9-3 TiDSPF 2006 mootori kõriseb

Vasta
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist,

mure siis järgmine, millele teenindus ei oska vastust anda. Kevadel tekkis mootori tööle juurde häiriv kõrin, mis tekib pöörete vahemikus 1000-1500. Kui natuke gaasi anda nii, et pöörded üle 1500 lähevad ja mootor tugevamalt vedama hakkab, siis kaob momentaalselt. Viimaste kuumade ilmadega kadus samuti ära, kuid temperatuuril alla 24 C jälle tagasi. Teenindus kehitab õlgu ja üritab seletada, et diislid ongi mürarikkamad jne ja nemad viga ei leia, kõik on justkui OK. Ühesõnaga jama puha. Paha on ka see, et häält teeb vaid sõites, tühikäigul kapoti alla vahtides ei kuule midagi + mootorimüra summutab samuti. Kas kellelgi on vastavaid kogemusi või ettepeanekuid, millega võiks tegu olla?
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#2

Kindel, et moororist tuleb see hääl? Võibolla mingi kivike kusagil raami vahel hoopis?
55581286
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#3

kindlasti mootori juures, kuna reageerib ülima täpsusega sellele, mida gaasipedaaliga teen. Ise arvasin, et mingi kate vms. vidin mootori juures läheb ehk resonantsi teatud pöörete juures. Niikui gaasi anda, siis pole, kuid lastes näit. vabajooksule ja õrnalt gaasi andes nii et mootor ei "vea", siis kõriseb niiet hirmus. Närvi ajab:wall:
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#4

On ka selliseid sümptomeid ennem olnud ja tunde ning kõrva järgi tuleb mootorist, aga tegelt tuli hoopis sumpsi kuumuskaitseplekist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Äkki generaatori rihmaratta sidur,nagu Rästase ja veel mõne siinse masinal on olnud.
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#6

räägid äkki lähemalt? või oskad viidata teemadele ehk?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: inzz
räägid äkki lähemalt? või oskad viidata teemadele ehk?
Ma viitan ühele teemale:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939

Üldiselt on nii, et telefoni teel ikka hambaid ei ravi. Samas kui probleemile jälile saad, kirjuta siis tulevaste põlvede tarbeks teema lõppu ka midagi.
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#8

Õigus Sul on, kuid niikaua kuni autol on ikka veel esinduse garantii ei jäta ma neid vendi rahule ja ruineerin neid edasi. Peavad ikka lõpuks vea üles leidma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Loomulikult peavad,aga kas ka suudavad???
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Trionic
Loomulikult peavad,aga kas ka suudavad???
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.

Äkki räägid lähemalt, kes, kus jne. Oleksin huviline kui tõesti keegi pädev isik autot korra vaataks.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#11

automaat?
kui jah, siis tuleb tuttav ette.
kui Sudafed ei aita, siis...VÕTAME SELLE NINA ÄRA.
LAKI 7 Troostis.
Võib-olla.
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: t8
automaat?
kui jah, siis tuleb tuttav ette.
kui Sudafed ei aita, siis...VÕTAME SELLE NINA ÄRA.
LAKI 7 Troostis.
Võib-olla.

On jah automaat.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: inzz
Algselt postitas: Trionic
Loomulikult peavad,aga kas ka suudavad???
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.

Äkki räägid lähemalt, kes, kus jne. Oleksin huviline kui tõesti keegi pädev isik autot korra vaataks.
Leidsidki õige mehe:headbang:
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#14

heh, tänud Troosti meestele. Mis siis põrises ja mida Viking ei suutnud kuidagi tuvastada? Õhukoguja kaas polnud korralikult kinnitatud ja läks koos mootoriga vibrasse. Viking seebiks!
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#15

aga iste?
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#16

ja-jah, istme teema unustasin hoopis. Ei olnudki istme krigisemise puhul tegemist "normaalse naha krudinaga", vaid hoopis kuivaks muutunud liigendiga, mille puhul piisas mõnest piisast õlist. Paneks veel mõne krõbeda kommi Vikingi arvele, aga las nad olla, küll karmavõlg end meelde tuletab ise:nono:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Täiesti teemaväliselt,aga kokkuvõtlikult:
On margiesindusi,kes on aastatega koolitanud spetsialiste,kellest loodusliku valikuga on jäänud sõelale mõned tõelised tegijad.Neid siis hoitakse,ka tuumasõja ähvardusel neist ei loobuta( erialane professionalism on teadagi ülitulus investeering).Lisaks lugematu hulk tulevaid-minevaid "tavotte"( nendest mõni üksik tõuseb ka koolitamata tegijaks).UM on sellise kaadripoliitikaga.(kõrge hind)

On margiesindusi,kes on koolitanud ainult üht inimest.Ülejäänu on pidevalt voolav kaader.Seda üht pole ka tahetud kinnistada,seegi on ära voolutatud.Polegi enam kedagi,kes midagi TEAKS ja OSKAKS ning arvatakse,et asendamatuid pole.Antud kaadriloogika juures siiski on:poke: (samuti kõrge hind)

On ka selliseid,kus kedagi eriti ei koolitata,aga leitakse "lennult haaravaid" tavotte,kes on võimelised teemat valdama.

