9-3 2.0TS või 2.8TS Aero

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
rax
Postitusi: 7
Liitunud: R Juul 20, 2007 8:39
Asukoht:
Auto:

#1

Meeldib Aero varustuspaketiga Saab 9-3. Aasta u. 2003-2005. Käigukastiks valiks manuaali, kuid mis mootor mõtekas? Mis vead ja head? On selliste aastate autodega üldse probleeme?

Tänud ette!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Ikka 2.8TS:D:evil:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

2,8TS tuli 2005a, samas 2003 2,0T võid saada pea, et 2x odavamalt. Kui pappi, siis loomulikult V6turbo. Mõtekusest või mittemõtekusest on natuke raske rääkida. Oleneb sinu vajadustest.
V6 turbo on mineku koha pealt suht MÕTEKAS :)
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

No sina kasparius oled oma hobustekasvandusega lihtsalt ära rikutud:D:D Normaalsele inimesele, kordan veel NORMAALSELE inimesele on 2,0T oi kui palju:D:D:D:D
Põen ise sama sündroomi/saabiherpest

EDIT: Järjekordne juubel mul saabnetis. 500 postitus:D
Ja 2x sry OT:headbang:
Kasutaja avatar
rax
Postitusi: 7
Liitunud: R Juul 20, 2007 8:39
Asukoht:
Auto:

#5

Aga kas on 2.8 mootoriga levinud probleeme? Kas ka veermiku jupid on teised, kuna suurem ja raskem mootor?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

2,8 mootor on uus ja eestis ilmselt väga vähe levinud. Äkitisi saad VikingMotorsist kohapealt nõuannet? Kui mälu ei peta, peaks ka Saabiantil olema 9-3 V6 aero. http://saabianti.ee/index.php?page=60& Äkitsi saad Anti endaga kohapeal jutule.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#7

V6 on IMHO mingi vale idee yleyldiselt - korralikud firmad neid ei tee. R6, H6 vqi V8.
Peale seda:
- lisakaal ja liigne keerukus. Arvatavasti kaalujaotus on kaa kahtlane.
Vqta 2.0, Stagei ara ja saad kiirem ja qhukem auto sama raha eest. Ja kytusekulu on siis vahem :) Ja KW-tte sa saad piisavalt, vahemalt meie kiiruste jaoks.
Muidu meil liiklus on nii vqrd unine nyyd, et ma Peugeot 206-ga 55 kW saan sqita sama kiiresti nagu BMW-ga :)))
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

Oioioi! Puusse panid! V6 on üks loomupäraselt paremini tasakaalus olev mootor. Lisakaal on muidugi fakt. Liigne keerukus - no ma ei tea! Keerulisem kindlasti aga kas liiga keeruline? On muidugi maailmas V6 mootoreid mis tõelised õnnetused, näiteks Ford Mondeo V6, mida remontida ei saa.

V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

Kui kütusekulu ei ole tähtis (ja ostes nii uut masinat), siis ilmselt ei ole - valikuks jääks igal juhul 2.8 V6 twinscroll turbo :headbang:

Võrdle korra momendikõveraid ja sa saad aru :P

2.8 V6

Pilt

2.0 TS

Pilt

See 2.8 V6 on Holdeni mootor ning ka Opeli tootevalikus. Holdeni viimased mootorid on osutunud äärmiselt töökindlaks, väga kvaliteetset kraami on hakanud Austraaliast tulema.

Nüüd läks V6 kiitmiseks. Isiklik sõidukogemus automaatkastiga. Drive režiimis podiseb V6 seal 1000-1500 pöörde vahel (6 käiguline automaat) ning linnas saab ka küllaltki säästlikke numbreid. Tõsine elu hakkab pihta 2000 pöörde juures (vt momendikõverat) ning see hääl ja minek on fenomenaalne :head:


Miinuseks on Drive režiimis suur turbolag. Läheb ikka 1-1,5 sekundit, enne kui turbo jõuab järgi ja laksu selga saad. Aitab kastil M režiim, tõmbad käigu alla, pöörded mõnusalt 2000-3000 vahel, ja siis kui vajutad, momentaalne jõud ja minek - lihtsalt vapustav. Kes on sõitnud, teavad. Seda häält ja minekut, oo jee :head:


Lisaks veel - turbo maksimum boost on ainult 0.6 bari, ehk siis tegu alles LPT'ga :D Kena Hirsci soft peale, 275 hobust ja 400nM väänet ning su suunurgad venivad naerul näol veelgi ülespoole ning ainuke mure on uute esirehvide muretsemine.

Pilt

Peale V6'ga sõitmist enam sul valikut pole, iga tavaline turbo on kuidagi... lahja

terv, teager
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#10

[Lisaks veel - turbo maksimum boost on ainult 0.6 bari, ehk siis tegu alles LPT'ga :D Kena Hirsci soft peale, 275 hobust ja 400nM väänet ning su suunurgad venivad naerul näol veelgi ülespoole ning ainuke mure on uute esirehvide muretsemine.


Peale V6'ga sõitmist enam sul valikut pole, iga tavaline turbo on kuidagi... lahja

terv, teager [/quote]

Kas oled proovinud Hirschitud varianti?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: dohman
Kas oled proovinud Hirschitud varianti?

