Saab 99 tuunimine
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma pakun välja, et neid on lihtsalt nii vähe, et keegi ei "tuuni" seda. Mõningad heas korras isendid siiski leidub, Muidumehike, EnnSvensson näiteks... Need on sellised autod, kus käsi eriti ei tõusegi muud tegema, kui heasse korda viima. Peale seda võib nendega juba väga paljudel silmad punni ajada..

Tegelikult oleks natuke nõu vaja küll et, milles võib probleem olla kui mootor ei läh enam tööle. Ehk siis pikemalt sain onu käest auto mis jäi mootori rikke tõttu seisma ning seisis oma kaks aastat, ma siis pusisin mootori kallal koos isaga ning saime korraks isegi tööle kuid siis ei võtnud auto pöördeid üles, selle probleemi saime lahendatud sellega et, võtsime karbussi lahti ning avastasime et see kummike mis seal sees on oli praguline, selle paikasime ära ning siis hakkas mootor kenasti tööle, siis jätsime seisma ööpäevaks ning kui uuesti proovisime ei läinud enam tööle, arvasime et on viga akus aga polnud proovisime käima ka tömmata, ei midagi ning nüüd ta jälle seisab juba aasta aega maja kõrval
http://www.garaget.org/show.php?category=40&page=25 või siis midagi ekstreemsemat
http://www.sqr.se sealt edasi:Kund Bilar=>Bil SAAB 99 (Ägare Magnus)=>Mer Info ja muudkui let the madness begin.
Vana sa oled üldse?(Retooriline küsimus,vastama ei pea).See on üsna "hardcore" stuff.
http://www.sqr.se sealt edasi:Kund Bilar=>Bil SAAB 99 (Ägare Magnus)=>Mer Info ja muudkui let the madness begin.
Vana sa oled üldse?(Retooriline küsimus,vastama ei pea).See on üsna "hardcore" stuff.

Algselt postitas: tauno15
Tere, selline küsimus et, mix keegi oma saab 99 ei tuuni/taasta või kui ehitab ss mix pilte üles ei pane.
No aga täiesti valmis tuuningpakett on sulle olemas ju. Vt. lk 2
Muude küsimuste suhtes - otsi, loe läbi ja kui midagi jäi selgusetuks, siis küsi. Aga sellised küsimused, et mis on T8 ja T16 vahe ja mis masinal on T16 peal

Noorel inimesel peaks just olema huvi õppida ja otsida infot.
Algselt postitas: iroman
Vana sa oled üldse?(Retooriline küsimus,vastama ei pea).
Kiika profiili, siis saad teada

terv, teager
tekkis huvi endal 9-5 2,3t 125kw tuuningpakett 1 vastu, kuna rahakott ei kannata aero ostmist siis piirduks esilagu sellega. On keegi lasknud peale panna ja palju see kogusumma ka umbkaudu olla võiks koos installimisega(troosti omad võiksid u2u saata)
Algselt postitas: y2k87
On keegi lasknud peale panna ja palju see kogusumma ka umbkaudu olla võiks koos installimisega(troosti omad võiksid u2u saata)
Kel janu, sel jalad. Seni pole ükski kaev januse juurde läinud, pigem ikka vastupidi.
terv, teager
:thumb:Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: y2k87
On keegi lasknud peale panna ja palju see kogusumma ka umbkaudu olla võiks koos installimisega(troosti omad võiksid u2u saata)
Kel janu, sel jalad. Seni pole ükski kaev januse juurde läinud, pigem ikka vastupidi.
terv, teager
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tohhoh, kaheliitrisel madalsurvel on ikka potentsiaali küllaga, juba pakett nr.1 pakub Aerost suuremad näitajaid (94-98a. tonnistel). Huvitav et kui hästi käigukast, sidur seda kannataksid?
Lihtsalt imetlesin praegu et mida see chippimine ikka autoga teeb...
Lihtsalt imetlesin praegu et mida see chippimine ikka autoga teeb...
Madalsurvest kõrgsurveks, selleks pole raketiteadust vaja. Siin foorumis survetavad nii mõnedki oma madalsurvega (LPT-ga) nii et vähe pole. Vaata näiteks kodanik IFF-i kaheliitrist. Jutt käib muidugi üksjagu suurematest numbritest, kui seda stock Aero lubaks.Algselt postitas: svenska
Tohhoh, kaheliitrisel madalsurvel on ikka potentsiaali küllaga, juba pakett nr.1 pakub Aerost suuremad näitajaid (94-98a. tonnistel). Huvitav et kui hästi käigukast, sidur seda kannataksid?
Lihtsalt imetlesin praegu et mida see chippimine ikka autoga teeb...
Käigukast peab vastu küll, kui on ikka eelnevalt korras ja orig. sidur kestab kuuldavasti ka 450...500Nm väänet libisemata.
Aga...eelpoolöeldu kinnituseks: auto tuleb viia eeskujulikku konditsiooni ja alles siis hakkame performance'i tuunima. Vastasel korral lagunevad niigi logisevad-kulunud-veninud-jne. - asjad kiiresti või kohe.