Tervist,
mure siis järgmine, millele teenindus ei oska vastust anda. Kevadel tekkis mootori tööle juurde häiriv kõrin, mis tekib pöörete vahemikus 1000-1500. Kui natuke gaasi anda nii, et pöörded üle 1500 lähevad ja mootor tugevamalt vedama hakkab, siis kaob momentaalselt. Viimaste kuumade ilmadega kadus samuti ära, kuid temperatuuril alla 24 C jälle tagasi. Teenindus kehitab õlgu ja üritab seletada, et diislid ongi mürarikkamad jne ja nemad viga ei leia, kõik on justkui OK. Ühesõnaga jama puha. Paha on ka see, et häält teeb vaid sõites, tühikäigul kapoti alla vahtides ei kuule midagi + mootorimüra summutab samuti. Kas kellelgi on vastavaid kogemusi või ettepeanekuid, millega võiks tegu olla?
9-3 TiDSPF 2006 mootori kõriseb
kindlasti mootori juures, kuna reageerib ülima täpsusega sellele, mida gaasipedaaliga teen. Ise arvasin, et mingi kate vms. vidin mootori juures läheb ehk resonantsi teatud pöörete juures. Niikui gaasi anda, siis pole, kuid lastes näit. vabajooksule ja õrnalt gaasi andes nii et mootor ei "vea", siis kõriseb niiet hirmus. Närvi ajab:wall:
Äkki generaatori rihmaratta sidur,nagu Rästase ja veel mõne siinse masinal on olnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma viitan ühele teemale:Algselt postitas: inzz
räägid äkki lähemalt? või oskad viidata teemadele ehk?
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Üldiselt on nii, et telefoni teel ikka hambaid ei ravi. Samas kui probleemile jälile saad, kirjuta siis tulevaste põlvede tarbeks teema lõppu ka midagi.
Loomulikult peavad,aga kas ka suudavad???
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Loomulikult peavad,aga kas ka suudavad???
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.
Äkki räägid lähemalt, kes, kus jne. Oleksin huviline kui tõesti keegi pädev isik autot korra vaataks.
Leidsidki õige mehe:headbang:Algselt postitas: inzzAlgselt postitas: Trionic
Loomulikult peavad,aga kas ka suudavad???
Eestis pesitseb ainul ÜKS tõsiseltvõetav Saabidiagnostik ja tema ei pesitse enam tükk aega esinduses. Järelkasvu pole ja mina see ei ole.
Äkki räägid lähemalt, kes, kus jne. Oleksin huviline kui tõesti keegi pädev isik autot korra vaataks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ja-jah, istme teema unustasin hoopis. Ei olnudki istme krigisemise puhul tegemist "normaalse naha krudinaga", vaid hoopis kuivaks muutunud liigendiga, mille puhul piisas mõnest piisast õlist. Paneks veel mõne krõbeda kommi Vikingi arvele, aga las nad olla, küll karmavõlg end meelde tuletab ise:nono:
Täiesti teemaväliselt,aga kokkuvõtlikult:
On margiesindusi,kes on aastatega koolitanud spetsialiste,kellest loodusliku valikuga on jäänud sõelale mõned tõelised tegijad.Neid siis hoitakse,ka tuumasõja ähvardusel neist ei loobuta( erialane professionalism on teadagi ülitulus investeering).Lisaks lugematu hulk tulevaid-minevaid "tavotte"( nendest mõni üksik tõuseb ka koolitamata tegijaks).UM on sellise kaadripoliitikaga.(kõrge hind)
On margiesindusi,kes on koolitanud ainult üht inimest.Ülejäänu on pidevalt voolav kaader.Seda üht pole ka tahetud kinnistada,seegi on ära voolutatud.Polegi enam kedagi,kes midagi TEAKS ja OSKAKS ning arvatakse,et asendamatuid pole.Antud kaadriloogika juures siiski on:poke: (samuti kõrge hind)
On ka selliseid,kus kedagi eriti ei koolitata,aga leitakse "lennult haaravaid" tavotte,kes on võimelised teemat valdama.
Edasi tulevad rem.töökojad, kes otsivad langetatud proffe,kohtlevad neid vääriliselt ja tulemused väärivad tegijaid:head: (kõrge hind,aga asja eest)
Ning lõputu hulk "kõigesööjaid". Kõike tehakse,aga kuidas ja milleks? Aga hind on odav.
Eraldi teema on üksikud kindlale teemale orienteerunud üksiküritajad, kelledest enamik on kusagilt "lennutatud" tõelised proffid.
Sry,väga OT.
On margiesindusi,kes on aastatega koolitanud spetsialiste,kellest loodusliku valikuga on jäänud sõelale mõned tõelised tegijad.Neid siis hoitakse,ka tuumasõja ähvardusel neist ei loobuta( erialane professionalism on teadagi ülitulus investeering).Lisaks lugematu hulk tulevaid-minevaid "tavotte"( nendest mõni üksik tõuseb ka koolitamata tegijaks).UM on sellise kaadripoliitikaga.(kõrge hind)
On margiesindusi,kes on koolitanud ainult üht inimest.Ülejäänu on pidevalt voolav kaader.Seda üht pole ka tahetud kinnistada,seegi on ära voolutatud.Polegi enam kedagi,kes midagi TEAKS ja OSKAKS ning arvatakse,et asendamatuid pole.Antud kaadriloogika juures siiski on:poke: (samuti kõrge hind)
On ka selliseid,kus kedagi eriti ei koolitata,aga leitakse "lennult haaravaid" tavotte,kes on võimelised teemat valdama.
