SID-i remontimine
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
lõbus on vaadata, kuidas tekib palju kära ei millestki
arvan, et kodanik y2k kirjutas õlleuimaste näppudega "uus" asemel "suusr" (võiks ikka olla vähegi lugupidamist teiste suhtes, kes sellist jura pärast krüpteerima peavad)


Algselt postitas: y2k87
Eile käisin Tartus sid parandamas küsiti 350.- aga kahjuks enda oma korda ei saanud:wtf: palju suusr sid võib maksta "autolehes oli juttu 5k:mad:
Algselt postitas: aljoga
lõbus on vaadata, kuidas tekib palju kära ei millestkiarvan, et kodanik y2k kirjutas õlleuimaste näppudega "uus" asemel "suusr" (võiks ikka olla vähegi lugupidamist teiste suhtes, kes sellist jura pärast krüpteerima peavad)
Algselt postitas: y2k87
Eile käisin Tartus sid parandamas küsiti 350.- aga kahjuks enda oma korda ei saanud:wtf: palju suusr sid võib maksta "autolehes oli juttu 5k:mad:
Täpselt nii ta oli:red:
Endal on ka SID katkendlik. Kuidas seal AKORD poes praegu remondi järjekordadega lood on? Nädalavahetusel tuleb sõit Lõuna Eestisse ja võiksin põigata AKORDist läbi ja lasta ära parandada. On see muidu ikka usaldusväärne ja mehed teevad korralikult oma tööd? Foorumist olen lugenud ainult häid sõnu nende kohta.
Kas muidu kuskil Tallinnas saab ka seda remontida?
Kas muidu kuskil Tallinnas saab ka seda remontida?
Akordi kohta rääkis keegi mujal teemas (Trionic vist), et need vennad kasutavad parandamisel mingit kanget liimi, mis kile ära sulatab. Seega on tulemus ühekordne ja seal parandatud SID-i enam uuesti parandada enam ei saa. Samas, kui ta ikka mõnda aega vastu peab (nagu mõnel foorumlasel), siis tasub seal vast parandada ikka, kuna kaotada pole midagi, ükskord pead ikka uue ostma
Kahju, et ise Tartus ei ela, viiks enda oma kohe sinna.

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Jah,mõne tegija sid`e saab veel korduvalt üle parandada.Neid Trtu omi enam üldiselt mitte,aga vahet ju pole-katkine niikuinii, kui rem. õnnestub,on tore,kui ei,las siis saab lendav SID.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kel huvi ja oskuseid SID-i ise remontida, peaks olema abiks see: http://sterr.narod.ru/booster/bus.htm
meetodeid on mitu tegelt. Mina isiklikult soovitan alustada mitte triikimisest, a surumise tehnikast. Kaevasin seda asja nüüd üht ja teistpidi. Küsisin, uurisin ja puurisin. Ehk siis:
See liim, mis seal on, sellega on see teema, et selle sulamis-kleepumistemperatuur on miski 50 kraadi või nii. Vähemalt asjatundad arvasid nii, pidi olema sellises skaalas need asjad. Ehk siis triikimine on ajutine lahendus, see SID-i tagune läheb ikka päris kuumaks seal. Ta sulab seal lihtsalt lahti.
Interneti avarustest leidsin hea nõksu, mis võiks olla oluliselt kauemkestev. SID displei alumisest servast jookseb läbi selline kummiriba, mis surub linti vastu trükkplaati. Selle kummiriba alla panna siis kas paksu isoleeri (sinna renni sisse, mille sees ta on), või kummiriba või miskit muud sellist, et avaldataks lindile tugevamat survet ja surutaks see korralikult vastu trükkplaati.
Ei miskit kuumaga mässamist jne. Kuna minu asja oli juba triigitud enne, siis ma seda ei hakanudki uuesti üritama, panin kummiriba alla. Asi läks natukse paremaks. Kell näitab isegi midagi muud, kui ' : '
Lähemal ajal otsin natukse paksema kummiriba ja proovin. Eks annan teada, mis tulemused on.
Ja eelpoolkõnelejal on õigus. Peale teistkordset lahti-kokku-lappimist on see rutiin ca 15 minuti teema
See liim, mis seal on, sellega on see teema, et selle sulamis-kleepumistemperatuur on miski 50 kraadi või nii. Vähemalt asjatundad arvasid nii, pidi olema sellises skaalas need asjad. Ehk siis triikimine on ajutine lahendus, see SID-i tagune läheb ikka päris kuumaks seal. Ta sulab seal lihtsalt lahti.
Interneti avarustest leidsin hea nõksu, mis võiks olla oluliselt kauemkestev. SID displei alumisest servast jookseb läbi selline kummiriba, mis surub linti vastu trükkplaati. Selle kummiriba alla panna siis kas paksu isoleeri (sinna renni sisse, mille sees ta on), või kummiriba või miskit muud sellist, et avaldataks lindile tugevamat survet ja surutaks see korralikult vastu trükkplaati.
Ei miskit kuumaga mässamist jne. Kuna minu asja oli juba triigitud enne, siis ma seda ei hakanudki uuesti üritama, panin kummiriba alla. Asi läks natukse paremaks. Kell näitab isegi midagi muud, kui ' : '
Lähemal ajal otsin natukse paksema kummiriba ja proovin. Eks annan teada, mis tulemused on.
Ja eelpoolkõnelejal on õigus. Peale teistkordset lahti-kokku-lappimist on see rutiin ca 15 minuti teema

