kas saab 3.0 tdi või bmw 330d

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#1

paluks siis abi saabiomanikelt ,et kumb oleks targem ost kas bmw või siis saab.Kuna olen teadlik et 530 on üks paremaid mootoreid üldse läbi aegade(kiirendus,öko,vastupidav jne)Aga kahjuks saabist ei tea midagi äkki keegi valgustab mind?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

nojah...
Esiteks kohe, et küsid ikka õigest kohast kumb on parem:D:D Loomulikult siin foorumis surutakse passiivselt saabi peale. Räägin sulle, kuidas minu auto valik käis...(siis kui plaanisin hõbenoole väljavahetamist)
esimesena sattus silmapiirile 2000 aasta MB C55 AMG (vajas saksast toomist). Proovisin korra eestis ühe tuttava oma. Rahakotile oleks muidugi laastava paugu andnud. Erilist muljet nagu ei jäänud. paras peldik oli sõites. Seoses tööga sain ka ära proovida kõik BMW´d, Audid, MB`d jne... Viimaks jõudsin järeldusele, et peldikuid ma ostma ei hakka ning jäin oma saabi juurde.
Selle möla point on selles, et proovi mõlemat mitu korda ning otsusta kummaga parem sõita on. Mõlemal autol on omad plussid, miinused. Kui tahad minu arvamust siis, sõitsin 2007 aasta BMW 530d´ga ning Lausa jube oli. Oleks minu teha sõidaksin nendega otse Kuusakoskisse.:D

PS! Antud autode kirjeldused ei olnud mõeldud nende armastajate nöökimiseks vaid tegemist on minu arvamusega. See arvamus on välja kujunenud seoses tööga ning kardan et see on pöördumatu.:facts:

EDIT: Üks pluss mis bmw`l on vaikne salong. Traktorimüra eriti ei kuule. Seda küll seniks kuni gaasi vajutad:P
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

Ma olen (mitte küll diiselmootoritega) täpselt samamoodi ammu juba kaalunud kas BMW või Saab. Vastupidavuse poole pealt pean BMWst rohkem lugu aga midagi on, mis sinna Saabi juurde tagasi kisub (eriti hea kui silindreid oleks ka rohkem kui 4).
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Nujah...
Mul on olnud E34 525tds, E39 528 ja praegu E31 850
Viimased pool aastat olen sõitnud-teate küll millega:red:
8-sest ma ei räägi-see on tase omaette. Aga isegi 12aastat vana e34 on oma sõiduomadustelt peajagu Saabidest üle:facts:
Saabi üks väheseid võlusid on suhteliselt hea varustus.Mitte igal margil pole nahksisu ja kliimaseadet ja kruiisi ja 4x el.akent jne...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: iisak
Aga isegi 12aastat vana e34 on oma sõiduomadustelt peajagu Saabidest üle:facts:

Siinkohal peab kahjuks nõustuma endise e34 530i omanikuna. Mis ei tähenda muidugi, et Saabi sõiduomadused halvad oleksid!
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

Sai mõned nädalad tagasi 730-ga(2004a) proovisõitu tehtud ja võrreldes Saabi 2,2TiD siis vahe on kõrvaga kuulda. Bemmis oli vaikus ja mootorihäält oli rohkem kuulda 5000 pöörde juures, Saab müristab koguaeg. Minu diisle käiba küll vähe kehvmenini edasi aga pakub ka väga head sõiduelamust. Pole veel 3,0diisel Saabi proovinud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: iisak
Nujah...
Mul on olnud E34 525tds, E39 528 ja praegu E31 850
Viimased pool aastat olen sõitnud-teate küll millega:red:
8-sest ma ei räägi-see on tase omaette. Aga isegi 12aastat vana e34 on oma sõiduomadustelt peajagu Saabidest üle:facts:
Saabi üks väheseid võlusid on suhteliselt hea varustus.Mitte igal margil pole nahksisu ja kliimaseadet ja kruiisi ja 4x el.akent jne...