Ei, nagu sa tead väga hästi, pole võtta kuskilt praegu.

Ma kujutlen elavalt ette seda :D
Hirschi tõin näiteks, et mida veel saaks sellest mootorist välja võtta ning kindlasti see 275 hobust ei ole ülemine piir.

terv, teager
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#12

BSR pakub ka väga head kitti sellele mootorile, isegi vahepeal mõtlesin auto vahetusele :cool:
http://en.bsrab.se/products/t1160/
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#13

No, V6 yldiselt ei meeldi mulle yteleme subjektiivselt (IMHO) :)
Kuid V6 idee ilmub vaiksetest autodest risti paigaldatud mootoriga - nendesse R6 ei mahu :)
Ja asi on puhtalt ideoloogiline:
- suht vaike, qhuke, esirattaveoga auto, suht palju ruumi salongis - risti R4, turboga.
- vqi suurem ja kiirem auto, nagu BMW vqi Subaru komponeeritud - siin juba sqltub mis katele orienteeruda.

V6 aga on mingi nende kahe liikide hybriid, suht mqtetu. Sport krevett :))) Kui kiiresti sqidad, siis moment jne ei ole juba nii tahtis - kqikidel on surmaks piisav - tahtsam on kaalujaotus, handling jne. Ja siin Vectra V6 mootoriga kaob mqttet minu arvates :)))))))))))))) vqrdle 330 asfaldil ja Impreza kruusal Vectra V6-ga sqltumatu palju seal foone on :)))

Lqppude lqppux price/perfomance: M3 -96, hind 10KEur, 321 hj - ma ei usuks, et mingi saab oleks kiirem ringil, sqltumatu palju seal hj-sid on.
SAABi idee on effektiivsuses. Oli :(
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: dohman
Kas oled proovinud Hirschitud varianti?

Ei, nagu sa tead väga hästi, pole võtta kuskilt praegu.

Ma kujutlen elavalt ette seda :D
Hirschi tõin näiteks, et mida veel saaks sellest mootorist välja võtta ning kindlasti see 275 hobust ei ole ülemine piir.

terv, teager

lihtsalt infoks, et ise olen peale pannud ja proovinud:thumb:
see vahe tavalisega hakkab tundma andma alles alates 2 käik ja pööre üle 3500.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: qdwin
Oioioi! Puusse panid! V6 on üks loomupäraselt paremini tasakaalus olev mootor. Lisakaal on muidugi fakt. Liigne keerukus - no ma ei tea! Keerulisem kindlasti aga kas liiga keeruline? On muidugi maailmas V6 mootoreid mis tõelised õnnetused, näiteks Ford Mondeo V6, mida remontida ei saa.

V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....

Veidi OT--aga vast see mootor on keeruline(VAG W8)

Lisatud failid
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#16

V6 Aero-l on ka mõnusad kaks toru taga:headbang:...näeb seffim välja, veavalt et sa muidugi nüüd selle järgi otsustad!
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#17

400nm ja esivedu on ikka tugevalt kahtlane teema juba :) Samas ma kokkutulekul ei olnud, et näha kuidas näiteks Ironman oma hobused ja njuutonid asfaldile laotatud sai, võibolla on kõik tehtav
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: jupats
No sina kasparius oled oma hobustekasvandusega lihtsalt ära rikutud:D:D Normaalsele inimesele, kordan veel NORMAALSELE inimesele on 2,0T oi kui palju:D:D:D:D
Põen ise sama sündroomi/saabiherpest

EDIT: Järjekordne juubel mul saabnetis. 500 postitus:D
Ja 2x sry OT:headbang:


Kui sa mõtled 2,0 t all tavalist 9-5'te, siis minumeelest sellel auto küll erilist kiirendust ei ole. Kui just normaalse inimese all ei mõelda inimest, kellele 110kW auto ongi siiani elu võimsaim olnud :P Tegelikult selle võimsusega on paraku jah nii, et suure hobusekasvatusega harjub väga kähku. Alles see oli, kui 118kW Corrado tundus jumala kiire auto, nüüd läheb 5,4 240kW BMW "täitsa normaalselt" edasi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: qdwin
Oioioi! Puusse panid! V6 on üks loomupäraselt paremini tasakaalus olev mootor. Lisakaal on muidugi fakt. Liigne keerukus - no ma ei tea! Keerulisem kindlasti aga kas liiga keeruline? On muidugi maailmas V6 mootoreid mis tõelised õnnetused, näiteks Ford Mondeo V6, mida remontida ei saa.

V6 tõmme on hoopis teistsuguse iseloomuga kui R4. Ja see hääl....

Duratec`i mootor on üks parimaid mootoreid maailmas ja pommikindel,kui talle hooldust õigeaegselt teha.
sry.ot
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: fofa
400nm ja esivedu on ikka tugevalt kahtlane teema juba :) Samas ma kokkutulekul ei olnud, et näha kuidas näiteks Ironman oma hobused ja njuutonid asfaldile laotatud sai, võibolla on kõik tehtav
Ta sai ainult vaikselt sõites testi ära teha,siis ohkas paisupaagi kork ära ja oligi kõik.
Vasta