattes (pagassi kattes), mitte ei saa aru. yle ebatasasuste sõites käib jube kolin läbi, hakkab tasapisi närvi ajama.
Panin sinna sellist pehmet materjali kus kate taob vasta plastik serva, sellest polnd mingit kasu, panin siis nii et luuk ei saaks liikuda vasakule paremale, ikka polnud kasu, mitte ei saa aru kus see heli tuleb.
9-3 müra ja kolin
Viska KÕIK asjad(ka varuratas) tagant välja ja proovi siis.900/9-3 hakkab
tihti tagaluuk ise kolisema,kuna hinged on kulunud,selle vastu pakutakse
jämedamaid pulki sinna sisse.Tagasilla puksid ja stabikavarda otsad/
puksid võivad koliseda.Haruldane ei ole ka amortide kolisemine.Sachs suudab viimastel aastatel niipalju praaki toota,et amordiprobleemid on
igapäevased ka tutikatel saabidel,eriti Aerodel ja 9-3 SS-l.
tihti tagaluuk ise kolisema,kuna hinged on kulunud,selle vastu pakutakse
jämedamaid pulki sinna sisse.Tagasilla puksid ja stabikavarda otsad/
puksid võivad koliseda.Haruldane ei ole ka amortide kolisemine.Sachs suudab viimastel aastatel niipalju praaki toota,et amordiprobleemid on
igapäevased ka tutikatel saabidel,eriti Aerodel ja 9-3 SS-l.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Kas probleem leidis lahenduse?
Endal mul sarnane häda, kuigi masin hiljuti hooldatud ja kõik pidavat korras olema. Masinal nimelt tagumine ots "kõmiseb" vähe auklikumal teel. Võrdluseks venna paar aastat vanem 900 on selle koha pealt vaikne.
Kas tagaluugi hingede seisukorda annab ise ka kuidagi kindlaks teha?
Lähen nüüd proovin tagavararattata ja tühja pagasiga sõitu.
Endal mul sarnane häda, kuigi masin hiljuti hooldatud ja kõik pidavat korras olema. Masinal nimelt tagumine ots "kõmiseb" vähe auklikumal teel. Võrdluseks venna paar aastat vanem 900 on selle koha pealt vaikne.
Kas tagaluugi hingede seisukorda annab ise ka kuidagi kindlaks teha?
Lähen nüüd proovin tagavararattata ja tühja pagasiga sõitu.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tagaluugi ja ka esikapoti juures on sellise sisse-välja keeratavad kummijullad, mille välja keeramisega saab kah natukene survet avaldada.
ja kas 900ng puhul ei kolise seljatoe mahalaskmissysteem?!
ja kas 900ng puhul ei kolise seljatoe mahalaskmissysteem?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: Pereira
Lähen nüüd proovin tagavararattata ja tühja pagasiga sõitu.![]()
Niipalju sain targemaks, et selgus et eelmine omanik oli varuratta alla käiva pehmendava rõnga vahelt ära "unustanud" ja hoopis lahtiselt ratta sisse pannud. See nüüd ilusti ratta ja põhja vahel ning kõige suurem kumin näikse taandunud olevat. See varuratta koht on üldse kohutav trumm, kui seda koputada.
Tuleb vist auto üle koputada ja probleemsematesse kohtadesse summutust panema hakata.
mina tegin enda omal täis müraisolatsiooni, kogu tagumine osa, esi ja tagauksed, nüüd on ikka väga vaikne, isegi 18" 225/40 rehviga, seega julgen soovitada, matejaliks kasutasin Dynamat Extreme ja selle peale veel Dynamat Dynaliner, kallid aga head materjalid kuid paigaldus mugavuse ja parema tulemuse võib ju natuke rohkem maksta...
Algselt postitas: TROLL
mina tegin enda omal täis müraisolatsiooni, kogu tagumine osa, esi ja tagauksed, nüüd on ikka väga vaikne, isegi 18" 225/40 rehviga, seega julgen soovitada, matejaliks kasutasin Dynamat Extreme ja selle peale veel Dynamat Dynaliner, kallid aga head materjalid kuid paigaldus mugavuse ja parema tulemuse võib ju natuke rohkem maksta...
Kus seda Dynamat-i müüakse?
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
On olemas ka spetsiaalseid kuumuskindlaid matte, millega saab ka kapoti aluse äre teha 