Milleks :red: ,arvestades,et omasid pikalt 9000 Griffinit,millest koos sai tühjast kohast maksimum ehitet.Samal ajal sai mu VT`d ehitatud koos ja mõlemaga ringi hullatud.Nüüdne meie Trolliga sõitmine ja üritus ehitada maksimaalselt head Trolli,on jätnud su imekaheksase BMW ajapuudusel seisma,sest ka minu
E-31 nõuab oma. Kahekesi kaht E-31 ja ühte Saab Trolli vuntsides muu töö kõrvalt on raske(maksimalism on hädaks.
Mõlemad on mulle südamelähedased margid- Saabidega liialt kaua aega veedetud,BMW`de kvaliteedi ja vastupidavuse vastu Saab ei saa.Samas on Saabidel omad kiiksud,innovaatilisus,erinev lähenemine arendusse,kui üldlevinud markidel jne. Saab on väga mõnus brand:headbang:
OT `ks läks,vabandan.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

Teades SAABI 3,0tdi mootoriprobleeme ja seda, et talle aut. kasti ei pakuta, kalduks 90% BMW poole.
Kui leiaks vahetatud mootoriga diiselsaabi, siis muidugi kalduks ilmselt pisut rohkem saabi poole.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

Selleni ma tahtsingi jõuda aga ei viitsinud eile enam kirjutada.
Saabist saab hea auto kui meeletult vaeva näha. Lugege kasvõi VT või Griffini või Trolli teemat.
Inimesele tänavalt võib see raskeks kuid mitte võimatuks osutuda:wise:
Puhtalt minu isiklik arvamus on,et ei NG ega 9-3OG ei ole hea auto. Ausalt öeldes ma ei teagi teist nii vedela kerega ja halva juhitavusega autot.Kuna ma veedan suurema osa oma ajast Saabide all ja peal ja sees siis ma natuke tean,mida räägin...
Minu silmis suurim pluss selle margi juures on seesama netikeskkond,kus ma praegu kriban. Ma ei tea teist nii mõnusat seltskonda:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

WORD iisak! Nii NG-og 9-3 juhitavuse, kui saabnet.ee kohta.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

Kumba sa, tanel122, siis tahad? 530 või 330? ;)
330 ja Saab 9-5 on raske võrrelda, 530 ja 9-5 on sama klassi masinad.
IMHO Saab ilma automaadita on nagu koer ilma sabata - maitse asi.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: kasparius
WORD iisak! Nii NG-og 9-3 juhitavuse, kui saabnet.ee kohta.

Igati päri juhitavuse osas, (seda enam seltskonna osas), vedelaid keresid leiab USAst ja pilusilmade maadelt hulgi ja hullemaid.

Aga !

Need pole auto ainsad omadused, 3se pemu universaal samast ajastust on nt minu maitse järgi kole, salongid ainult väga haruldastel tippversioonidel Saabiga võrreldavad (nahk, kliima, cruise, kellad-viled). Sedaani pakiruum ei ole pereautole mõeldud. Pemu 2.5TDS ei olnud kaugeltki töökindluse etalon, 1.7 olla lahja, ise pole proovinud).

Uutel versionidel muidugi teised võrdlused.
330D on kindlasti väga terav, aga kuidas on lood kaalujaotusega ?! 530D ja 9-5 TiD 3.0 puhul on küllap veidi teised argumendid, siin on bmw salong ehk kobedam, kindlasti vaiksem. Lolle tüütuid veakesi leiab ka uuematelt pemudelt kuuldavasti hulgi.

Automaatkastid on küll kindel punkt Baierisse. Veoskeem on maitseasi, ilma kaasaegse elektroonikata pole 3-se diisli momendi teelesaamine nt talvel eriti lihtne kummalgi juhul.

