kas saab 3.0 tdi või bmw 330d
paluks siis abi saabiomanikelt ,et kumb oleks targem ost kas bmw või siis saab.Kuna olen teadlik et 530 on üks paremaid mootoreid üldse läbi aegade(kiirendus,öko,vastupidav jne)Aga kahjuks saabist ei tea midagi äkki keegi valgustab mind?
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
nojah...
Esiteks kohe, et küsid ikka õigest kohast kumb on parem:D:D Loomulikult siin foorumis surutakse passiivselt saabi peale. Räägin sulle, kuidas minu auto valik käis...(siis kui plaanisin hõbenoole väljavahetamist)
esimesena sattus silmapiirile 2000 aasta MB C55 AMG (vajas saksast toomist). Proovisin korra eestis ühe tuttava oma. Rahakotile oleks muidugi laastava paugu andnud. Erilist muljet nagu ei jäänud. paras peldik oli sõites. Seoses tööga sain ka ära proovida kõik BMW´d, Audid, MB`d jne... Viimaks jõudsin järeldusele, et peldikuid ma ostma ei hakka ning jäin oma saabi juurde.
Selle möla point on selles, et proovi mõlemat mitu korda ning otsusta kummaga parem sõita on. Mõlemal autol on omad plussid, miinused. Kui tahad minu arvamust siis, sõitsin 2007 aasta BMW 530d´ga ning Lausa jube oli. Oleks minu teha sõidaksin nendega otse Kuusakoskisse.
PS! Antud autode kirjeldused ei olnud mõeldud nende armastajate nöökimiseks vaid tegemist on minu arvamusega. See arvamus on välja kujunenud seoses tööga ning kardan et see on pöördumatu.
EDIT: Üks pluss mis bmw`l on vaikne salong. Traktorimüra eriti ei kuule. Seda küll seniks kuni gaasi vajutad:P
Esiteks kohe, et küsid ikka õigest kohast kumb on parem:D:D Loomulikult siin foorumis surutakse passiivselt saabi peale. Räägin sulle, kuidas minu auto valik käis...(siis kui plaanisin hõbenoole väljavahetamist)
esimesena sattus silmapiirile 2000 aasta MB C55 AMG (vajas saksast toomist). Proovisin korra eestis ühe tuttava oma. Rahakotile oleks muidugi laastava paugu andnud. Erilist muljet nagu ei jäänud. paras peldik oli sõites. Seoses tööga sain ka ära proovida kõik BMW´d, Audid, MB`d jne... Viimaks jõudsin järeldusele, et peldikuid ma ostma ei hakka ning jäin oma saabi juurde.
Selle möla point on selles, et proovi mõlemat mitu korda ning otsusta kummaga parem sõita on. Mõlemal autol on omad plussid, miinused. Kui tahad minu arvamust siis, sõitsin 2007 aasta BMW 530d´ga ning Lausa jube oli. Oleks minu teha sõidaksin nendega otse Kuusakoskisse.

PS! Antud autode kirjeldused ei olnud mõeldud nende armastajate nöökimiseks vaid tegemist on minu arvamusega. See arvamus on välja kujunenud seoses tööga ning kardan et see on pöördumatu.

EDIT: Üks pluss mis bmw`l on vaikne salong. Traktorimüra eriti ei kuule. Seda küll seniks kuni gaasi vajutad:P
Ma olen (mitte küll diiselmootoritega) täpselt samamoodi ammu juba kaalunud kas BMW või Saab. Vastupidavuse poole pealt pean BMWst rohkem lugu aga midagi on, mis sinna Saabi juurde tagasi kisub (eriti hea kui silindreid oleks ka rohkem kui 4).
Nujah...
