Klubikiirendus ja suvine kokkutulek 21-22.07.2007
Auto peab olema TEHNILISELT KORRAS.Algselt postitas: csn
Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: iisakAuto peab olema TEHNILISELT KORRAS.Algselt postitas: csn
Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.

Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
Mis hulluks, täiesti mõistlik suhtumine. Ma ei näe küll põhjust reegleid kahtluse alla seada. Ei maksa unustada, et tegu on suurte kiirustega ja kui midagi juhtuma peaks (ei juhtu), siis lasub peamine vastutus korraldajale/kontrollijale. Muarust põhjendas iisak täiesti selgelt ära, miks reeglid on.Algselt postitas: SAABNINETHOUSANDKlge päris ulluks pole ka mõtet minna.Algselt postitas: iisak
Auto peab olema TEHNILISELT KORRAS.
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
Kui juba mingeid kompromisse tehakse, siis võiks juba tehnokontrolli üldse ära jätta ja milleks seda päästeameti vms luba tarvis on? Kiirendaks hoopis prisma parklas äkki?

Ja pealegi, SAAB olgu korras!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pidurdad ja su pidurivoolik paneb paugu ja laseb mahla välja... mis sa edasi teed, kui sul kässarit pole?? Põrutad pea ees Rohukülas üle sadamaserva?? DOH!!Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
Iisak on pannud allkirjad väga karmisisulistele paberitele.Ei tema,ega ka keegi seonuvatest ei sooviks omale kukile mingit ebameeldivat kohtukessi(veelvähem hingele). Rullnoklusega tegeletakse meil linnatänavatel,katsume SaabideKiiruse ürituse kõigile meeldivana organiseerida. Mina olen 99`ga purustanud pidurivooliku kiiruselt 170 ,kui jänes teele hüppas.SaabiAnti vastremonditud käsipidur päästis 3 inimelu:notworthy:.
Auto tehniline korrasolek ei ole meie jaoks naljanumber.
Auto tehniline korrasolek ei ole meie jaoks naljanumber.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Trionic ja Cyber selgitasid veenvalt. Mul ei olegi muud lisada kui,etAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Klge päris ulluks pole ka mõtet minna.
Käsipidur ei tööta, no mida iganes. Kahtlased reeglid.
REEGLID EI KUULU ARUTLUSELE. MOTT:facts:
Muide-võistlusest osavõtt ei ole kohustuslik.....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Rääkides kodus tehnokontrollist ja et mu auto peaks ju ok olema, tõmmas elukaaslane veto peale hetkega, et tema mind sõitma ei luba. Ühes rehvis on muhk sees Pallasti tänaval saadud löökaugust, mille olin unustanud.
Nii et kui ma uusi rehve ruttu ei leia/ei jaksa, on siit üks vabanev koht tulemas.
:wall:
Nii et kui ma uusi rehve ruttu ei leia/ei jaksa, on siit üks vabanev koht tulemas.