Algselt postitas: ml
On see ka mingil määral kuumuskindel, et kapoti alla panna? Ja üks kindel koht, mis tuleb kuidagi ära katta on antenni mootor.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: ml
On see ka mingil määral kuumuskindel, et kapoti alla panna? Ja üks kindel koht, mis tuleb kuidagi ära katta on antenni mootor.
Siin on veidi huvitavat lugemist Dynamat toodete kohta:
http://www.dynamat.com/products_automot ... ction.html
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001


Ei tea miks küll varem selle peale ei tulnud.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: roomlane
Rantto 3-ukseline nahksisuga OG9-3 diiselSaab vs. mu 5-ukseline OG9-3 bensuSaab: Rantto nahksisuga Saab tundub mulle siiski vaiksem seest poolt. Tänavaliikluses on väljaspoolt diiselsaabi ikka kaugemalt kuulda, aga see selleks...
Huvitav. Äkki ma peaksin hoopis selle NG900 ja OG9-3 võrdlemise lõpetama ja leppima, et 9-3 on lihtsalt nii palju valjem.

-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: roomlane
Mul NG900 94' oli pisut valjem, aga õige pisut (ilmselt mädanenud mootoriruumi isolatsiooni tõttu), mu OG9-3-st. Ei ütleks küll, et 9-3 lärmakam oleks. Võimalik, et sul on mingi soojamaa 9-3, millel soojustust talve tarvis ehk vähem pandud või kivikaitse põhjaall õhem vmi?
Mine ja võta siis. Kirjade järgi on Sveitsist ostetud ja seal ka sõitnud... Eks katsetan edasi.

- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Roomlane tõi väga hea võrdluse, diisel vs bensiin ja teemaks on müra:) Diisel peabki mürisema sest kütus mida ta tarbib on heltkel tunduvalt odavam ja väiksemat tarbimist kompenseerib müra. Samas kui müra suur siis vaja diisel osta ja bensiinile tagasi kolides tundub ikka palju vaiksem.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: rantto
Diisel peabki mürisema sest kütus mida ta tarbib on heltkel tunduvalt odavam ja väiksemat tarbimist kompenseerib müra.
Seest pidi sinu oma ju ikka vaiksem olema.

Mootori hääl mind ennast tegelikult ei häirigi - rohkem selline üleüldine tagantpoolt tulev kumisev heli.
Algselt postitas: TROLL
mina tegin enda omal täis müraisolatsiooni, kogu tagumine osa, esi ja tagauksed, nüüd on ikka väga vaikne, isegi 18" 225/40 rehviga, seega julgen soovitada, matejaliks kasutasin Dynamat Extreme ja selle peale veel Dynamat Dynaliner, kallid aga head materjalid kuid paigaldus mugavuse ja parema tulemuse võib ju natuke rohkem maksta...
Kus sa selle upgreidi teostada lasid? ...Kas sa näitasid neile näpuga ette kuhu matte tahad v. nad ise soovitasid oma profesionaalsusest, ilma $ märkideta silme ees?
Oluline on kuhu ja mis tüüpi müraiso matte panna. Põhjale ja uste sisse suht lihtne aga kuidas mootoriruumi isoleerida? Tonnisel nagu kõminat ja rehvimüra eriti salongi ei tule aga närvidele käib mootorimüra - 3000 rpm ja edasi on mootori põrin ikka päris häiriv.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Üks krudina allikas sai veel elimineeritud - nimelt krudises taga viltjas koormakate kokkupuutes tagumiste kõlariraamidega. Kõlariraamide ääred nüüd teflonõliga üle tehtud ja vaikus majas.
Jäänud veel mingisugune krõbisev-tiksuv hääl parema tagumise kõlari võre all. See jääb aga vait, kui võre käega täiesti alla surudes fikseerida.
Taga sõitja on ikka päris kasulik vahest olla.
Vähe löriseb ka juhiukse ülemine tihend - vaatasin, et uks ongi veidi kõver ja tundub ka et vist mitte just päris selle auto uks. Paistab ka ukse ülemine äär veidi kerest eemale hoidvat. Kas ukse paika keeramine on väga keerukas (selles mõttes, et pärast äkki läheb asi hoopis hullemaks, kui ise pusima hakata)? Ideekohaselt peaks vist ju ülemist äärt kerele lähemale saama, kui ülemine kinnitus veidi lahti keerata ja sealt ust kere poole suruda.
Jäänud veel mingisugune krõbisev-tiksuv hääl parema tagumise kõlari võre all. See jääb aga vait, kui võre käega täiesti alla surudes fikseerida.
Taga sõitja on ikka päris kasulik vahest olla.