Mul on olnud E34 525tds, E39 528 ja praegu E31 850
Viimased pool aastat olen sõitnud-teate küll millega:red:
8-sest ma ei räägi-see on tase omaette. Aga isegi 12aastat vana e34 on oma sõiduomadustelt peajagu Saabidest üle:facts:
Saabi üks väheseid võlusid on suhteliselt hea varustus.Mitte igal margil pole nahksisu ja kliimaseadet ja kruiisi ja 4x el.akent jne...
Mul on olnud E34 525tds, E39 528 ja praegu E31 850
Viimased pool aastat olen sõitnud-teate küll millega:red:
8-sest ma ei räägi-see on tase omaette. Aga isegi 12aastat vana e34 on oma sõiduomadustelt peajagu Saabidest üle:facts:
Saabi üks väheseid võlusid on suhteliselt hea varustus.Mitte igal margil pole nahksisu ja kliimaseadet ja kruiisi ja 4x el.akent jne...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sai mõned nädalad tagasi 730-ga(2004a) proovisõitu tehtud ja võrreldes Saabi 2,2TiD siis vahe on kõrvaga kuulda. Bemmis oli vaikus ja mootorihäält oli rohkem kuulda 5000 pöörde juures, Saab müristab koguaeg. Minu diisle käiba küll vähe kehvmenini edasi aga pakub ka väga head sõiduelamust. Pole veel 3,0diisel Saabi proovinud.
Algselt postitas: iisak
Nujah...
Mul on olnud E34 525tds, E39 528 ja praegu E31 850
Viimased pool aastat olen sõitnud-teate küll millega:red:
8-sest ma ei räägi-see on tase omaette. Aga isegi 12aastat vana e34 on oma sõiduomadustelt peajagu Saabidest üle:facts:
Saabi üks väheseid võlusid on suhteliselt hea varustus.Mitte igal margil pole nahksisu ja kliimaseadet ja kruiisi ja 4x el.akent jne...
Milleks

E-31 nõuab oma. Kahekesi kaht E-31 ja ühte Saab Trolli vuntsides muu töö kõrvalt on raske(maksimalism on hädaks.
Mõlemad on mulle südamelähedased margid- Saabidega liialt kaua aega veedetud,BMW`de kvaliteedi ja vastupidavuse vastu Saab ei saa.Samas on Saabidel omad kiiksud,innovaatilisus,erinev lähenemine arendusse,kui üldlevinud markidel jne. Saab on väga mõnus brand:headbang:
OT `ks läks,vabandan.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selleni ma tahtsingi jõuda aga ei viitsinud eile enam kirjutada.
Saabist saab hea auto kui meeletult vaeva näha. Lugege kasvõi VT või Griffini või Trolli teemat.
Inimesele tänavalt võib see raskeks kuid mitte võimatuks osutuda:wise:
Puhtalt minu isiklik arvamus on,et ei NG ega 9-3OG ei ole hea auto. Ausalt öeldes ma ei teagi teist nii vedela kerega ja halva juhitavusega autot.Kuna ma veedan suurema osa oma ajast Saabide all ja peal ja sees siis ma natuke tean,mida räägin...
Minu silmis suurim pluss selle margi juures on seesama netikeskkond,kus ma praegu kriban. Ma ei tea teist nii mõnusat seltskonda
Saabist saab hea auto kui meeletult vaeva näha. Lugege kasvõi VT või Griffini või Trolli teemat.
Inimesele tänavalt võib see raskeks kuid mitte võimatuks osutuda:wise:
Puhtalt minu isiklik arvamus on,et ei NG ega 9-3OG ei ole hea auto. Ausalt öeldes ma ei teagi teist nii vedela kerega ja halva juhitavusega autot.Kuna ma veedan suurema osa oma ajast Saabide all ja peal ja sees siis ma natuke tean,mida räägin...
Minu silmis suurim pluss selle margi juures on seesama netikeskkond,kus ma praegu kriban. Ma ei tea teist nii mõnusat seltskonda
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: kasparius
WORD iisak! Nii NG-og 9-3 juhitavuse, kui saabnet.ee kohta.
