Pole leidnud varianti, et oleks mitte-roostevaba ja mitte-nii-ilus ja mitte-nii-hinnaline see tuubus
Turbopurustaja ehitamine ehk rõhud lakke ja mootor pilbasteks
...või siis ilus ja roostevaba full 3" DP tellida http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=303 ja maksta selle eest pea poole turbo hinnast 
Pole leidnud varianti, et oleks mitte-roostevaba ja mitte-nii-ilus ja mitte-nii-hinnaline see tuubus
Pole leidnud varianti, et oleks mitte-roostevaba ja mitte-nii-ilus ja mitte-nii-hinnaline see tuubus
Algselt postitas: IFF
Vaba hingamine on Turbo mootorile A ja O.
Endal on puudu just downpipe, ning seda kahjuks rahalistel põhjustel ja mitte vähe ei värele suunurk selle järgi.![]()
ES-tuuningu custom DP:thumb:
Lisatud failid
Nn. bellmouth on veidi effektiivsem pildil olevast üleminekust.
Kõige effektiivsem variant peaks olema wg klapil eraldi toru kuni downpipe keskele või lõpuni aga bellmouth on ka täiesti piisav.
Siis suunatakse gaasid väheke ühtlasemalt kokku ja üleminek ei ole nii järsk.
Üldiselt mõjutab üle 2.5" downpipe Mitsu turbode puhul ainult spool-upi.
2.5" summutit loetakse piisavaks kuni 300hp jaoks.
Frets tõmbas oma Mazdaga stendis 2.5" summutiga ~350hp mootorist.
Soomes sõidab väidetavalt ka 400-500hj autosid 2.5" summutiga.
Kõige effektiivsem variant peaks olema wg klapil eraldi toru kuni downpipe keskele või lõpuni aga bellmouth on ka täiesti piisav.
Siis suunatakse gaasid väheke ühtlasemalt kokku ja üleminek ei ole nii järsk.
Üldiselt mõjutab üle 2.5" downpipe Mitsu turbode puhul ainult spool-upi.
2.5" summutit loetakse piisavaks kuni 300hp jaoks.
Frets tõmbas oma Mazdaga stendis 2.5" summutiga ~350hp mootorist.
Soomes sõidab väidetavalt ka 400-500hj autosid 2.5" summutiga.
Algselt postitas: sebastian
...või siis ilus ja roostevaba full 3" DP tellida http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=303 ja maksta selle eest pea poole turbo hinnast
Pole leidnud varianti, et oleks mitte-roostevaba ja mitte-nii-ilus ja mitte-nii-hinnaline see tuubus![]()
Ilusad on jah need Peeter G keevitised.Selle DP-GA on see jama,et ta käib komplektis kollektoriga,sest turbo asetus on nihutatud paremale,muidu ei jõua DP "ära pöörata" Ja loomulikult tahab ta ka teist Ventikat http://maptun.com/webshop/shop_info.php ... ategori=94
Like this?Like this!Väidetavalt spool-up-i paranemine võrreldes selle töö teostamisega kaasneva keberniidiga on suht marginaalne,sestab Peeter G enam selliseid asju ei keevita:wall:Algselt postitas: M-Tech
Nn. bellmouth on veidi effektiivsem pildil olevast üleminekust.
Kõige effektiivsem variant peaks olema wg klapil eraldi toru kuni downpipe keskele või lõpuni aga bellmouth on ka täiesti piisav.
Lisatud failid
Vot siis. Kogu Garretti 5-bolt väljalase on ilusasti ära kasutatud, mitte kokku surutud 3 tolli peale või veel hullem 2,5 peale. Kas Saabile kah mahub? 
OT:
Iroman, kas sinu masinal juba algselt polnud kliimat või pidid kompressori kollektori tõttu eemaldama?
OT:
Iroman, kas sinu masinal juba algselt polnud kliimat või pidid kompressori kollektori tõttu eemaldama?
See ongi 9000 eksperimentaal DP.Algselt postitas: sebastian
Vot siis. Kogu Garretti 5-bolt väljalase on ilusasti ära kasutatud, mitte kokku surutud 3 tolli peale või veel hullem 2,5 peale. Kas Saabile kah mahub?
OT:
Iroman, kas sinu masinal juba algselt polnud kliimat või pidid kompressori kollektori tõttu eemaldama?
