Meeldib Aero varustuspaketiga Saab 9-3. Aasta u. 2003-2005. Käigukastiks valiks manuaali, kuid mis mootor mõtekas? Mis vead ja head? On selliste aastate autodega üldse probleeme?
Tänud ette!
9-3 2.0TS või 2.8TS Aero
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
2,8TS tuli 2005a, samas 2003 2,0T võid saada pea, et 2x odavamalt. Kui pappi, siis loomulikult V6turbo. Mõtekusest või mittemõtekusest on natuke raske rääkida. Oleneb sinu vajadustest.
V6 turbo on mineku koha pealt suht MÕTEKAS
V6 turbo on mineku koha pealt suht MÕTEKAS

Sent from my Monte Carlo using B236
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
No sina kasparius oled oma hobustekasvandusega lihtsalt ära rikutud:D:D Normaalsele inimesele, kordan veel NORMAALSELE inimesele on 2,0T oi kui palju:D:D:D:D
Põen ise sama sündroomi/saabiherpest
EDIT: Järjekordne juubel mul saabnetis. 500 postitus:D
Ja 2x sry OT:headbang:
Põen ise sama sündroomi/saabiherpest
EDIT: Järjekordne juubel mul saabnetis. 500 postitus:D
Ja 2x sry OT:headbang:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
2,8 mootor on uus ja eestis ilmselt väga vähe levinud. Äkitisi saad VikingMotorsist kohapealt nõuannet? Kui mälu ei peta, peaks ka Saabiantil olema 9-3 V6 aero. http://saabianti.ee/index.php?page=60& Äkitsi saad Anti endaga kohapeal jutule.
V6 on IMHO mingi vale idee yleyldiselt - korralikud firmad neid ei tee. R6, H6 vqi V8.
Peale seda:
- lisakaal ja liigne keerukus. Arvatavasti kaalujaotus on kaa kahtlane.
Vqta 2.0, Stagei ara ja saad kiirem ja qhukem auto sama raha eest. Ja kytusekulu on siis vahem
Ja KW-tte sa saad piisavalt, vahemalt meie kiiruste jaoks.
Muidu meil liiklus on nii vqrd unine nyyd, et ma Peugeot 206-ga 55 kW saan sqita sama kiiresti nagu BMW-ga
))
Peale seda:
- lisakaal ja liigne keerukus. Arvatavasti kaalujaotus on kaa kahtlane.
Vqta 2.0, Stagei ara ja saad kiirem ja qhukem auto sama raha eest. Ja kytusekulu on siis vahem

Muidu meil liiklus on nii vqrd unine nyyd, et ma Peugeot 206-ga 55 kW saan sqita sama kiiresti nagu BMW-ga

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Oioioi! Puusse panid! V6 on üks loomupäraselt paremini tasakaalus olev mootor. Lisakaal on muidugi fakt. Liigne keerukus - no ma ei tea! Keerulisem kindlasti aga kas liiga keeruline? On muidugi maailmas V6 mootoreid mis tõelised õnnetused, näiteks Ford Mondeo V6, mida remontida ei saa.
V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....
V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....
Kui kütusekulu ei ole tähtis (ja ostes nii uut masinat), siis ilmselt ei ole - valikuks jääks igal juhul 2.8 V6 twinscroll turbo 
Võrdle korra momendikõveraid ja sa saad aru
2.8 V6

2.0 TS

See 2.8 V6 on Holdeni mootor ning ka Opeli tootevalikus. Holdeni viimased mootorid on osutunud äärmiselt töökindlaks, väga kvaliteetset kraami on hakanud Austraaliast tulema.
Nüüd läks V6 kiitmiseks. Isiklik sõidukogemus automaatkastiga. Drive režiimis podiseb V6 seal 1000-1500 pöörde vahel (6 käiguline automaat) ning linnas saab ka küllaltki säästlikke numbreid. Tõsine elu hakkab pihta 2000 pöörde juures (vt momendikõverat) ning see hääl ja minek on fenomenaalne
Miinuseks on Drive režiimis suur turbolag. Läheb ikka 1-1,5 sekundit, enne kui turbo jõuab järgi ja laksu selga saad. Aitab kastil M režiim, tõmbad käigu alla, pöörded mõnusalt 2000-3000 vahel, ja siis kui vajutad, momentaalne jõud ja minek - lihtsalt vapustav. Kes on sõitnud, teavad. Seda häält ja minekut, oo jee
Lisaks veel - turbo maksimum boost on ainult 0.6 bari, ehk siis tegu alles LPT'ga
Kena Hirsci soft peale, 275 hobust ja 400nM väänet ning su suunurgad venivad naerul näol veelgi ülespoole ning ainuke mure on uute esirehvide muretsemine.