Igati päri juhitavuse osas, (seda enam seltskonna osas), vedelaid keresid leiab USAst ja pilusilmade maadelt hulgi ja hullemaid.
Aga !
Need pole auto ainsad omadused, 3se pemu universaal samast ajastust on nt minu maitse järgi kole, salongid ainult väga haruldastel tippversioonidel Saabiga võrreldavad (nahk, kliima, cruise, kellad-viled). Sedaani pakiruum ei ole pereautole mõeldud. Pemu 2.5TDS ei olnud kaugeltki töökindluse etalon, 1.7 olla lahja, ise pole proovinud).
Uutel versionidel muidugi teised võrdlused.
330D on kindlasti väga terav, aga kuidas on lood kaalujaotusega ?! 530D ja 9-5 TiD 3.0 puhul on küllap veidi teised argumendid, siin on bmw salong ehk kobedam, kindlasti vaiksem. Lolle tüütuid veakesi leiab ka uuematelt pemudelt kuuldavasti hulgi.
Automaatkastid on küll kindel punkt Baierisse. Veoskeem on maitseasi, ilma kaasaegse elektroonikata pole 3-se diisli momendi teelesaamine nt talvel eriti lihtne kummalgi juhul.
Auto valib ikka igaüks oma maitse järgi ja teiste soovitused siin palju ei maksa. Oluline on endalt küsida, mis sulle auto juures meeldib ja mida oluliseks pead.
Algselt postitas: iisak
Selleni ma tahtsingi jõuda aga ei viitsinud eile enam kirjutada.
Saabist saab hea auto kui meeletult vaeva näha. Lugege kasvõi VT või Griffini või Trolli teemat.
Inimesele tänavalt võib see raskeks kuid mitte võimatuks osutuda:wise:
Puhtalt minu isiklik arvamus on,et ei NG ega 9-3OG ei ole hea auto. Ausalt öeldes ma ei teagi teist nii vedela kerega ja halva juhitavusega autot.Kuna ma veedan suurema osa oma ajast Saabide all ja peal ja sees siis ma natuke tean,mida räägin...
Minu silmis suurim pluss selle margi juures on seesama netikeskkond,kus ma praegu kriban. Ma ei tea teist nii mõnusat seltskonda![]()
OT tuleb välja, et ma ostsin endale jubeda saani millega oleks kavalam kohe kuusankoskisse sõita siis...


Mulle endale on tulnud ka juba saabi haigus,sest miski köidab aga ei tea mis. Olen väga rahul oma 9000 aeroga ,möödaminekud,teelpüsimine jms.ja tänavapilt on nagunii bmw -id täis siis on hea tunne olla kalass omaette.Kuna plaanis on (kunagi )pere peale hakata mõtlema siis pikemas perspektiivis oleks vaja ökonoomsemat ja rahulikumat autot.Ma ei ole küll mingi rullnokk aga kui sul on selline auto, siis ausalt öeldes paratamatult vajutamistunne jääb alati sind kimbutama,ja tüdruk su kõrval kisendama!Nii siis lähen täna proovin üle kas olla teistest erinev,või olla enamus?
Miks manual siis kehvem oleks?
Miks manual siis kehvem oleks?
Ma kord proovisin 9-5 3.0 TD - see yldse ei sqitnud. "lendav" traktor.
BMW 3.0 TD on jube hea mootor, ja BMW shassii ja ylekanne on jark parem, kui GMi oma.
Ma praegu kaa vaatan E39 530D peale. Huvitav veel mida seal turborqhuga, aju patchimisega jne teha vqib
BMW 3.0 TD on jube hea mootor, ja BMW shassii ja ylekanne on jark parem, kui GMi oma.
Ma praegu kaa vaatan E39 530D peale. Huvitav veel mida seal turborqhuga, aju patchimisega jne teha vqib

MIna tõstaks esile emotsionaalse tasapinna!