Kliima lendas Käbini ema juurde,kui läks IC paigaldamiseks.Kliima radikas lihtsalt liiga ülbelt laiutas ees.Omavahel öeldes on mul ka taskaaluvõllid disable-tud
Mu eelmine kommentaar käis ironman-i esimese pildi kohta.
ES-is tehtud DP on sul jah bellmouth ja IMO on see lihtsuse ja effektiivsuse kohapealt parim variant.
Mul on 3" torust tehtud bellmouth, mis läheb sujuvalt üheks 3" toruks kokku.
Selle bellmouthi nikerdamine võttis ise juba paar tundi aega.
GT2860RS flants on siiski 2.5" downpipe-le mõeldud.
3" on veidi overkill ja ei anna ilmselt suurt midagi juurde.
Naljakas ongi see, et GT2860RS flants on tunduvalt väiksem kui Mitsu originaal flants.
Mitsu originaali otsa istub 3" ilma probleemideta aga GT2860RS-i flantsi otsa istutamiseks bellmouthiga peab kurja vaeva nägema.
ES-is tehtud DP on sul jah bellmouth ja IMO on see lihtsuse ja effektiivsuse kohapealt parim variant.
Mul on 3" torust tehtud bellmouth, mis läheb sujuvalt üheks 3" toruks kokku.
Selle bellmouthi nikerdamine võttis ise juba paar tundi aega.
GT2860RS flants on siiski 2.5" downpipe-le mõeldud.
3" on veidi overkill ja ei anna ilmselt suurt midagi juurde.
Naljakas ongi see, et GT2860RS flants on tunduvalt väiksem kui Mitsu originaal flants.
Mitsu originaali otsa istub 3" ilma probleemideta aga GT2860RS-i flantsi otsa istutamiseks bellmouthiga peab kurja vaeva nägema.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sisselaskest natuke. Eriti huvitab mind throttle body. Siibri läbimõõduks on 55 mm. Kui nüüd throttle body ise teha ja siibri suuruseks valida ütleme 60 + mm. Kuidas see mõjutab mootori tööd. Kas ecu ei suuda enam õiget segu vormistada või suudab. Tegelikkuses on ju õhulugeja (minu autol) mis loeb õhu kogust ja vastavalt sellele tehakse segu, no + lambda ka muidugi? A little advice needed.
Tahaks terve sisselaske teha vähemalt 2.5 tollise.
Tahaks terve sisselaske teha vähemalt 2.5 tollise.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sisselaskest natuke. Eriti huvitab mind throttle body. Siibri läbimõõduks on 55 mm. Kui nüüd throttle body ise teha ja siibri suuruseks valida ütleme 60 + mm. Kuidas see mõjutab mootori tööd. Kas ecu ei suuda enam õiget segu vormistada või suudab. Tegelikkuses on ju õhulugeja (minu autol) mis loeb õhu kogust ja vastavalt sellele tehakse segu, no + lambda ka muidugi? A little advice needed.
Tahaks terve sisselaske teha vähemalt 2.5 tollise.
Sinu tonnisel peaks siiski suutma, õhulugeja annab ECU-le infot ka dünaamilise rõhu kohta ja suurema throttle body'ga on ka suurem õhuvool. Õhumõõtja saab sellele kohe pihta, kui läbilase läheb vabamaks.
Tegelikul saad oma segukoostist ju õhulugejas reguleerida?
Kui veel täpsem tahaks olla, peaks väljalaskesse wideband lambda installima - kohe näha mis toimub seguga enne ja pärast...kui supp liiga lahjaks kisub, siis õhulugejast keerad "paksu" juurde.
edit: T5-ga on asi natuke sandim, MAP sensor pole just õige asi mõõtma, kui õhku tegelikult rohkem tuleb. Järelikult peab soft sellega (suurem turbo, jämedam sisselase jne.) arvestama.
edit2: sisselase tee ikka 3 tolline, mis sa narrid mootorit
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
haha 3":thumb:
Gaasiklapi andurike ei hakka segama? Mis otstarbel see seal üldse on? Seda tean, et seal sees mikro lüliti mille järgi läheb asi tühikäigu reziimile. Samas kui see jublakas ka nüüd segu koostises rolli mängib on natuke jama, sest kui klapp suurem siis näiteks sama avatuse juures voolab hulga rohkem õhku läbi ja see rikub asja ära. Krt ega enne teada ei saa kui ära proovinud pole.