Edasi tulevad rem.töökojad, kes otsivad langetatud proffe,kohtlevad neid vääriliselt ja tulemused väärivad tegijaid:head: (kõrge hind,aga asja eest)
Ning lõputu hulk "kõigesööjaid". Kõike tehakse,aga kuidas ja milleks? Aga hind on odav.
Eraldi teema on üksikud kindlale teemale orienteerunud üksiküritajad, kelledest enamik on kusagilt "lennutatud" tõelised proffid.
Sry,väga OT.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: inzz
heh, tänud Troosti meestele. Mis siis põrises ja mida Viking ei suutnud kuidagi tuvastada? Õhukoguja kaas polnud korralikult kinnitatud ja läks koos mootoriga vibrasse. Viking seebiks!
Minu arvates peaks sa need asjad klaarima VMiga normaalsel teel, mitte siin tatti pritsima.
Pane oma nõue kokku ja küsi hüvitust! Võid ju lärmata iga kord kui seal käid ja ühel korral ei saa Troost ka esimese korraga jagu, kas siis soovitad need ka seebiks keeta. Ühel päeval oled oma üksi oma hädadega.
Olles ise teise margi esinduses, leian ma igasuguseid toredaid "mänge" sinu sugustele, et läheks üldse isu ära autot omada.
Tuletan veel kord meelde, et kõik probleemid on mõlemale poolele lahendatavad valutult.
Kas ainult mulle tundub,et siin on tegu ähvardusega?:bs:Algselt postitas: dohman
Minu arvates peaks sa need asjad klaarima VMiga normaalsel teel, mitte siin tatti pritsima.Mis ise arvad kuidas su järgmise probleemiga seal tegeletakse, olgu see näiteks kiire rehvivahetus kuna ootamatult esimene lumi maas vms.
Pane oma nõue kokku ja küsi hüvitust! Võid ju lärmata iga kord kui seal käid ja ühel korral ei saa Troost ka esimese korraga jagu, kas siis soovitad need ka seebiks keeta. Ühel päeval oled oma üksi oma hädadega.
Olles ise teise margi esinduses, leian ma igasuguseid toredaid "mänge" sinu sugustele, et läheks üldse isu ära autot omada.
Tuletan veel kord meelde, et kõik probleemid on mõlemale poolele lahendatavad valutult.
Ükskõik,kus margiesinduses sa töötad-sellist sõnakasutust sa endale lubada ei tohiks...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vaata, lugu on nii et ma oma esinduses pakun kõik variandid välja: tasuta asendusauto, arve hüvitus+ nänni jne, et ta rahule jääks. Kui peale seda tuleb ta foorumise häält tegema siis ma temaga enam küll lahke ei ole.
Julgen lubada endale piisavalt sõna kasutust kui minu juhitavat seebiks tahetakse keeta.
Hetkel paistab, et ma nagu VMi eest seisan, aga teema püstitus käib kõigi kohta kes niimoodi käituvad. On seda lahatud ennemgi ka näiteks Troosti aadressil. Selle asemel et teema ära klaarida tullakse foorumisse mustama.
Julgen lubada endale piisavalt sõna kasutust kui minu juhitavat seebiks tahetakse keeta.
Hetkel paistab, et ma nagu VMi eest seisan, aga teema püstitus käib kõigi kohta kes niimoodi käituvad. On seda lahatud ennemgi ka näiteks Troosti aadressil. Selle asemel et teema ära klaarida tullakse foorumisse mustama.
Selle mustamise koha pealt olen ma küll täiesti päri:facts:
Liiga palju on igalpool foorumites neid,kes selle asemel,et üritada töökojaga asju selgeks rääkida hakkavad kiljuma kuidas neile s...a keerati

Liiga palju on igalpool foorumites neid,kes selle asemel,et üritada töökojaga asju selgeks rääkida hakkavad kiljuma kuidas neile s...a keerati
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: dohman
Vaata, lugu on nii et ma oma esinduses pakun kõik variandid välja: tasuta asendusauto, arve hüvitus+ nänni jne, et ta rahule jääks. Kui peale seda tuleb ta foorumise häält tegema siis ma temaga enam küll lahke ei ole.
Julgen lubada endale piisavalt sõna kasutust kui minu juhitavat seebiks tahetakse keeta.
Hetkel paistab, et ma nagu VMi eest seisan, aga teema püstitus käib kõigi kohta kes niimoodi käituvad. On seda lahatud ennemgi ka näiteks Troosti aadressil. Selle asemel et teema ära klaarida tullakse foorumisse mustama.
Tore kui Sinusuguseid esindusemehi olemas on, kes on huvitatud, et kliendid rahule jääks ja on nõus selle nimel ka natuke pingutama, mitte rumalusi rääkima. Ehk ütled ka mis marki müüd, varsti ehk jälle autoostuplaanid peas. Millise tõdemuseni ma oma saagas (vist ca 6- 10 esinduse külastusega olen jõudnud), on see, et garantii on "suurte" vigade jaoks - kui mootor või käigukast kõmakaga kokku jookseb. Väiksemate, kuid vastikult häirivate asjadega pole sa kliendina siiski oodatud. Enda aja - ja närvikulu kokkuhoidmiseks on mõtekas lasta need asjad kusagil operatiivselt ära teha, olgu see siis Troost vms. koht. Ja nagu näha, siis lahendused väiksematele vigadele võivad olla imelihtsad - tilk õli, mingi plastikkaane kinnitamine jne. Aga üldiselt võiks teema lukku panna, mis siin ikka vahutada. Ehk oli siis põhiline, mis välja koorus see, et saime teada, mis imevidin seal mootoriruumis põriseda võib.