Kui kunagi meil soomalsed käima hakkasid, siis kostis räuskamine kaugele ning kõik panid neid tähele. Mis aga ei tähenda, et soomlased üdini ja tervikuna halvad oleksid- lihtsalt sattus siia see töötu pööbel ning tervel rahvusel oli märk küljes.
Sama on ka bemarkonnaga- minu jaoks on maine rikutud.
Küll teeb meel rõõmsaks kui mõni X5 suundagi näitab (ca. 3 päeva jooksul suisa kolme sellist kohanud) kuid üldiselt on olukord halb.
Minu jaoks tähendab bemar ohtu ning julmurlikku käitumist tänavatel. Ja oi kuidas peavad pingutama korralikud bemardajad, et nendesse teisiti suhtutaks.
SAAB aga... on teise imagoga.
Kui kunagi meil soomalsed käima hakkasid, siis kostis räuskamine kaugele ning kõik panid neid tähele. Mis aga ei tähenda, et soomlased üdini ja tervikuna halvad oleksid- lihtsalt sattus siia see töötu pööbel ning tervel rahvusel oli märk küljes.
Sama on ka bemarkonnaga- minu jaoks on maine rikutud.
Küll teeb meel rõõmsaks kui mõni X5 suundagi näitab (ca. 3 päeva jooksul suisa kolme sellist kohanud) kuid üldiselt on olukord halb.
Minu jaoks tähendab bemar ohtu ning julmurlikku käitumist tänavatel. Ja oi kuidas peavad pingutama korralikud bemardajad, et nendesse teisiti suhtutaks.
SAAB aga... on teise imagoga.
Jätkates OT.
Ei ole need Saabi(vmm mark)omanikud nii inglid midagi.Mida rohkem see mark massidesse jõuab seda rohkem "sodi" sinna rooli taha satub.
Ma enam ammu ei imesta,kui jälle mõni 9-3 või 9-5 ilma suunda näitamata ette lajatab või piirangualas sust mööda tuiskab kivipilv järel.
Vaadake kasvõi meie oma teemat "Jõmm Saabiroolis":wise:
Ei ole need Saabi(vmm mark)omanikud nii inglid midagi.Mida rohkem see mark massidesse jõuab seda rohkem "sodi" sinna rooli taha satub.
Ma enam ammu ei imesta,kui jälle mõni 9-3 või 9-5 ilma suunda näitamata ette lajatab või piirangualas sust mööda tuiskab kivipilv järel.
Vaadake kasvõi meie oma teemat "Jõmm Saabiroolis":wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ega niiväga OT polegi, imago võib(aga ei pruugi) olla samuti üks kriteerium auto valimisel.
Mis jõmmidesse puutub, siis meie jõmmiteemat vaadates on olukord ikka hea.... mõne muu margi roolis olevate jõmmide kohta oleks sinna pea iga päev midagi lisada;)
Mis jõmmidesse puutub, siis meie jõmmiteemat vaadates on olukord ikka hea.... mõne muu margi roolis olevate jõmmide kohta oleks sinna pea iga päev midagi lisada;)
Algselt postitas: iisak
Jätkates OT.
Ei ole need Saabi(vmm mark)omanikud nii inglid midagi.Mida rohkem see mark massidesse jõuab seda rohkem "sodi" sinna rooli taha satub.![]()
Ai see on ilusasti öeldud!! Mul juba ikka päris hirm,vaadates kuidas SAAB massidesse sööstab!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
käisin siis ära ei leidnud tartus küll midagi mis oleks meelepärane olnud.Silm oli küll enne ühele saabile jäänud(9-5 3.0tdi 2001) aga ülevaadates pettusin.Esimesed rehvid juba juustuks lastud,kettad üsna ära pidurdatud kõvad randid sees ja müügimehed surusid ikka bmw poole,et saab uimasem,mittetuntud jne)Ühesõnaga 0 päev.Kui on kellegil pakkuda korraliku 3.0 andku teada !