Gaasiklapi andurike ei hakka segama? Mis otstarbel see seal üldse on? Seda tean, et seal sees mikro lüliti mille järgi läheb asi tühikäigu reziimile. Samas kui see jublakas ka nüüd segu koostises rolli mängib on natuke jama, sest kui klapp suurem siis näiteks sama avatuse juures voolab hulga rohkem õhku läbi ja see rikub asja ära. Krt ega enne teada ei saa kui ära proovinud pole.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
haha 3":thumb:
Gaasiklapi andurike ei hakka segama? Mis otstarbel see seal üldse on? Seda tean, et seal sees mikro lüliti mille järgi läheb asi tühikäigu reziimile. Samas kui see jublakas ka nüüd segu koostises rolli mängib on natuke jama, sest kui klapp suurem siis näiteks sama avatuse juures voolab hulga rohkem õhku läbi ja see rikub asja ära. Krt ega enne teada ei saa kui ära proovinud pole.
Mälu järgi arvan, et see lülitab 2 korda: kui gaasi lahti lased ja kui peaaegu põhja surud?
Ta ei tohiks segu koostises rolli mängida, ikka õhumõõtja on see kurja juur, mis oma peene ja kuuma plaatinatraadiga püüab õhumolekule mis teda jahutavad: puhub rohkem, jahtub traat rohkem ja aju annab pritsungitele "pikemad" lahtioleku impulsid. Nii peaks asi nagu toimima.
edit: Trionic5 MAP sensor ootab kuni rõhk tõuseb ja alles siis hakkab aju "õpetama"...liikuvast õhust ehk nn. flow-st ei tea ta midagi...ja nii see segu lahjaks aetaksegi suurema turboga
Moded võiksid turbopurustaja teema antud teemaga kokku panna.Ja tegelikult saaks siit-sealt teemadest siia sobivaid advaisse veelgi lisada.
Kokku saaks päris huvitava-õpetliku,samas ülevaatliku mootoripurustamise teema.
Kokku saaks päris huvitava-õpetliku,samas ülevaatliku mootoripurustamise teema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuna paar siinset on küsinud mult narugaasi seadmete kohta inffi,siis mainin ära ühe ohu,mis selle teemaga haakub ja mille peale ise enne ei tulnud,kui Hall haiget sai.
Sõitmine piirajate piirimail(nagu kõigil võistlustel toimub näiteks).
Nii kiiruse-,kui pööretepiiraja toimetavad suht sarnaselt,aga sõltuvalt mootorijuhtimise tüübist esineb erinevusi. Pmst. suvalisse piirajasse sõites
toimub rida "cut-off`e",väga tihedalt ja seni,kuni kriteeriumid piiranguteks püsivad. Katkestatakse sõltuvalt masinast-mootorijuhtimisest kütuse etteannet,süüdet,turborõhku,mida iganes.
Vahet pole ,kui nüüd näiteks
lajatada naerugaasiga,toimub "cut",hetkeks katkestatakse kas kütus,või säde,või mõlemad ,siis mingil momendil tambitakse silindrisse 50bar. all naerugaasi,aga pole ei ettenähtud kütust,lisakütust(juhul,kui katkestatakse kogu kütuse etteanne trassist ja ei kasutata nitro jaoks eraldi pumpa),ega ka sädet.
Järgmisel momendil kõik taastub,aga naerugaasis olevat hapnikku on kõikjal tunduvalt enam,kui tohiks(sest seda pumbati pidevalt juurde) ja edasi toimub plahvatus,ehk detoneerimine,mis võib lõppeda leebelt,nagu Hallil,või Iffi autol(kuigi viimane käis nitrota,aga see-eest bliiderdatult kõrge rõhuga),või siis fataalselt. Jürka on näidanud pilte-videoid aurustunud drosselklappidest ja sulanud kollektoritest,läbi kapoti lennanud kepsudest- kolvidest jne.
Nitrosüsteemi tuleks ka täiustada vähemalt gaasisolenoidi "cut`misega" suvalisse piirajasse sõitmisel.
Parem on piirajad softidest kaotada,nagu Talladegal on tehtud.
Sõitmine piirajate piirimail(nagu kõigil võistlustel toimub näiteks).
