Lisatud failid
Saab 900, 1994, maq
Asi algas siis sellest, et minu kallis naine oli juba meie tutvumise ajal nakatunud sabismipisikuga. Rääkis mulle, et SAAB on ainus õige autu
. Tuli välja, et sabism on vägagi nakkav haigus ja nüüd olen tänu oma naisukesele ka haigestunud sabismi. Proovisime igasugu ravivõtteid, et sabisimist terveneda, aga ei leidnud oma järjest süvenevale sabismile ühtgi mõjuvat ravimit. Ei jäänudki siis muud üle, kui tunnistada ennast lootusetult haigeks ja soetada oma isiklik saabik. Välja valituks sai siis see roheline 900NG siitsamast foorumist. Autol siis 2,0 vabalthingav mootor, kont, istmesoojendused ja igasugu muid lisasid. Paar pilti siis ka meie saabikust.
Lisatud failid
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lahe! lihtne ja vastupidav valik.
isegi foorumis pole pidevat haledat nutujoru tihti lagunema kippuvatest asjadest.
siiani tunnen alati mingit hästi mõnusat tunnet, kui kaasa ng-sse istun. selline parajalt suur seest ja väljast mõnusalt väike. vaikne. piisavalt võimas. kõik on viimsepeal- ei midagi liiast. hoia oma kaaslast siis ilusti ja sa märkad, et see truudus on vastastikune!
isegi foorumis pole pidevat haledat nutujoru tihti lagunema kippuvatest asjadest.
siiani tunnen alati mingit hästi mõnusat tunnet, kui kaasa ng-sse istun. selline parajalt suur seest ja väljast mõnusalt väike. vaikne. piisavalt võimas. kõik on viimsepeal- ei midagi liiast. hoia oma kaaslast siis ilusti ja sa märkad, et see truudus on vastastikune!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Minu autu käiguvahetus andis keset tallinn-tartu maanteed saba.
Sisse läheb ainult vist 3 käik(tunde järgi). Käigukang käib täiesti liga-loga servast serva ka siis, kui käik on sees. Tagumine käik ei lähe üldse sisse ei sagi nüüd võtit kätte. Kangi liigutades on kuulda mingi kolin kangi juurest
Samas selle ainsa käiguga liigub ilusasti auto edasi, sain vähemasti kojugi. Homme teenindusse loodan, et mingit üüratut arvet ei kirjutata.
Peale ostmist siis olen autut natuke kõpitsenud ka. Roosteussi poolt puretud tagatiivaservad läksid vahetusse. Nüüd nagu uus
Mõnusamalt sõitmise eesmärgil läksid vahetusse ka tagumised amordid-vedrud. Peale seda kulgeb sõit hoopis mõnusamalt-pehmemalt.
Mobil 1 tüüpi õli sai ka saabikule kõhtu kallatud. Paistab, et talle meedlib see.
Niipalju mul siis rõõmu oli saabikust. Sattus avariisse mu saabik. Sõideti taganti sisse ja tagajärg kõver raam, kuni tagaistme seljatoeni ja lömmis pagassipõhi. Kindlustus arvas, et remont läheb liiga kalliks. Pakuvad raha, aga mis ma teen oma kõvera saabikuga siis. Korda ju selle raha eest ei saa teda.
:(
Huvitav mis selle auto hind jupimüüjatele müües olla võiks? Pealtnäha pole ju autol viga midagi. Kõik plekid on sirged. Just sai sidur vahetatud, ketimajandus on mootoris vahetatud, taga amordid, vedrud, esi püidurikettad on uued, ette sai pandud tuttuued ABS andurid+kronsteinid. Just alles sai vahetatud lamerihm+rullikud. Rohkem ei tulegi praegu meelde mis tehtud on. Niipalju on autot remonditud ja nüüd...


