Klubikiirendus ja suvine kokkutulek 21-22.07.2007

Ühised tegemised
Vasta
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#276

Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#277

Algselt postitas: csn
Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
Auto peab olema TEHNILISELT KORRAS.
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#278

Oi paganas, unustasin enne kirjutamata: Lapsed, nagu tavaliselt, on ilma rahata..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#279

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: csn
Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
Auto peab olema TEHNILISELT KORRAS.
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:

Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.:wtf:
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#280

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Algselt postitas: iisak
Auto peab olema TEHNILISELT KORRAS.
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.:wtf:
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
Mis hulluks, täiesti mõistlik suhtumine. Ma ei näe küll põhjust reegleid kahtluse alla seada. Ei maksa unustada, et tegu on suurte kiirustega ja kui midagi juhtuma peaks (ei juhtu), siis lasub peamine vastutus korraldajale/kontrollijale. Muarust põhjendas iisak täiesti selgelt ära, miks reeglid on.

Kui juba mingeid kompromisse tehakse, siis võiks juba tehnokontrolli üldse ära jätta ja milleks seda päästeameti vms luba tarvis on? Kiirendaks hoopis prisma parklas äkki? :wall:

Ja pealegi, SAAB olgu korras!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#281

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.:wtf:
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
Pidurdad ja su pidurivoolik paneb paugu ja laseb mahla välja... mis sa edasi teed, kui sul kässarit pole?? Põrutad pea ees Rohukülas üle sadamaserva?? DOH!!
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#282

Iisak on pannud allkirjad väga karmisisulistele paberitele.Ei tema,ega ka keegi seonuvatest ei sooviks omale kukile mingit ebameeldivat kohtukessi(veelvähem hingele). Rullnoklusega tegeletakse meil linnatänavatel,katsume SaabideKiiruse ürituse kõigile meeldivana organiseerida. Mina olen 99`ga purustanud pidurivooliku kiiruselt 170 ,kui jänes teele hüppas.SaabiAnti vastremonditud käsipidur päästis 3 inimelu:notworthy:.
Auto tehniline korrasolek ei ole meie jaoks naljanumber.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#283

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.:wtf:
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
Trionic ja Cyber selgitasid veenvalt. Mul ei olegi muud lisada kui,et
REEGLID EI KUULU ARUTLUSELE. MOTT:facts:
Muide-võistlusest osavõtt ei ole kohustuslik.....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#284

Rääkides kodus tehnokontrollist ja et mu auto peaks ju ok olema, tõmmas elukaaslane veto peale hetkega, et tema mind sõitma ei luba. Ühes rehvis on muhk sees Pallasti tänaval saadud löökaugust, mille olin unustanud.
Nii et kui ma uusi rehve ruttu ei leia/ei jaksa, on siit üks vabanev koht tulemas. :(
:wall:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#285

Cyberi, Trionicu ja Iisaku kommentaaridega täiesti nõus.
Kuna ma oma Saabis 100% kindel ei ole siis jätsin ka võistlusele ennast registreerimata.
Seal tuleb ikkagi autost viimanegi hobune välja pigistada.

Pealtvaatajaks tulen kindlasti!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#286

Muhulise rehviga(kui oma autol sellise olen avastanud) ei julge ma ka niisama sõita. Miks inimesed küll nii vähe endast hoolivad......
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#287

muhulisi rehve kasutage oma järelkärude all millega küttepuid ehk transpordite mõne kilomeetri jagu kuid saabidelt soovitaks need alt ära kruvida ....autost Saab ka lihtsamini cabriot teha ilma et selleks peaks inimeludega riskima....olen ise ühe mummulise rehvi ohver olnud ja tean mida see kaasa toob....cabrio ...arvestades meie maanteede ääres asuvaid mõnusaid kraave:wise:
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#288

Tegelt mul selline küsimus et kas raja tehnika olemas ? ehk kuusepuu ja ajamõõturid ning föön kiiruse mõõtmiseks. Kui ei andke teada saan ehk aidata.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#289

Algselt postitas: Maandy
Tegelt mul selline küsimus et kas raja tehnika olemas ? ehk kuusepuu ja ajamõõturid ning föön kiiruse mõõtmiseks. Kui ei andke teada saan ehk aidata.

Kuusepuud vaja ei ole. Ise tead kuidas stardid peale märgu annet. Aga kus sa varem olid raja tehnika sebimise abiga. Nüüd on Audi klubi poolt asi juba välja kaubeldud.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#290

Ja tagavaraks föön kah ilmselt..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#291

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Maandy
Tegelt mul selline küsimus et kas raja tehnika olemas ? ehk kuusepuu ja ajamõõturid ning föön kiiruse mõõtmiseks. Kui ei andke teada saan ehk aidata.