Nii kiiruse-,kui pööretepiiraja toimetavad suht sarnaselt,aga sõltuvalt mootorijuhtimise tüübist esineb erinevusi. Pmst. suvalisse piirajasse sõites
toimub rida "cut-off`e",väga tihedalt ja seni,kuni kriteeriumid piiranguteks püsivad. Katkestatakse sõltuvalt masinast-mootorijuhtimisest kütuse etteannet,süüdet,turborõhku,mida iganes.
Vahet pole ,kui nüüd näiteks
lajatada naerugaasiga,toimub "cut",hetkeks katkestatakse kas kütus,või säde,või mõlemad ,siis mingil momendil tambitakse silindrisse 50bar. all naerugaasi,aga pole ei ettenähtud kütust,lisakütust(juhul,kui katkestatakse kogu kütuse etteanne trassist ja ei kasutata nitro jaoks eraldi pumpa),ega ka sädet.
Järgmisel momendil kõik taastub,aga naerugaasis olevat hapnikku on kõikjal tunduvalt enam,kui tohiks(sest seda pumbati pidevalt juurde) ja edasi toimub plahvatus,ehk detoneerimine,mis võib lõppeda leebelt,nagu Hallil,või Iffi autol(kuigi viimane käis nitrota,aga see-eest bliiderdatult kõrge rõhuga),või siis fataalselt. Jürka on näidanud pilte-videoid aurustunud drosselklappidest ja sulanud kollektoritest,läbi kapoti lennanud kepsudest- kolvidest jne.
Nitrosüsteemi tuleks ka täiustada vähemalt gaasisolenoidi "cut`misega" suvalisse piirajasse sõitmisel.
Parem on piirajad softidest kaotada,nagu Talladegal on tehtud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tehtud. Tegin ka pealkirja pisut sobivamaks.Algselt postitas: Trionic
Moded võiksid turbopurustaja teema antud teemaga kokku panna.Ja tegelikult saaks siit-sealt teemadest siia sobivaid advaisse veelgi lisada.
Kokku saaks päris huvitava-õpetliku,samas ülevaatliku mootoripurustamise teema.
Nüüd võiks keegi
Eile nägin ühes suvalises poes suht mõistlikku vedruvalikut. Sealt oleks nii mõnigi WG vedrutamiseks kui rusikas silmaauku.
http://www.tooriistamarket.ee/
http://www.tooriistamarket.ee/
Algselt postitas: suur
Eile nägin ühes suvalises poes suht mõistlikku vedruvalikut. Sealt oleks nii mõnigi WG vedrutamiseks kui rusikas silmaauku.
http://www.tooriistamarket.ee/
Ostsid endale ära ikka?
Iga ratas veab and then some!
Eip. Mul veel ajugi tjuunimataAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: suur
Eile nägin ühes suvalises poes suht mõistlikku vedruvalikut. Sealt oleks nii mõnigi WG vedrutamiseks kui rusikas silmaauku.
http://www.tooriistamarket.ee/
Ostsid endale ära ikka?![]()
-
keenius
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Ma panin oma masinale veits suurema turbo KKR330.
Nüüd mul selline küsimus kui suurt rõhku kannatab tehase plokikaane tihend.
Muide see turbo läks autole niimoodi külge et midagi keevitama ei pidanud. Aga rellakaga pidi veits tööd tegema.
Nüüd mul selline küsimus kui suurt rõhku kannatab tehase plokikaane tihend.
Muide see turbo läks autole niimoodi külge et midagi keevitama ei pidanud. Aga rellakaga pidi veits tööd tegema.
Loomulikult sõltub tihendi seisukorrast, aga kui uus ja korralikult paigaldatud, siis arvan, peab tõesti vastu rohkem, kui mõned teised stock sõlmed.
Vaata kriitilise pilguga oma masina väljalaset ja seda, kas olemasoleva softiga segu ohtlikult lahjaks ei lase. Suur vurr annab rohkem ka dünaamilist rõhku. Staatiline rõhk sisselaskes (baarides) ei ütle veel suurt midagi...
Vaata kriitilise pilguga oma masina väljalaset ja seda, kas olemasoleva softiga segu ohtlikult lahjaks ei lase. Suur vurr annab rohkem ka dünaamilist rõhku. Staatiline rõhk sisselaskes (baarides) ei ütle veel suurt midagi...




