SID-i remontimine

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#101

9-5-l ju ainult 1 ongi?? Või olen ma millestki valesti aru saanud? Kliima displei on ju kliimaploki küljes?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#102

SID- Saab Information Display
SID2 on tripcomputer`iga
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#103

lõbus on vaadata, kuidas tekib palju kära ei millestki :) arvan, et kodanik y2k kirjutas õlleuimaste näppudega "uus" asemel "suusr" (võiks ikka olla vähegi lugupidamist teiste suhtes, kes sellist jura pärast krüpteerima peavad) :wtf:
Algselt postitas: y2k87
Eile käisin Tartus sid parandamas küsiti 350.- aga kahjuks enda oma korda ei saanud:wtf: palju suusr sid võib maksta "autolehes oli juttu 5k:mad:
y2k87
Postitusi: 107
Liitunud: R Veebr 16, 2007 13:50
Asukoht:
Auto:

#104

Algselt postitas: aljoga
lõbus on vaadata, kuidas tekib palju kära ei millestki :) arvan, et kodanik y2k kirjutas õlleuimaste näppudega "uus" asemel "suusr" (võiks ikka olla vähegi lugupidamist teiste suhtes, kes sellist jura pärast krüpteerima peavad) :wtf:
Algselt postitas: y2k87
Eile käisin Tartus sid parandamas küsiti 350.- aga kahjuks enda oma korda ei saanud:wtf: palju suusr sid võib maksta "autolehes oli juttu 5k:mad:

Täpselt nii ta oli:red:
dcm
Postitusi: 5
Liitunud: E Juun 11, 2007 8:56
Asukoht:
Auto:

#105

Endal on ka SID katkendlik. Kuidas seal AKORD poes praegu remondi järjekordadega lood on? Nädalavahetusel tuleb sõit Lõuna Eestisse ja võiksin põigata AKORDist läbi ja lasta ära parandada. On see muidu ikka usaldusväärne ja mehed teevad korralikult oma tööd? Foorumist olen lugenud ainult häid sõnu nende kohta.
Kas muidu kuskil Tallinnas saab ka seda remontida?
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#106

Akordi kohta rääkis keegi mujal teemas (Trionic vist), et need vennad kasutavad parandamisel mingit kanget liimi, mis kile ära sulatab. Seega on tulemus ühekordne ja seal parandatud SID-i enam uuesti parandada enam ei saa. Samas, kui ta ikka mõnda aega vastu peab (nagu mõnel foorumlasel), siis tasub seal vast parandada ikka, kuna kaotada pole midagi, ükskord pead ikka uue ostma :) Kahju, et ise Tartus ei ela, viiks enda oma kohe sinna.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#107

Jah,mõne tegija sid`e saab veel korduvalt üle parandada.Neid Trtu omi enam üldiselt mitte,aga vahet ju pole-katkine niikuinii, kui rem. õnnestub,on tore,kui ei,las siis saab lendav SID.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#108

paar kuud tagasi oli Akordis järjekorraga nii, et 2-3 tundi pärast SID-i sisseandmist helistati ja öeldi, et tule järgi.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#109

Kel huvi ja oskuseid SID-i ise remontida, peaks olema abiks see: http://sterr.narod.ru/booster/bus.htm
Timmu
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 27, 2007 0:23
Asukoht:
Auto:

#110

Tegin enda Põka SIDi korda ja venna masinal ka. Aega selleks ei kulu rohkem kui 15min.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#111

Algselt postitas: Timmu
Tegin enda Põka SIDi korda ja venna masinal ka. Aega selleks ei kulu rohkem kui 15min.

Mis meetodiga sa tegid?
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#112

meetodeid on mitu tegelt. Mina isiklikult soovitan alustada mitte triikimisest, a surumise tehnikast. Kaevasin seda asja nüüd üht ja teistpidi. Küsisin, uurisin ja puurisin. Ehk siis:

See liim, mis seal on, sellega on see teema, et selle sulamis-kleepumistemperatuur on miski 50 kraadi või nii. Vähemalt asjatundad arvasid nii, pidi olema sellises skaalas need asjad. Ehk siis triikimine on ajutine lahendus, see SID-i tagune läheb ikka päris kuumaks seal. Ta sulab seal lihtsalt lahti.

Interneti avarustest leidsin hea nõksu, mis võiks olla oluliselt kauemkestev. SID displei alumisest servast jookseb läbi selline kummiriba, mis surub linti vastu trükkplaati. Selle kummiriba alla panna siis kas paksu isoleeri (sinna renni sisse, mille sees ta on), või kummiriba või miskit muud sellist, et avaldataks lindile tugevamat survet ja surutaks see korralikult vastu trükkplaati.

Ei miskit kuumaga mässamist jne. Kuna minu asja oli juba triigitud enne, siis ma seda ei hakanudki uuesti üritama, panin kummiriba alla. Asi läks natukse paremaks. Kell näitab isegi midagi muud, kui ' : '

Lähemal ajal otsin natukse paksema kummiriba ja proovin. Eks annan teada, mis tulemused on.