. Aga kus sa varem olid raja tehnika sebimise abiga.

Ma suhteliselt harva siin käima hakanud kuna ameeriklane röövib enamus aega ära ja pole eriti aega olnud saabidega tegeleda:red: nagu tänagi valmistus ette juba täna õhtuseks usakate cruisiks kuigi vaja veel saabile saabianti juurde järgi minna. Ja kui midagi on veel puudu mis seostub kiirendusvõistlustega siis andke teada võin saada teid veel aidata
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#292

njah. Ilmselgelt võin ma olla paranoiline, a pika mõtlemise peale lõin ma ka vedelaks ja jätsin ennast kiiruskatsele regamata. Ja seda justnimelt sellepärast, et ma ei ole kindel, et mu aerupaadi seisukord võiks välja kannatada kiirust 210+ :(
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#293

Algselt postitas: miku
njah. Ilmselgelt võin ma olla paranoiline, a pika mõtlemise peale lõin ma ka vedelaks ja jätsin ennast kiiruskatsele regamata. Ja seda justnimelt sellepärast, et ma ei ole kindel, et mu aerupaadi seisukord võiks välja kannatada kiirust 210+ :(
Optimist..;) Trolliga saadi 218, seal on pisut rohkem jaksu, kui su aerul.

Teemasse tagasi ka.. kuhu sa end kirja panid siis? Kohaletulijate nimekirjas ei näe sind..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#294

kohaletulijate nimekirja panek on praegu arutelul, kuna me ei suuda ära otsustada, mis sel nädalavahetusel lapsega saab, et kas ta on maale minemas või mitte ;)

Ja optimist peab olema, mudu on elu puha pees. Unistama peab :)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#295

Ma ka siin vaikselt mõtisklen
, et huvitav mis kiiruseid näha saab....:evil:
Loodamie, et ikka seal teiselpool 200 näeb/kuuleb palju autosid.
ja krt....KES 9-5 TROLLIGA SÕIDAB? :D
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#296

tehasemudelitega peaks sinna 200 kanti ehk ära tulema nagu bob oma stock 9-3SSiga tõestas OMCl. rohkemaks peab juba näpitud masin olema, kuid neid meil siin on.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#297

Algselt postitas: kasparius
Ma ka siin vaikselt mõtisklen
, et huvitav mis kiiruseid näha saab....:evil:
Loodamie, et ikka seal teiselpool 200 näeb/kuuleb palju autosid.
ja krt....KES 9-5 TROLLIGA SÕIDAB? :D



Noooo eks meil siis neid natuke näpitud autosi ikka on (näpuga ei näita):P
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#298

Algselt postitas: kasparius
ja krt....KES 9-5 TROLLIGA SÕIDAB? :D
Vot seda ei tea praegu...
Karta on,et UUS OMANIK:headbang::headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#299

Oeh, siis Iisak on kaheksasega platsis.:poke: Ja arvatavasti lüpsab (all but one) Saabid ära :(
Sent from my Monte Carlo using B236
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#300

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: csn
Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
Auto peab olema TEHNILISELT KORRAS.
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Mida tähendab, et käsipidur on korras? Loogiliselt võttes peaks see tähendama, et see võimaldab autot seisma jätta. Samas on paari Saabi mudeli eripäraks/tüüpveaks käsipiduri sünnipärane ebaühtlus, kord ühele ja kord teisele poole, nii et ülevaatusel esimene tõmbamine annab harva poolte erinevuses normi välja ja pärast on enamvähem vaheldumisi parem ja vasak pool ülekaalus. Tänu mõningate asjaolude muutumisele tunnen siiski huvi, kas ülevaatusekõlbuliku kuid sportauto nõudmiste järgi soovida jätva korrasolekuga käsipiduriga on üldse rajale asja?

Elerile jt muhklikele: muhk kummis on üks suuremaid riske suuremal kiirusel. Siin offtopikuna üks pilt, mis sai minul ühest vaevumärgatavast muhust koju jõudmise hetkeks. Oleks see sõites endast varem märku andnud, oleksin loomulikult tagavararatta alla pannud... Olgu see pilt siin lihtsalt hoiatuseks, et kui suurtel kiirustel tsentrifugaaljõud kummi mõjutavad, võib tulemus olla päris kole

Lisatud failid
Vasta