Peale V6'ga sõitmist enam sul valikut pole, iga tavaline turbo on kuidagi... lahja
terv, teager

Võrdle korra momendikõveraid ja sa saad aru

2.8 V6

2.0 TS

See 2.8 V6 on Holdeni mootor ning ka Opeli tootevalikus. Holdeni viimased mootorid on osutunud äärmiselt töökindlaks, väga kvaliteetset kraami on hakanud Austraaliast tulema.
Nüüd läks V6 kiitmiseks. Isiklik sõidukogemus automaatkastiga. Drive režiimis podiseb V6 seal 1000-1500 pöörde vahel (6 käiguline automaat) ning linnas saab ka küllaltki säästlikke numbreid. Tõsine elu hakkab pihta 2000 pöörde juures (vt momendikõverat) ning see hääl ja minek on fenomenaalne

Miinuseks on Drive režiimis suur turbolag. Läheb ikka 1-1,5 sekundit, enne kui turbo jõuab järgi ja laksu selga saad. Aitab kastil M režiim, tõmbad käigu alla, pöörded mõnusalt 2000-3000 vahel, ja siis kui vajutad, momentaalne jõud ja minek - lihtsalt vapustav. Kes on sõitnud, teavad. Seda häält ja minekut, oo jee

Lisaks veel - turbo maksimum boost on ainult 0.6 bari, ehk siis tegu alles LPT'ga


Peale V6'ga sõitmist enam sul valikut pole, iga tavaline turbo on kuidagi... lahja
terv, teager
[Lisaks veel - turbo maksimum boost on ainult 0.6 bari, ehk siis tegu alles LPT'ga
Kena Hirsci soft peale, 275 hobust ja 400nM väänet ning su suunurgad venivad naerul näol veelgi ülespoole ning ainuke mure on uute esirehvide muretsemine.
Peale V6'ga sõitmist enam sul valikut pole, iga tavaline turbo on kuidagi... lahja
terv, teager [/quote]
Kas oled proovinud Hirschitud varianti?

Peale V6'ga sõitmist enam sul valikut pole, iga tavaline turbo on kuidagi... lahja
terv, teager [/quote]
Kas oled proovinud Hirschitud varianti?
Algselt postitas: dohman
Kas oled proovinud Hirschitud varianti?
Ei, nagu sa tead väga hästi, pole võtta kuskilt praegu.
Ma kujutlen elavalt ette seda

Hirschi tõin näiteks, et mida veel saaks sellest mootorist välja võtta ning kindlasti see 275 hobust ei ole ülemine piir.
terv, teager
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
BSR pakub ka väga head kitti sellele mootorile, isegi vahepeal mõtlesin auto vahetusele 
http://en.bsrab.se/products/t1160/

http://en.bsrab.se/products/t1160/
No, V6 yldiselt ei meeldi mulle yteleme subjektiivselt (IMHO) 
Kuid V6 idee ilmub vaiksetest autodest risti paigaldatud mootoriga - nendesse R6 ei mahu
Ja asi on puhtalt ideoloogiline:
- suht vaike, qhuke, esirattaveoga auto, suht palju ruumi salongis - risti R4, turboga.
- vqi suurem ja kiirem auto, nagu BMW vqi Subaru komponeeritud - siin juba sqltub mis katele orienteeruda.
V6 aga on mingi nende kahe liikide hybriid, suht mqtetu. Sport krevett
)) Kui kiiresti sqidad, siis moment jne ei ole juba nii tahtis - kqikidel on surmaks piisav - tahtsam on kaalujaotus, handling jne. Ja siin Vectra V6 mootoriga kaob mqttet minu arvates
))))))))))))) vqrdle 330 asfaldil ja Impreza kruusal Vectra V6-ga sqltumatu palju seal foone on
))
Lqppude lqppux price/perfomance: M3 -96, hind 10KEur, 321 hj - ma ei usuks, et mingi saab oleks kiirem ringil, sqltumatu palju seal hj-sid on.
SAABi idee on effektiivsuses. Oli

