Kas keegi ütleks kuidas on lood siis vanema mudeli 9-3 püsikiirushoidjatega ja nende paigaldamisega. Kunagi asja uurisin, siis ütles keegi VM-st et piisab lihtsalt kangi paigaldusest ja vastava funktsiooni aktiveerimisest. Nüüd hiljaaegu mõtlesin et paigaldaks. Ja nüüd rääkis VM teist juttu. Et ainult 9-5 puhul on see nii lihtne ja 9-3 puhul tuleb panna ikka kogu suur ja kallis komplekt.
Äkki saaks juhatust kuidas ise järgi kaeda kas mu masinal see kangivalmidus on olemas või mitte?
9-3 püsikiirushoidja paigaldamine
Algselt postitas: Garu
Kunagi asja uurisin, siis ütles keegi VM-st et piisab lihtsalt kangi paigaldusest ja vastava funktsiooni aktiveerimisest.
Kunagi Saabi otsides mõlkus ka üks 9-5 peas, millele seda seadet ei olnud ja siis uurisin VM-ist asja. 9-5-l toimib asi elektrooniliselt ja sisuliselt oligi vaja ainult kang paigaldada ning aju pisut mõjutada. Selle asjanduse hind oli ca 1000 EEK kanti. Ilmselt ei erine ka 9-3 sellest aspektist - ehk siis kangivalmidus on kõigil uutel Saabidel.
Algselt postitas: tog
Kunagi Saabi otsides mõlkus ka üks 9-5 peas, millele seda seadet ei olnud ja siis uurisin VM-ist asja. 9-5-l toimib asi elektrooniliselt ja sisuliselt oligi vaja ainult kang paigaldada ning aju pisut mõjutada. Selle asjanduse hind oli ca 1000 EEK kanti. Ilmselt ei erine ka 9-3 sellest aspektist - ehk siis kangivalmidus on kõigil uutel Saabidel.
Ma ka siiani elasin selle teadmisega et võin ta iga kell kilokrooni eest paigaldada. Nüüd suvi ja pikemad sõidud tulemas ning VM kallas külma veena mulle kaela info et ei saagi nii lihtsalt. Kas nad ajasid midagi sassi?
Algselt postitas: Garu
Ma ka siiani elasin selle teadmisega et võin ta iga kell kilokrooni eest paigaldada. Nüüd suvi ja pikemad sõidud tulemas ning VM kallas külma veena mulle kaela info et ei saagi nii lihtsalt. Kas nad ajasid midagi sassi?
Jään sel juhul vastuse võlgu. Võin anda vaid soovituse asi VMist täpsemalt järgi pärida (VIN koodi presenterides jne). Aga kui 9-3-l see asi sama moodi töötab kui tonnisel, siis tuleb muidugi märksa suurema väljaminekuga arvestada.
Algselt postitas: Garu
Kas keegi ütleks kuidas on lood siis vanema mudeli 9-3 püsikiirushoidjatega ja nende paigaldamisega. Kunagi asja uurisin, siis ütles keegi VM-st et piisab lihtsalt kangi paigaldusest ja vastava funktsiooni aktiveerimisest. Nüüd hiljaaegu mõtlesin et paigaldaks. Ja nüüd rääkis VM teist juttu. Et ainult 9-5 puhul on see nii lihtne ja 9-3 puhul tuleb panna ikka kogu suur ja kallis komplekt.
Äkki saaks juhatust kuidas ise järgi kaeda kas mu masinal see kangivalmidus on olemas või mitte?
Kangivalmidus on sul kindlasti olemas,kuid sina tõesti nii kergelt ei pääse.9-3`l,nagu sul eeldaks lihtsam variant trionic T-7 olemasolu,aga sul on traktor.Tuleb paigaldada kallis komplekt.
Kui su mootorit juhib EDC-15,siis pääsed jällegi kilose väljaminekuga(veidi rohkem vist ikka),sellel mootorijuhtimisel on cruise samuti integreeritud mootori ecu`sse.
Arvan ikkagi,et odavam variant sul,sest edc-15 juhib päris kindlasti su traktorit.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
internet näiteks...
http://www.etools.org/files/public/Saab_rev_3-12-04.htm
http://www.etools.org/files/public/Saab_rev_3-12-04.htm
Selle Cyberi antud targa tabeli järele tundub, et 85kW masinad on EDC15'ga ja uuemad, 92kW mootoriga on PSG16. Ehk kodanik Garu, meil pidupäev 
Kas isand Trionic suudaks ka hinna siiasamma välja tuua? Et teada, palju raha kõrvale panna tarvis.

Kas isand Trionic suudaks ka hinna siiasamma välja tuua? Et teada, palju raha kõrvale panna tarvis.
Algselt postitas: epsum
Selle Cyberi antud targa tabeli järele tundub, et 85kW masinad on EDC15'ga ja uuemad, 92kW mootoriga on PSG16. Ehk kodanik Garu, meil pidupäev
..
Pidupäev on ikka neil, kel kiirusehoidja juba ostes peal

Aga sinu oma ostuplaani pidades küsisin ka VM-st hinda, ja tookord räägiti üldse mingist 700-800 rahast.
Algselt postitas: Garu
Aga kuidas seda kontrollida kas on EDC-15 või mitte?
Paarsada krooni siia või sinna ei ole probleem, aga mingi 5-6 kilo küll ei tahaks maksta.
pmst ikkagi kang+peedaalilülitid+aktiveerimine ja peaks olema bro. Alla psg polegi traktoreid.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
40 on aktiveerumise alampiir.Tõesti on mugav nii.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tõstaks vana teema üles (ei hakanud uut teemat tegema kuna probleem peaaegu sama) ja uuriks, kas keegi on kokku puutunud või teab öelda, kui raske bensiinimootoritega masinatele paigaldamine olla võib? Kas saaks hakkama vaid kang+peedaalilülitid+aktiveerimine või tuleb ka midagi muud ehitama hakata?