9-3 püsikiirushoidja paigaldamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#1

Kas keegi ütleks kuidas on lood siis vanema mudeli 9-3 püsikiirushoidjatega ja nende paigaldamisega. Kunagi asja uurisin, siis ütles keegi VM-st et piisab lihtsalt kangi paigaldusest ja vastava funktsiooni aktiveerimisest. Nüüd hiljaaegu mõtlesin et paigaldaks. Ja nüüd rääkis VM teist juttu. Et ainult 9-5 puhul on see nii lihtne ja 9-3 puhul tuleb panna ikka kogu suur ja kallis komplekt.

Äkki saaks juhatust kuidas ise järgi kaeda kas mu masinal see kangivalmidus on olemas või mitte?
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: Garu
Kunagi asja uurisin, siis ütles keegi VM-st et piisab lihtsalt kangi paigaldusest ja vastava funktsiooni aktiveerimisest.

Kunagi Saabi otsides mõlkus ka üks 9-5 peas, millele seda seadet ei olnud ja siis uurisin VM-ist asja. 9-5-l toimib asi elektrooniliselt ja sisuliselt oligi vaja ainult kang paigaldada ning aju pisut mõjutada. Selle asjanduse hind oli ca 1000 EEK kanti. Ilmselt ei erine ka 9-3 sellest aspektist - ehk siis kangivalmidus on kõigil uutel Saabidel.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: tog
Kunagi Saabi otsides mõlkus ka üks 9-5 peas, millele seda seadet ei olnud ja siis uurisin VM-ist asja. 9-5-l toimib asi elektrooniliselt ja sisuliselt oligi vaja ainult kang paigaldada ning aju pisut mõjutada. Selle asjanduse hind oli ca 1000 EEK kanti. Ilmselt ei erine ka 9-3 sellest aspektist - ehk siis kangivalmidus on kõigil uutel Saabidel.

Ma ka siiani elasin selle teadmisega et võin ta iga kell kilokrooni eest paigaldada. Nüüd suvi ja pikemad sõidud tulemas ning VM kallas külma veena mulle kaela info et ei saagi nii lihtsalt. Kas nad ajasid midagi sassi?
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Garu


Ma ka siiani elasin selle teadmisega et võin ta iga kell kilokrooni eest paigaldada. Nüüd suvi ja pikemad sõidud tulemas ning VM kallas külma veena mulle kaela info et ei saagi nii lihtsalt. Kas nad ajasid midagi sassi?

Jään sel juhul vastuse võlgu. Võin anda vaid soovituse asi VMist täpsemalt järgi pärida (VIN koodi presenterides jne). Aga kui 9-3-l see asi sama moodi töötab kui tonnisel, siis tuleb muidugi märksa suurema väljaminekuga arvestada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Garu
Kas keegi ütleks kuidas on lood siis vanema mudeli 9-3 püsikiirushoidjatega ja nende paigaldamisega. Kunagi asja uurisin, siis ütles keegi VM-st et piisab lihtsalt kangi paigaldusest ja vastava funktsiooni aktiveerimisest. Nüüd hiljaaegu mõtlesin et paigaldaks. Ja nüüd rääkis VM teist juttu. Et ainult 9-5 puhul on see nii lihtne ja 9-3 puhul tuleb panna ikka kogu suur ja kallis komplekt.

Äkki saaks juhatust kuidas ise järgi kaeda kas mu masinal see kangivalmidus on olemas või mitte?

Kangivalmidus on sul kindlasti olemas,kuid sina tõesti nii kergelt ei pääse.9-3`l,nagu sul eeldaks lihtsam variant trionic T-7 olemasolu,aga sul on traktor.Tuleb paigaldada kallis komplekt.
Kui su mootorit juhib EDC-15,siis pääsed jällegi kilose väljaminekuga(veidi rohkem vist ikka),sellel mootorijuhtimisel on cruise samuti integreeritud mootori ecu`sse.
Arvan ikkagi,et odavam variant sul,sest edc-15 juhib päris kindlasti su traktorit.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#6

Aga kuidas seda kontrollida kas on EDC-15 või mitte?
Paarsada krooni siia või sinna ei ole probleem, aga mingi 5-6 kilo küll ei tahaks maksta.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

Selle Cyberi antud targa tabeli järele tundub, et 85kW masinad on EDC15'ga ja uuemad, 92kW mootoriga on PSG16. Ehk kodanik Garu, meil pidupäev :D

Kas isand Trionic suudaks ka hinna siiasamma välja tuua? Et teada, palju raha kõrvale panna tarvis.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: epsum
Selle Cyberi antud targa tabeli järele tundub, et 85kW masinad on EDC15'ga ja uuemad, 92kW mootoriga on PSG16. Ehk kodanik Garu, meil pidupäev :D
..

Pidupäev on ikka neil, kel kiirusehoidja juba ostes peal :D
Aga sinu oma ostuplaani pidades küsisin ka VM-st hinda, ja tookord räägiti üldse mingist 700-800 rahast.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Garu
Aga kuidas seda kontrollida kas on EDC-15 või mitte?
Paarsada krooni siia või sinna ei ole probleem, aga mingi 5-6 kilo küll ei tahaks maksta.

pmst ikkagi kang+peedaalilülitid+aktiveerimine ja peaks olema bro. Alla psg polegi traktoreid.;)
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#11

Kas kaastraktoristid on kiirusehoidjad peale saanud? Kui nii, siis mis ürituse maksumus oli?
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#12

Pole kahjuks jõudnud veel tegeleda. See suvi paistab kuluvat kodus remonditegemisele, ei jõuagi pikemat sõitu ette võtta, igatahes mitte kaugemale kui lätti.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#13

Ühel järjekordsel pinnatud lõigul 40-ga tuksudes tuvastasin oma meeldivaks üllatuseks,
et Saabi cruise on aktiveeritav ka niisugustel olematutel kiirustel,
väga abx maanteel roomamisel :thumb: Niiet pange ikka peale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

40 on aktiveerumise alampiir.Tõesti on mugav nii.
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#15

Tõstaks vana teema üles (ei hakanud uut teemat tegema kuna probleem peaaegu sama) ja uuriks, kas keegi on kokku puutunud või teab öelda, kui raske bensiinimootoritega masinatele paigaldamine olla võib? Kas saaks hakkama vaid kang+peedaalilülitid+aktiveerimine või tuleb ka midagi muud ehitama hakata?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Sama teema, mis traktoril. Mis seal teistmoodi on...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#17

Selge, siis võin doonorit otsima hakata, kust maha keerata vajalikud jubinad. Sellest teine küsimus ka...kas jupid peavad ilmtingimata olema 9-3 pealt või istuvad ka 900 omad?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

Doonorit? See lõbu ei maksa ka esinduses vist eriti palju... Küsi üle, äkki pääsed suunatulekangi vahetuse ja progemisega... ma kujutan, ette, et vast 1k raha äkki...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#19

Nujah, võiks esindusse ka minna, mõtlesin lihtsalt, et saab äkki odavamalt kuskilt romulast.
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#20

Käisin Vikingus ja lasin vaadata asja. Minu SAABil cruisi valmidus puudub. Kui tahan lasta neil panna, maksaks see 6k kanti. Jube kahju.
Vasta