Kuid V6 idee ilmub vaiksetest autodest risti paigaldatud mootoriga - nendesse R6 ei mahu

Ja asi on puhtalt ideoloogiline:
- suht vaike, qhuke, esirattaveoga auto, suht palju ruumi salongis - risti R4, turboga.
- vqi suurem ja kiirem auto, nagu BMW vqi Subaru komponeeritud - siin juba sqltub mis katele orienteeruda.
V6 aga on mingi nende kahe liikide hybriid, suht mqtetu. Sport krevett



Lqppude lqppux price/perfomance: M3 -96, hind 10KEur, 321 hj - ma ei usuks, et mingi saab oleks kiirem ringil, sqltumatu palju seal hj-sid on.
SAABi idee on effektiivsuses. Oli

Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: dohman
Kas oled proovinud Hirschitud varianti?
Ei, nagu sa tead väga hästi, pole võtta kuskilt praegu.
Ma kujutlen elavalt ette seda
Hirschi tõin näiteks, et mida veel saaks sellest mootorist välja võtta ning kindlasti see 275 hobust ei ole ülemine piir.
terv, teager
lihtsalt infoks, et ise olen peale pannud ja proovinud:thumb:
see vahe tavalisega hakkab tundma andma alles alates 2 käik ja pööre üle 3500.
Algselt postitas: qdwin
Oioioi! Puusse panid! V6 on üks loomupäraselt paremini tasakaalus olev mootor. Lisakaal on muidugi fakt. Liigne keerukus - no ma ei tea! Keerulisem kindlasti aga kas liiga keeruline? On muidugi maailmas V6 mootoreid mis tõelised õnnetused, näiteks Ford Mondeo V6, mida remontida ei saa.
V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....
Veidi OT--aga vast see mootor on keeruline(VAG W8)
Lisatud failid
Algselt postitas: jupats
No sina kasparius oled oma hobustekasvandusega lihtsalt ära rikutud:D:D Normaalsele inimesele, kordan veel NORMAALSELE inimesele on 2,0T oi kui palju:D:D:D:D
Põen ise sama sündroomi/saabiherpest
EDIT: Järjekordne juubel mul saabnetis. 500 postitus:D
Ja 2x sry OT:headbang:
Kui sa mõtled 2,0 t all tavalist 9-5'te, siis minumeelest sellel auto küll erilist kiirendust ei ole. Kui just normaalse inimese all ei mõelda inimest, kellele 110kW auto ongi siiani elu võimsaim olnud

Algselt postitas: qdwin
Oioioi! Puusse panid! V6 on üks loomupäraselt paremini tasakaalus olev mootor. Lisakaal on muidugi fakt. Liigne keerukus - no ma ei tea! Keerulisem kindlasti aga kas liiga keeruline? On muidugi maailmas V6 mootoreid mis tõelised õnnetused, näiteks Ford Mondeo V6, mida remontida ei saa.
V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....
Duratec`i mootor on üks parimaid mootoreid maailmas ja pommikindel,kui talle hooldust õigeaegselt teha.
sry.ot
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ta sai ainult vaikselt sõites testi ära teha,siis ohkas paisupaagi kork ära ja oligi kõik.Algselt postitas: fofa
400nm ja esivedu on ikka tugevalt kahtlane teema jubaSamas ma kokkutulekul ei olnud, et näha kuidas näiteks Ironman oma hobused ja njuutonid asfaldile laotatud sai, võibolla on kõik tehtav
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989