Ja eelpoolkõnelejal on õigus. Peale teistkordset lahti-kokku-lappimist on see rutiin ca 15 minuti teema :)
freddirek
Postitusi: 49
Liitunud: R Juun 29, 2007 16:27
Asukoht:
Auto:

#113

Leidsin surumistehnika kohta ühe lingi. Inglises küll, aga ehk on abiks :P http://www.saab9-5.com/howto/sidrepair.htm

Seda, miks see link poolikuna üles minna tahab, ei oska mina kommenteerida:wall:
Mina küll oskan kommenteerida, URL kirjutatakse vastavate tag'ide vahele. Väga lihtsad url-id saavad ka ilma hakkama, aga igasugu kirjavahemärgid teevad asja katki. Vaara EDIT nupu abil, mis ma sinna juurde lisasin..;)
Cyber


Tänan Cyber rumalat harimast :notworthy:
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#114

see viimane ei toimi. Surumistehnikaga on see trikk, et see surve peab sinna peale ka jääma igavesest ajast igavesti.

Ehk siis ikkai nagu mu eelmises postituses: kummiribad vahele päästavad.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#115

Now once you've gone across all contacts, carefully reassemble the unit, on re-assembly I also fitted a piece of card between the LCD panel/ribbon contacts and main PCB.
Niiet, päris pastakaotsast seal ka ei piisanud...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
toomasy
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 06, 2006 19:58
Asukoht:
Auto:

#116

Rakendasin ka oma Saabiku SID-le surumistehnikat. Tänu sellele sain tagasi kaks horisontaalset rida kuid ülemine osa kus tempi näitab on ikka suht loetamatu. :( Kokkuvõtes natuke läks ikka paremaks kui esialgselt oli.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#117

selle surumisega on see värk, et kui miskit on juba kontaktide vahel, näiteks laialisulanud liim, siis ei aita enam, pressi palju tahad.
Huvitav, et seda lintkaablit ei ole sinna kinni joodetud, see oleks ikka palju kindlam lahendus.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#118

Kuidas sa joodad klaasile?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#119

Kas seal ei anna kasutada mingit ainet, mis parandab ühendust? Aga kuna seal soojaks läheb siis vist mitte? Ma mõtlen mingi elektriühenduse parandaja peale...
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#120

Elektrit juhtiv liim näiteks?
See millega tagaklaasi soojendusribasid parandatakse.
Aga äkki ei kõlba ka...pole proovinud.

Loomulikult seal temperatuur kõigub, ribal ja klaasil on erinev paisumine. Suruv kumm (?) pikapeale väsib jne.
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#121

Algselt postitas: sebastian
Elektrit juhtiv liim näiteks?
See millega tagaklaasi soojendusribasid parandatakse.
Aga äkki ei kõlba ka...pole proovinud.

Loomulikult seal temperatuur kõigub, ribal ja klaasil on erinev paisumine. Suruv kumm (?) pikapeale väsib jne.

Elektrit juhtiva liimiga see tehases peale pannakse. Iseasi kui liim oleks siis kuidas see sinna vahele doseerida nii, et asi toimiks. Peale selle on see kaabel suht rabe. Tegemist on väga ebõnnestumud lahendusega õigemini valitud on vist kõige odavam mis võimalik:gun:. Ega seal muud teha pole kui ettevaatlikult kuumutada mittetöötavat otsa ja siis loota et see alles olev liim ehk veel toimib seal vahel :(.
Timmu
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 27, 2007 0:23
Asukoht:
Auto:

#122

Pemmimehed kasutavad sama rikke kõrvaldamiseks (loe:loetavaks tegmisel) Contact cleaner´ it, spray-pudelist pihustatakse sinna lindi vahele. Aga alati ei aita ka. Ja minu parandatud SID arvas, et ikka kõiki piksleid ei näita mulle enam. Pole enam uuesti röstida proovinud.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#123

Algselt postitas: Trionic
Kuidas sa joodad klaasile?

klaasile? How-to-repair linke uurides sain aru, et jutt käib lintkaabli ja trükiplaadi vahelisest ühendusest ja seda annab joota küll. Iseteema, kas antud lintkaabel jootmist kannatab.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#124

Täna enda sidi vaadates selgus, et lintkaabel on trükkplaadi küljest poolenesti täitsa lahti. Lintkaabli kontaktid on jäänud osaliselt trükkplaadi külge. Kas sellsest ka kusagil oleks võimalik veel elulooma saada? Või parandatakse ainult neid, millel lintkaabel terve?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#125

Algselt postitas: saab9-3
Täna enda sidi vaadates selgus, et lintkaabel on trükkplaadi küljest poolenesti täitsa lahti. Lintkaabli kontaktid on jäänud osaliselt trükkplaadi külge. Kas sellsest ka kusagil oleks võimalik veel elulooma saada? Või parandatakse ainult neid, millel lintkaabel terve?

See on kellegi eluslooma lõhutud, enam parandada ei saa.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Vasta