tonnise salongi vent puhub porolooni sisse

Tonnised ja nende mured
Vasta
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#1

juba mitmendat päeva puhub vent porolooni sisse, milles võiks olla probleem, on kellelgi kogemusi ?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2309
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#2

Mul ka kunagi puhus ja seal keskmisel õhukanalil on sees poroloon ning see puhub nüüd siis tühjaks. Väsinud teine siis juba...
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#3

mis selle porolooni mõte seal on? Saab seda kuidagi taastada-asendada?
Kasutaja avatar
jack
Postitusi: 265
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#4

Sama mure.
Mul paistab ja puista samuti sealt keskmise võre vahelt seda porolooni.
Osa sain pintsettidega kätte ülejääk sees.
Ja praegu püsivalt keskmise õhukanali "kraan" kinni.

Kas see poroloon on sinna kunagi esteetilistel kaalutlustel pandud, et õhutoru tagasein ei paistaks?
Või pärineb ta kuskilt sügavamalt, mõne sisemise õhuklapi seinalt näiteks?
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: tonisk
juba mitmendat päeva puhub vent porolooni sisse, milles võiks olla probleem, on kellelgi kogemusi ?
Al.plekile on kleebitud kiht porolooni.Asub see üpris suur plaadike ventilaatori korpuse sisepinnal leevendamaks/summutamaks tiiviku poolt tekitatavat undamist/müra.
Kasutaja avatar
jack
Postitusi: 265
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: tonisk
juba mitmendat päeva puhub vent porolooni sisse, milles võiks olla probleem, on kellelgi kogemusi ?
Al.plekile on kleebitud kiht porolooni.Asub see üpris suur plaadike ventilaatori korpuse sisepinnal leevendamaks/summutamaks tiiviku poolt tekitatavat undamist/müra.

st. kui juba keskelt avadest musta porolooni paistab või takka hullemaks puruna sisse puhub, siis vaja tegutseda selle õpetuse järgi, kus räägiti kogu salongi soojendusmooduli parandusest (mahavõtmine, ventika remo, muud vardad klapid).
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Tonnisel tuleb vent.mootor korra maha- ja pulkadeks võtta.Orig . švamm välja ja uus spetsiaalselt sobiv ja ilma plekita asemele.(švammikihti mootorisse mitte pannes hakkab vendi puhudes ebameeldiv kumin ja undamine.
Need švammiribad,mis avadest paistavad,on torude ühenduskohtade tihendid,mis tavaliselt probleeme ei valmista.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#8

Minu kogemuse järgi kipuvad tonnisel kõik need svammikihid varem või hiljem ära väsima, lähevad pudedaks. Lihtsalt antud plastik pole ajas piisavalt stabiilne ja hakkab depolümeriseerima. Mina panin kahepoolse teibiga uue svammikihi ning toimetab küll.
Vasta