Vähe löriseb ka juhiukse ülemine tihend - vaatasin, et uks ongi veidi kõver ja tundub ka et vist mitte just päris selle auto uks. Paistab ka ukse ülemine äär veidi kerest eemale hoidvat. Kas ukse paika keeramine on väga keerukas (selles mõttes, et pärast äkki läheb asi hoopis hullemaks, kui ise pusima hakata)? Ideekohaselt peaks vist ju ülemist äärt kerele lähemale saama, kui ülemine kinnitus veidi lahti keerata ja sealt ust kere poole suruda.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Mul täpselt sama teema juhiuks on kerest eemal ülevalt äärest.Algselt postitas: Pereira
Üks krudina allikas sai veel elimineeritud - nimelt krudises taga viltjas koormakate kokkupuutes tagumiste kõlariraamidega. Kõlariraamide ääred nüüd teflonõliga üle tehtud ja vaikus majas.
Jäänud veel mingisugune krõbisev-tiksuv hääl parema tagumise kõlari võre all. See jääb aga vait, kui võre käega täiesti alla surudes fikseerida.
Taga sõitja on ikka päris kasulik vahest olla.
Vähe löriseb ka juhiukse ülemine tihend - vaatasin, et uks ongi veidi kõver ja tundub ka et vist mitte just päris selle auto uks. Paistab ka ukse ülemine äär veidi kerest eemale hoidvat. Kas ukse paika keeramine on väga keerukas (selles mõttes, et pärast äkki läheb asi hoopis hullemaks, kui ise pusima hakata)? Ideekohaselt peaks vist ju ülemist äärt kerele lähemale saama, kui ülemine kinnitus veidi lahti keerata ja sealt ust kere poole suruda.
aitas mõningane ukse painutamine. Siiski tulemus polnud lõpuni rahuldav.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: kasparius
Mul täpselt sama teema juhiuks on kerest eemal ülevalt äärest.
aitas mõningane ukse painutamine. Siiski tulemus polnud lõpuni rahuldav.
Painutamist ma veidi kardan, see vist mingi aeg paindub ise ju tagasi.
Hmmm, äkki oleks variant hoopis seda ukseluku "strikerit" natuke sissepoole nihutada. Sedasi tõmbaks küll ukse rohkem kere ligi - aga kõver oleks ikka.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: roomlane
Igale poole, kuhu õli paned, koguneb tolm külge. Sul läheb see vilt varsti liivapaberiks ja hõõrub veel rohkem. Kahjuks midagi mõistlikumat ka ei oska soovitada.
Teflonõli just tolmu külge ei võtnud. Juhtus aga see, et õli imbus sellesse viltjasse katesse ja nagin tuli mõne päeva pärast tagasi.
Nüüd siis puhastasin kõlariraamid uuesti teflonist ja kleepisin sinna ehituspoest saadud iseliimuvad viltpadjakesed (need mis toolide-laudade alla pannakse). Selle koha pealt vaikus jälle majas. Põhimõtteliselt kahe padjakesega (üks ühel raamil, teine teisel) jäi asi vait.