Edasi tulevad rem.töökojad, kes otsivad langetatud proffe,kohtlevad neid vääriliselt ja tulemused väärivad tegijaid:head: (kõrge hind,aga asja eest)

Ning lõputu hulk "kõigesööjaid". Kõike tehakse,aga kuidas ja milleks? Aga hind on odav.
Eraldi teema on üksikud kindlale teemale orienteerunud üksiküritajad, kelledest enamik on kusagilt "lennutatud" tõelised proffid.

Sry,väga OT.
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: inzz
heh, tänud Troosti meestele. Mis siis põrises ja mida Viking ei suutnud kuidagi tuvastada? Õhukoguja kaas polnud korralikult kinnitatud ja läks koos mootoriga vibrasse. Viking seebiks!

Minu arvates peaks sa need asjad klaarima VMiga normaalsel teel, mitte siin tatti pritsima. :gun:Mis ise arvad kuidas su järgmise probleemiga seal tegeletakse, olgu see näiteks kiire rehvivahetus kuna ootamatult esimene lumi maas vms.
Pane oma nõue kokku ja küsi hüvitust! Võid ju lärmata iga kord kui seal käid ja ühel korral ei saa Troost ka esimese korraga jagu, kas siis soovitad need ka seebiks keeta. Ühel päeval oled oma üksi oma hädadega.
Olles ise teise margi esinduses, leian ma igasuguseid toredaid "mänge" sinu sugustele, et läheks üldse isu ära autot omada.
Tuletan veel kord meelde, et kõik probleemid on mõlemale poolele lahendatavad valutult.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: dohman
Minu arvates peaks sa need asjad klaarima VMiga normaalsel teel, mitte siin tatti pritsima. :gun:Mis ise arvad kuidas su järgmise probleemiga seal tegeletakse, olgu see näiteks kiire rehvivahetus kuna ootamatult esimene lumi maas vms.
Pane oma nõue kokku ja küsi hüvitust! Võid ju lärmata iga kord kui seal käid ja ühel korral ei saa Troost ka esimese korraga jagu, kas siis soovitad need ka seebiks keeta. Ühel päeval oled oma üksi oma hädadega.
Olles ise teise margi esinduses, leian ma igasuguseid toredaid "mänge" sinu sugustele, et läheks üldse isu ära autot omada.
Tuletan veel kord meelde, et kõik probleemid on mõlemale poolele lahendatavad valutult.
Kas ainult mulle tundub,et siin on tegu ähvardusega?:bs:
Ükskõik,kus margiesinduses sa töötad-sellist sõnakasutust sa endale lubada ei tohiks...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#20

Vaata, lugu on nii et ma oma esinduses pakun kõik variandid välja: tasuta asendusauto, arve hüvitus+ nänni jne, et ta rahule jääks. Kui peale seda tuleb ta foorumise häält tegema siis ma temaga enam küll lahke ei ole.
Julgen lubada endale piisavalt sõna kasutust kui minu juhitavat seebiks tahetakse keeta.
Hetkel paistab, et ma nagu VMi eest seisan, aga teema püstitus käib kõigi kohta kes niimoodi käituvad. On seda lahatud ennemgi ka näiteks Troosti aadressil. Selle asemel et teema ära klaarida tullakse foorumisse mustama.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

Selle mustamise koha pealt olen ma küll täiesti päri:facts:
Liiga palju on igalpool foorumites neid,kes selle asemel,et üritada töökojaga asju selgeks rääkida hakkavad kiljuma kuidas neile s...a keerati:angry::angry:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
inzz
Postitusi: 17
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: dohman
Vaata, lugu on nii et ma oma esinduses pakun kõik variandid välja: tasuta asendusauto, arve hüvitus+ nänni jne, et ta rahule jääks. Kui peale seda tuleb ta foorumise häält tegema siis ma temaga enam küll lahke ei ole.
Julgen lubada endale piisavalt sõna kasutust kui minu juhitavat seebiks tahetakse keeta.
Hetkel paistab, et ma nagu VMi eest seisan, aga teema püstitus käib kõigi kohta kes niimoodi käituvad. On seda lahatud ennemgi ka näiteks Troosti aadressil. Selle asemel et teema ära klaarida tullakse foorumisse mustama.

Tore kui Sinusuguseid esindusemehi olemas on, kes on huvitatud, et kliendid rahule jääks ja on nõus selle nimel ka natuke pingutama, mitte rumalusi rääkima. Ehk ütled ka mis marki müüd, varsti ehk jälle autoostuplaanid peas. Millise tõdemuseni ma oma saagas (vist ca 6- 10 esinduse külastusega olen jõudnud), on see, et garantii on "suurte" vigade jaoks - kui mootor või käigukast kõmakaga kokku jookseb. Väiksemate, kuid vastikult häirivate asjadega pole sa kliendina siiski oodatud. Enda aja - ja närvikulu kokkuhoidmiseks on mõtekas lasta need asjad kusagil operatiivselt ära teha, olgu see siis Troost vms. koht. Ja nagu näha, siis lahendused väiksematele vigadele võivad olla imelihtsad - tilk õli, mingi plastikkaane kinnitamine jne. Aga üldiselt võiks teema lukku panna, mis siin ikka vahutada. Ehk oli siis põhiline, mis välja koorus see, et saime teada, mis imevidin seal mootoriruumis põriseda võib.
Vasta