:wall:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Cyberi, Trionicu ja Iisaku kommentaaridega täiesti nõus.
Kuna ma oma Saabis 100% kindel ei ole siis jätsin ka võistlusele ennast registreerimata.
Seal tuleb ikkagi autost viimanegi hobune välja pigistada.
Pealtvaatajaks tulen kindlasti!
Kuna ma oma Saabis 100% kindel ei ole siis jätsin ka võistlusele ennast registreerimata.
Seal tuleb ikkagi autost viimanegi hobune välja pigistada.
Pealtvaatajaks tulen kindlasti!
Muhulise rehviga(kui oma autol sellise olen avastanud) ei julge ma ka niisama sõita. Miks inimesed küll nii vähe endast hoolivad......
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
muhulisi rehve kasutage oma järelkärude all millega küttepuid ehk transpordite mõne kilomeetri jagu kuid saabidelt soovitaks need alt ära kruvida ....autost Saab ka lihtsamini cabriot teha ilma et selleks peaks inimeludega riskima....olen ise ühe mummulise rehvi ohver olnud ja tean mida see kaasa toob....cabrio ...arvestades meie maanteede ääres asuvaid mõnusaid kraave:wise:
Algselt postitas: Maandy
Tegelt mul selline küsimus et kas raja tehnika olemas ? ehk kuusepuu ja ajamõõturid ning föön kiiruse mõõtmiseks. Kui ei andke teada saan ehk aidata.
Kuusepuud vaja ei ole. Ise tead kuidas stardid peale märgu annet. Aga kus sa varem olid raja tehnika sebimise abiga. Nüüd on Audi klubi poolt asi juba välja kaubeldud.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: Maandy
Tegelt mul selline küsimus et kas raja tehnika olemas ? ehk kuusepuu ja ajamõõturid ning föön kiiruse mõõtmiseks. Kui ei andke teada saan ehk aidata.
. Aga kus sa varem olid raja tehnika sebimise abiga.
Ma suhteliselt harva siin käima hakanud kuna ameeriklane röövib enamus aega ära ja pole eriti aega olnud saabidega tegeleda:red: nagu tänagi valmistus ette juba täna õhtuseks usakate cruisiks kuigi vaja veel saabile saabianti juurde järgi minna. Ja kui midagi on veel puudu mis seostub kiirendusvõistlustega siis andke teada võin saada teid veel aidata
njah. Ilmselgelt võin ma olla paranoiline, a pika mõtlemise peale lõin ma ka vedelaks ja jätsin ennast kiiruskatsele regamata. Ja seda justnimelt sellepärast, et ma ei ole kindel, et mu aerupaadi seisukord võiks välja kannatada kiirust 210+ 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Optimist..Algselt postitas: miku
njah. Ilmselgelt võin ma olla paranoiline, a pika mõtlemise peale lõin ma ka vedelaks ja jätsin ennast kiiruskatsele regamata. Ja seda justnimelt sellepärast, et ma ei ole kindel, et mu aerupaadi seisukord võiks välja kannatada kiirust 210+![]()

Teemasse tagasi ka.. kuhu sa end kirja panid siis? Kohaletulijate nimekirjas ei näe sind..

kohaletulijate nimekirja panek on praegu arutelul, kuna me ei suuda ära otsustada, mis sel nädalavahetusel lapsega saab, et kas ta on maale minemas või mitte 
Ja optimist peab olema, mudu on elu puha pees. Unistama peab

Ja optimist peab olema, mudu on elu puha pees. Unistama peab

-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ma ka siin vaikselt mõtisklen
, et huvitav mis kiiruseid näha saab....
Loodamie, et ikka seal teiselpool 200 näeb/kuuleb palju autosid.
ja krt....KES 9-5 TROLLIGA SÕIDAB?
, et huvitav mis kiiruseid näha saab....

Loodamie, et ikka seal teiselpool 200 näeb/kuuleb palju autosid.
ja krt....KES 9-5 TROLLIGA SÕIDAB?

Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Ma ka siin vaikselt mõtisklen
, et huvitav mis kiiruseid näha saab....
Loodamie, et ikka seal teiselpool 200 näeb/kuuleb palju autosid.
ja krt....KES 9-5 TROLLIGA SÕIDAB?![]()
Noooo eks meil siis neid natuke näpitud autosi ikka on (näpuga ei näita):P
Mida tähendab, et käsipidur on korras? Loogiliselt võttes peaks see tähendama, et see võimaldab autot seisma jätta. Samas on paari Saabi mudeli eripäraks/tüüpveaks käsipiduri sünnipärane ebaühtlus, kord ühele ja kord teisele poole, nii et ülevaatusel esimene tõmbamine annab harva poolte erinevuses normi välja ja pärast on enamvähem vaheldumisi parem ja vasak pool ülekaalus. Tänu mõningate asjaolude muutumisele tunnen siiski huvi, kas ülevaatusekõlbuliku kuid sportauto nõudmiste järgi soovida jätva korrasolekuga käsipiduriga on üldse rajale asja?Algselt postitas: iisakAuto peab olema TEHNILISELT KORRAS.Algselt postitas: csn
Kas tehnilist kontrolli saab läbida ka mitte töötava käsipiduriga?
Kui käsipidur ei tööta,siis minu loogika kohaselt ta EI OLE KORRAS:wall::wall:
Elerile jt muhklikele: muhk kummis on üks suuremaid riske suuremal kiirusel. Siin offtopikuna üks pilt, mis sai minul ühest vaevumärgatavast muhust koju jõudmise hetkeks. Oleks see sõites endast varem märku andnud, oleksin loomulikult tagavararatta alla pannud... Olgu see pilt siin lihtsalt hoiatuseks, et kui suurtel kiirustel tsentrifugaaljõud kummi mõjutavad, võib tulemus olla päris kole
Lisatud failid