Miks kiidetakse rohkem 2.2 tdi?
Miks kiidetakse rohkem 2.2 tdi?
3.0 saabi puhul veendu et mootor on kas a)juba saksas garantiikorras vahetatud või b) korralik hooldusraamat ja kerimata, et laiendatud mootorigarantii kehtiks.
bemmi puhul veendu et kere pole roostes (täitsa uskumatu, palju e39 roostetada suudab, hullem kui vana tonnine), ja et väga kõver poleks.
Muidu, 9-5s on RUUMI, 330d's seda kohe üldsemitte ei ole. Savi, kas universaal või sedaan, see auto on mõeldud maksimaalselt kahele täiskasvanule ja võibolla ka pooleteisele lapsele, kui ta beebiõliga kokku määrida. Universaalil mahub vähemasti miskeid kohvreid taha, ja koera saab ka sinna meelitada, kui sul hea vorst olemas on.
Kui juhtub ime, et see 330d on M paketiga (natuke iluvidinaid ja varustust pluss teine vedrustus ja sisu), on oht talna tänavatel vibratsioonitõppe nakatuda - lisaks 17" veljed kipuvad ka kuidagi kõveraks minema. Mootor on hea, pisike auto ja suur mootor, mida ainult aju vahetades sa saaksid 136kW pealt 142 kW peale tõsta.
9-5 ja 330 valikuks jääks oma suuruse ja mugavusega kindlasti peale 9-5, 9-5 ja 530 oleks tavainimesel valikut raskem teha, ise valiks 9-5'e, enamik ilmselt 530d'i, ja kumbki ei pettuks.
Kui keegi siin sõimab 9-3 OG juhitavust, siis palun, inimesed, sõitke natuke mööda eesti maanteid maasturitega - ja OG rooli peale seda istudes tundub juhitavus ikka megahea olevat
( võrdlusmaterjalid: uus Navara, pajero sport, X5 ja landcruiser, järge ootavad kolekast dodge nitro ja rangerover) - seni pole veel tekkinud soovi saabi välja vahetada...
bemmi puhul veendu et kere pole roostes (täitsa uskumatu, palju e39 roostetada suudab, hullem kui vana tonnine), ja et väga kõver poleks.
Muidu, 9-5s on RUUMI, 330d's seda kohe üldsemitte ei ole. Savi, kas universaal või sedaan, see auto on mõeldud maksimaalselt kahele täiskasvanule ja võibolla ka pooleteisele lapsele, kui ta beebiõliga kokku määrida. Universaalil mahub vähemasti miskeid kohvreid taha, ja koera saab ka sinna meelitada, kui sul hea vorst olemas on.
Kui juhtub ime, et see 330d on M paketiga (natuke iluvidinaid ja varustust pluss teine vedrustus ja sisu), on oht talna tänavatel vibratsioonitõppe nakatuda - lisaks 17" veljed kipuvad ka kuidagi kõveraks minema. Mootor on hea, pisike auto ja suur mootor, mida ainult aju vahetades sa saaksid 136kW pealt 142 kW peale tõsta.
9-5 ja 330 valikuks jääks oma suuruse ja mugavusega kindlasti peale 9-5, 9-5 ja 530 oleks tavainimesel valikut raskem teha, ise valiks 9-5'e, enamik ilmselt 530d'i, ja kumbki ei pettuks.
Kui keegi siin sõimab 9-3 OG juhitavust, siis palun, inimesed, sõitke natuke mööda eesti maanteid maasturitega - ja OG rooli peale seda istudes tundub juhitavus ikka megahea olevat

- kirschberg
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Juul 17, 2006 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Eesti geograafilise asukoha tõttu on pärast suve tulemas ka muid aastaaegu, endise quattroomanikuna olen saabi talviste sõiduomadustega rahul, võrdluses (tagaveoline) bmw@talv versus (esiveoline) saab@talv jääb saab peale.