Tere
Mure siis selline et 3.0 diisel ei taha enam õieti käivituda. Mõnikord käiad ikka 6-8 korda pikalt ennem kui käivitub samas tundub et mootor ei käi ka ühtlaselt vaid väristab kole palju. Kas on olnud kellegi sama sugust häda ja leidnud rohtu.
Saab 9-5 3. Tdi ei taha käivituda
Ma nüüd spekuleerin, aga võimalik, et see tüüpviga hülsid vms? Lihtsam minna kas vikingu või troosti ma arvan.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui seda hülsside liikumise viga mõtled, siis see on remonditav uue mootori installiga. Mingitel juhtudel on võimalik, et seda tehakse tehase kulul, aga selleks peab olema autol täielik esinduse remontide ja hoolduse ajalugu.
Selle peale väga kohe otseselt kokku vast ei jookse,aga algavad sümptoomid(üha halvenev käivitumine ja -perfomance näiteks) võiksid ettevaatlikuks teha küll.Algselt postitas: MadMan
tüüpviga lõi välja ja hülsid vajusid alla?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
LS 150 000 kui õige asi on ei tea öelda aga masin itaaliast. Raamatus korraliste hoolduste kohal samuti auk. Viikingust mehed ütlesid vaid et vaatasime rihma märgid üle ning paotasime pead ja koos ta on. Seega meie saame rohuks tervenemiseks pakkuda uue mootori summaga 234 000.- EEKI:drive:. Hurra hurra elagu sitast saia tegijad sest selline raha pole mõeldav.
:facts: Nii et hetkel vaatan mis veel Troostist öeldakse mis siis kokku said oma vahel mootoris.
Kui aga tegemist on ujuv hülsidega siis mina aru ei sa... Tehas tunnistab vigaseid mootoreid aga vahetab ainult siis kui hooldused tehtud piinliku täpsusega esindustes. Viga pole ju selles et valesti hooldatud vaid et mootor valesti ehitatud
.
:facts: Nii et hetkel vaatan mis veel Troostist öeldakse mis siis kokku said oma vahel mootoris.

Tsitaat:siis mina aru ei sa... Tehas tunnistab vigaseid mootoreid aga vahetab ainult siis kui hooldused tehtud piinliku täpsusega esindustes. Viga pole ju selles et valesti hooldatud vaid et mootor valesti ehitatud
Kõikide asjade,ka autode tootjad käituvad nii ja seda selleks,et oleks pidev kontroll toodangu edasise saatuse üle. Et mingi traktorijaama Kaabriel oma karvast kätt masina siseorganitesse ei topiks ja "hooldust" läbi ei viiks.
Sellega tuleb leppida,kui kasut. masina ostad ja tausta ei kontrolli.Tuleb leppida ja edasi mõelda.
Antud mootorile remonti teostada(juhul,kui see tõesti on "koos" on ilmselge
mõttetus.Nagu Fordi Duratec mootoritelgi ei toodetagi sellele paljusid vahetusdetaile.
Eks täna uurin,mis toimub,kuigi usaldan VM`i diagnoosi täielikult.
Kõikide asjade,ka autode tootjad käituvad nii ja seda selleks,et oleks pidev kontroll toodangu edasise saatuse üle. Et mingi traktorijaama Kaabriel oma karvast kätt masina siseorganitesse ei topiks ja "hooldust" läbi ei viiks.
Sellega tuleb leppida,kui kasut. masina ostad ja tausta ei kontrolli.Tuleb leppida ja edasi mõelda.
Antud mootorile remonti teostada(juhul,kui see tõesti on "koos" on ilmselge
mõttetus.Nagu Fordi Duratec mootoritelgi ei toodetagi sellele paljusid vahetusdetaile.
Eks täna uurin,mis toimub,kuigi usaldan VM`i diagnoosi täielikult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
rahu ja kannatust härrased.
mootor koosneb väga paljudest detailidest ja et "kokku jooksis" on ikka väga umbmäärane selgitus asja kohta. asi tuleb molekulideks võtta ja siis vaid näeb, mis viga. ja kelle viga. ja siis saab hakata kalkulatsioone tegema.
mootor koosneb väga paljudest detailidest ja et "kokku jooksis" on ikka väga umbmäärane selgitus asja kohta. asi tuleb molekulideks võtta ja siis vaid näeb, mis viga. ja kelle viga. ja siis saab hakata kalkulatsioone tegema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mitte keegi normaalse mõistusega inimene ei hakka seda Isuzu V-6 diislit pulkadeks võtma ja remontima.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selle viimase väitega saan aru et olen suutnud leida masina mille mootor on imede ime kuna on nii arusaamatu mootor remondimeestele. Kaldun siiski arvama et tegemist pole mitte tulnukate tehnoloogiaga ning lahtivõtta on seda võimalik ja ka parandada kui midagi lausa tükkideks pole. Vastasel korral on ju ka Jaapanlaste mootorite remontimine võimatu.
Algselt postitas: mrmrmr
Selle viimase väitega saan aru et olen suutnud leida masina mille mootor on imede ime kuna on nii arusaamatu mootor remondimeestele. Kaldun siiski arvama et tegemist pole mitte tulnukate tehnoloogiaga ning lahtivõtta on seda võimalik ja ka parandada kui midagi lausa tükkideks pole. Vastasel korral on ju ka Jaapanlaste mootorite remontimine võimatu.
pigem vist trionic mõtles juppide saadavust/puudumist/hinda...ega töögi odav pole
Täpselt nii. Kinnijooksnud väntvõlliga sellist mootorit taastada läheb VÄGA kulukaks.Algselt postitas: MadisAlgselt postitas: mrmrmr
Selle viimase väitega saan aru et olen suutnud leida masina mille mootor on imede ime kuna on nii arusaamatu mootor remondimeestele. Kaldun siiski arvama et tegemist pole mitte tulnukate tehnoloogiaga ning lahtivõtta on seda võimalik ja ka parandada kui midagi lausa tükkideks pole. Vastasel korral on ju ka Jaapanlaste mootorite remontimine võimatu.
pigem vist trionic mõtles juppide saadavust/puudumist/hinda...ega töögi odav pole![]()
Nendes ädiste tihenditega ujuvates hülssides ei näe küll erilist probleemi,kui ise ja enesele teeks.Sellist tüüpi vända-kolvigrupi taastamine on juba hoopis teine teema(juppide saadavus+maksumus+töö+ürituse mõttekus).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989