Auto valib ikka igaüks oma maitse järgi ja teiste soovitused siin palju ei maksa. Oluline on endalt küsida, mis sulle auto juures meeldib ja mida oluliseks pead.
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: iisak
Selleni ma tahtsingi jõuda aga ei viitsinud eile enam kirjutada.
Saabist saab hea auto kui meeletult vaeva näha. Lugege kasvõi VT või Griffini või Trolli teemat.
Inimesele tänavalt võib see raskeks kuid mitte võimatuks osutuda:wise:
Puhtalt minu isiklik arvamus on,et ei NG ega 9-3OG ei ole hea auto. Ausalt öeldes ma ei teagi teist nii vedela kerega ja halva juhitavusega autot.Kuna ma veedan suurema osa oma ajast Saabide all ja peal ja sees siis ma natuke tean,mida räägin...
Minu silmis suurim pluss selle margi juures on seesama netikeskkond,kus ma praegu kriban. Ma ei tea teist nii mõnusat seltskonda:beer:

OT tuleb välja, et ma ostsin endale jubeda saani millega oleks kavalam kohe kuusankoskisse sõita siis... :o :(
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#14

Mulle endale on tulnud ka juba saabi haigus,sest miski köidab aga ei tea mis. Olen väga rahul oma 9000 aeroga ,möödaminekud,teelpüsimine jms.ja tänavapilt on nagunii bmw -id täis siis on hea tunne olla kalass omaette.Kuna plaanis on (kunagi )pere peale hakata mõtlema siis pikemas perspektiivis oleks vaja ökonoomsemat ja rahulikumat autot.Ma ei ole küll mingi rullnokk aga kui sul on selline auto, siis ausalt öeldes paratamatult vajutamistunne jääb alati sind kimbutama,ja tüdruk su kõrval kisendama!Nii siis lähen täna proovin üle kas olla teistest erinev,või olla enamus?

Miks manual siis kehvem oleks?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: tanel122
Miks manual siis kehvem oleks?
Ema-tütar värk. Kes naudib automaati, kes manuaali. Lihtsalt ise olen automaadi pooldaja. Mõni teine naudib seevastu jälle automaati.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#16

Ma kord proovisin 9-5 3.0 TD - see yldse ei sqitnud. "lendav" traktor.
BMW 3.0 TD on jube hea mootor, ja BMW shassii ja ylekanne on jark parem, kui GMi oma.
Ma praegu kaa vaatan E39 530D peale. Huvitav veel mida seal turborqhuga, aju patchimisega jne teha vqib :)
Kasutaja avatar
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#17

MIna tõstaks esile emotsionaalse tasapinna!

Kui kunagi meil soomalsed käima hakkasid, siis kostis räuskamine kaugele ning kõik panid neid tähele. Mis aga ei tähenda, et soomlased üdini ja tervikuna halvad oleksid- lihtsalt sattus siia see töötu pööbel ning tervel rahvusel oli märk küljes.

Sama on ka bemarkonnaga- minu jaoks on maine rikutud.

Küll teeb meel rõõmsaks kui mõni X5 suundagi näitab (ca. 3 päeva jooksul suisa kolme sellist kohanud) kuid üldiselt on olukord halb.

Minu jaoks tähendab bemar ohtu ning julmurlikku käitumist tänavatel. Ja oi kuidas peavad pingutama korralikud bemardajad, et nendesse teisiti suhtutaks.

SAAB aga... on teise imagoga.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

Jätkates OT.
Ei ole need Saabi(vmm mark)omanikud nii inglid midagi.Mida rohkem see mark massidesse jõuab seda rohkem "sodi" sinna rooli taha satub.
Ma enam ammu ei imesta,kui jälle mõni 9-3 või 9-5 ilma suunda näitamata ette lajatab või piirangualas sust mööda tuiskab kivipilv järel.
Vaadake kasvõi meie oma teemat "Jõmm Saabiroolis":wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

Ega niiväga OT polegi, imago võib(aga ei pruugi) olla samuti üks kriteerium auto valimisel.
Mis jõmmidesse puutub, siis meie jõmmiteemat vaadates on olukord ikka hea.... mõne muu margi roolis olevate jõmmide kohta oleks sinna pea iga päev midagi lisada;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#20

