Saab 9-5 3. Tdi ei taha käivituda

mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Mure siis selline et 3.0 diisel ei taha enam õieti käivituda. Mõnikord käiad ikka 6-8 korda pikalt ennem kui käivitub samas tundub et mootor ei käi ka ühtlaselt vaid väristab kole palju. Kas on olnud kellegi sama sugust häda ja leidnud rohtu.
Jürgen

#2

Ma nüüd spekuleerin, aga võimalik, et see tüüpviga hülsid vms? Lihtsam minna kas vikingu või troosti ma arvan.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

Ehk on viga kütusetorustikus? Kummist voolikud on minu OG-l vahetatud ja probleemid kadunud. Hülsi probleem on minu jaoks müstika:)
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#4

Rohtu leiab ilmselt diagnostikas.

Kas sul näitab mingit veakoodi kah alumise display peal (seal kus muidu temperatuur on?) Endal oli kunagi sama asi ühe piduse pihusti tõttu, kui mu mälu mind ei peta.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

Minu põkal aitas kütusefiltri vahetus käivitamist ja vibra parandada.
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#6

nüüd siis auto lõpetas sõidupealt töö!!! ja Peale seda ei käi ka enam tühjalt ringi viisin Vikingusse homme peaks selguma.
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#7

Jah mootor jooksis omadega kokku nüüd siis vaja välja selgitada mis põhjustas kokkujooksu ning milliseks kujuneb maksumus. Kas on teada kes antrud mootorile hinnangu annaks?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

jooksis kokku, kuda krt see juhtus:o
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#9

lihtsalt sõidu pealt ca 40km tunnis ja kõik.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

tüüpviga lõi välja ja hülsid vajusid alla?
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#11

Kas tüüp viga on remonditav või on uut või kasutatud mootorit otsima vaja hakata?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Kui seda hülsside liikumise viga mõtled, siis see on remonditav uue mootori installiga. Mingitel juhtudel on võimalik, et seda tehakse tehase kulul, aga selleks peab olema autol täielik esinduse remontide ja hoolduse ajalugu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#13

Sellisel juhul peab hakkama uut mootorit otsima. Kas on kellelgi pakkuda võib olla kõi peale 110, 125 kw bensiini ja 88 kw diisli.

Tänud
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#14

Kas on kellelgi pakkuda 3.0 TDI töökorras mootorit????
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

Krt see võib ikka jube masendav olla, niisama lihtsalt jookseb kokku :wtf::bs:
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#16

aga mis viking siis diagnoosis ja kas sul see garantii alla ei võiks minna?
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#17

Ja lisaks huvi pärast küsin, et palju LS oli suremise hetkeks?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: MadMan
tüüpviga lõi välja ja hülsid vajusid alla?
Selle peale väga kohe otseselt kokku vast ei jookse,aga algavad sümptoomid(üha halvenev käivitumine ja -perfomance näiteks) võiksid ettevaatlikuks teha küll.
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#19

LS 150 000 kui õige asi on ei tea öelda aga masin itaaliast. Raamatus korraliste hoolduste kohal samuti auk. Viikingust mehed ütlesid vaid et vaatasime rihma märgid üle ning paotasime pead ja koos ta on. Seega meie saame rohuks tervenemiseks pakkuda uue mootori summaga 234 000.- EEKI:drive:. Hurra hurra elagu sitast saia tegijad sest selline raha pole mõeldav.
:facts: Nii et hetkel vaatan mis veel Troostist öeldakse mis siis kokku said oma vahel mootoris. :fight: Kui aga tegemist on ujuv hülsidega siis mina aru ei sa... Tehas tunnistab vigaseid mootoreid aga vahetab ainult siis kui hooldused tehtud piinliku täpsusega esindustes. Viga pole ju selles et valesti hooldatud vaid et mootor valesti ehitatud:angry:.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Tsitaat:siis mina aru ei sa... Tehas tunnistab vigaseid mootoreid aga vahetab ainult siis kui hooldused tehtud piinliku täpsusega esindustes. Viga pole ju selles et valesti hooldatud vaid et mootor valesti ehitatud:angry:

Kõikide asjade,ka autode tootjad käituvad nii ja seda selleks,et oleks pidev kontroll toodangu edasise saatuse üle. Et mingi traktorijaama Kaabriel oma karvast kätt masina siseorganitesse ei topiks ja "hooldust" läbi ei viiks.
Sellega tuleb leppida,kui kasut. masina ostad ja tausta ei kontrolli.Tuleb leppida ja edasi mõelda.
Antud mootorile remonti teostada(juhul,kui see tõesti on "koos" on ilmselge
mõttetus.Nagu Fordi Duratec mootoritelgi ei toodetagi sellele paljusid vahetusdetaile.
Eks täna uurin,mis toimub,kuigi usaldan VM`i diagnoosi täielikult.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#21

rahu ja kannatust härrased.
mootor koosneb väga paljudest detailidest ja et "kokku jooksis" on ikka väga umbmäärane selgitus asja kohta. asi tuleb molekulideks võtta ja siis vaid näeb, mis viga. ja kelle viga. ja siis saab hakata kalkulatsioone tegema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

Mitte keegi normaalse mõistusega inimene ei hakka seda Isuzu V-6 diislit pulkadeks võtma ja remontima.
mrmrmr
Postitusi: 14
Liitunud: K Juun 27, 2007 16:53
Asukoht:
Auto:

#23

Selle viimase väitega saan aru et olen suutnud leida masina mille mootor on imede ime kuna on nii arusaamatu mootor remondimeestele. Kaldun siiski arvama et tegemist pole mitte tulnukate tehnoloogiaga ning lahtivõtta on seda võimalik ja ka parandada kui midagi lausa tükkideks pole. Vastasel korral on ju ka Jaapanlaste mootorite remontimine võimatu.
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: mrmrmr
Selle viimase väitega saan aru et olen suutnud leida masina mille mootor on imede ime kuna on nii arusaamatu mootor remondimeestele. Kaldun siiski arvama et tegemist pole mitte tulnukate tehnoloogiaga ning lahtivõtta on seda võimalik ja ka parandada kui midagi lausa tükkideks pole. Vastasel korral on ju ka Jaapanlaste mootorite remontimine võimatu.

pigem vist trionic mõtles juppide saadavust/puudumist/hinda...ega töögi odav pole:cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Madis
Algselt postitas: mrmrmr
Selle viimase väitega saan aru et olen suutnud leida masina mille mootor on imede ime kuna on nii arusaamatu mootor remondimeestele. Kaldun siiski arvama et tegemist pole mitte tulnukate tehnoloogiaga ning lahtivõtta on seda võimalik ja ka parandada kui midagi lausa tükkideks pole. Vastasel korral on ju ka Jaapanlaste mootorite remontimine võimatu.

pigem vist trionic mõtles juppide saadavust/puudumist/hinda...ega töögi odav pole:cool:
Täpselt nii. Kinnijooksnud väntvõlliga sellist mootorit taastada läheb VÄGA kulukaks.
Nendes ädiste tihenditega ujuvates hülssides ei näe küll erilist probleemi,kui ise ja enesele teeks.Sellist tüüpi vända-kolvigrupi taastamine on juba hoopis teine teema(juppide saadavus+maksumus+töö+ürituse mõttekus).
Vasta