Leidsin surumistehnika kohta ühe lingi. Inglises küll, aga ehk on abiks
http://www.saab9-5.com/howto/sidrepair.htm
Seda, miks see link poolikuna üles minna tahab, ei oska mina kommenteerida:wall:
Mina küll oskan kommenteerida, URL kirjutatakse vastavate tag'ide vahele. Väga lihtsad url-id saavad ka ilma hakkama, aga igasugu kirjavahemärgid teevad asja katki. Vaara EDIT nupu abil, mis ma sinna juurde lisasin..
Cyber
Tänan Cyber rumalat harimast

Seda, miks see link poolikuna üles minna tahab, ei oska mina kommenteerida:wall:
Mina küll oskan kommenteerida, URL kirjutatakse vastavate tag'ide vahele. Väga lihtsad url-id saavad ka ilma hakkama, aga igasugu kirjavahemärgid teevad asja katki. Vaara EDIT nupu abil, mis ma sinna juurde lisasin..

Cyber
Tänan Cyber rumalat harimast

see viimane ei toimi. Surumistehnikaga on see trikk, et see surve peab sinna peale ka jääma igavesest ajast igavesti.
Ehk siis ikkai nagu mu eelmises postituses: kummiribad vahele päästavad.
Ehk siis ikkai nagu mu eelmises postituses: kummiribad vahele päästavad.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Niiet, päris pastakaotsast seal ka ei piisanud...Now once you've gone across all contacts, carefully reassemble the unit, on re-assembly I also fitted a piece of card between the LCD panel/ribbon contacts and main PCB.

selle surumisega on see värk, et kui miskit on juba kontaktide vahel, näiteks laialisulanud liim, siis ei aita enam, pressi palju tahad.
Huvitav, et seda lintkaablit ei ole sinna kinni joodetud, see oleks ikka palju kindlam lahendus.
Huvitav, et seda lintkaablit ei ole sinna kinni joodetud, see oleks ikka palju kindlam lahendus.
Kuidas sa joodad klaasile?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Elektrit juhtiv liim näiteks?
See millega tagaklaasi soojendusribasid parandatakse.
Aga äkki ei kõlba ka...pole proovinud.
Loomulikult seal temperatuur kõigub, ribal ja klaasil on erinev paisumine. Suruv kumm (?) pikapeale väsib jne.
See millega tagaklaasi soojendusribasid parandatakse.
Aga äkki ei kõlba ka...pole proovinud.
Loomulikult seal temperatuur kõigub, ribal ja klaasil on erinev paisumine. Suruv kumm (?) pikapeale väsib jne.
Algselt postitas: sebastian
Elektrit juhtiv liim näiteks?
See millega tagaklaasi soojendusribasid parandatakse.
Aga äkki ei kõlba ka...pole proovinud.
Loomulikult seal temperatuur kõigub, ribal ja klaasil on erinev paisumine. Suruv kumm (?) pikapeale väsib jne.
Elektrit juhtiva liimiga see tehases peale pannakse. Iseasi kui liim oleks siis kuidas see sinna vahele doseerida nii, et asi toimiks. Peale selle on see kaabel suht rabe. Tegemist on väga ebõnnestumud lahendusega õigemini valitud on vist kõige odavam mis võimalik

Pemmimehed kasutavad sama rikke kõrvaldamiseks (loe:loetavaks tegmisel) Contact cleaner´ it, spray-pudelist pihustatakse sinna lindi vahele. Aga alati ei aita ka. Ja minu parandatud SID arvas, et ikka kõiki piksleid ei näita mulle enam. Pole enam uuesti röstida proovinud.
Algselt postitas: Trionic
Kuidas sa joodad klaasile?
klaasile? How-to-repair linke uurides sain aru, et jutt käib lintkaabli ja trükiplaadi vahelisest ühendusest ja seda annab joota küll. Iseteema, kas antud lintkaabel jootmist kannatab.
Täna enda sidi vaadates selgus, et lintkaabel on trükkplaadi küljest poolenesti täitsa lahti. Lintkaabli kontaktid on jäänud osaliselt trükkplaadi külge. Kas sellsest ka kusagil oleks võimalik veel elulooma saada? Või parandatakse ainult neid, millel lintkaabel terve?
Algselt postitas: saab9-3
Täna enda sidi vaadates selgus, et lintkaabel on trükkplaadi küljest poolenesti täitsa lahti. Lintkaabli kontaktid on jäänud osaliselt trükkplaadi külge. Kas sellsest ka kusagil oleks võimalik veel elulooma saada? Või parandatakse ainult neid, millel lintkaabel terve?
See on kellegi eluslooma lõhutud, enam parandada ei saa.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.