Algselt postitas: napoleon
Mis jõmmidesse puutub, siis meie jõmmiteemat vaadates on olukord ikka hea....
Aga asi areneb. :wall:
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#21

Jah, mendid on kyll suur pluss saabile vqrreldes BMW-ga.
BMW imago - maitse asi. Ma maletan aega, millal mendid KARTNUD peatuma minu E23 735. Ja kui naitad suunatuli ja terve rida kohe vaba. Ongi ju mugav :)))
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: iisak
Jätkates OT.
Ei ole need Saabi(vmm mark)omanikud nii inglid midagi.Mida rohkem see mark massidesse jõuab seda rohkem "sodi" sinna rooli taha satub.:wise:

Ai see on ilusasti öeldud!! Mul juba ikka päris hirm,vaadates kuidas SAAB massidesse sööstab!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#23

käisin siis ära ei leidnud tartus küll midagi mis oleks meelepärane olnud.Silm oli küll enne ühele saabile jäänud(9-5 3.0tdi 2001) aga ülevaadates pettusin.Esimesed rehvid juba juustuks lastud,kettad üsna ära pidurdatud kõvad randid sees ja müügimehed surusid ikka bmw poole,et saab uimasem,mittetuntud jne)Ühesõnaga 0 päev.Kui on kellegil pakkuda korraliku 3.0 andku teada !

Miks kiidetakse rohkem 2.2 tdi?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#24

3.0 saabi puhul veendu et mootor on kas a)juba saksas garantiikorras vahetatud või b) korralik hooldusraamat ja kerimata, et laiendatud mootorigarantii kehtiks.
bemmi puhul veendu et kere pole roostes (täitsa uskumatu, palju e39 roostetada suudab, hullem kui vana tonnine), ja et väga kõver poleks.
Muidu, 9-5s on RUUMI, 330d's seda kohe üldsemitte ei ole. Savi, kas universaal või sedaan, see auto on mõeldud maksimaalselt kahele täiskasvanule ja võibolla ka pooleteisele lapsele, kui ta beebiõliga kokku määrida. Universaalil mahub vähemasti miskeid kohvreid taha, ja koera saab ka sinna meelitada, kui sul hea vorst olemas on.
Kui juhtub ime, et see 330d on M paketiga (natuke iluvidinaid ja varustust pluss teine vedrustus ja sisu), on oht talna tänavatel vibratsioonitõppe nakatuda - lisaks 17" veljed kipuvad ka kuidagi kõveraks minema. Mootor on hea, pisike auto ja suur mootor, mida ainult aju vahetades sa saaksid 136kW pealt 142 kW peale tõsta.

9-5 ja 330 valikuks jääks oma suuruse ja mugavusega kindlasti peale 9-5, 9-5 ja 530 oleks tavainimesel valikut raskem teha, ise valiks 9-5'e, enamik ilmselt 530d'i, ja kumbki ei pettuks.

Kui keegi siin sõimab 9-3 OG juhitavust, siis palun, inimesed, sõitke natuke mööda eesti maanteid maasturitega - ja OG rooli peale seda istudes tundub juhitavus ikka megahea olevat :) ( võrdlusmaterjalid: uus Navara, pajero sport, X5 ja landcruiser, järge ootavad kolekast dodge nitro ja rangerover) - seni pole veel tekkinud soovi saabi välja vahetada...
Kasutaja avatar
kirschberg
Postitusi: 35
Liitunud: E Juul 17, 2006 22:00
Asukoht:
Auto:

#25

Eesti geograafilise asukoha tõttu on pärast suve tulemas ka muid aastaaegu, endise quattroomanikuna olen saabi talviste sõiduomadustega rahul, võrdluses (tagaveoline) bmw@talv versus (esiveoline) saab@talv jääb saab peale.
Vasta