Ehk kui '95 aasta vabalthingav isend on viimased 4 aastat seisnud. Vahel harva ainult käivitatud ja paar meetrit sõidetud.
Millised probleemid võivad sellisel autol esineda või kummitama hakata.
Üks on vist kindel, kõik mahlad tuleb ära vahetada.
Mis veel targad pakuvad?
Mis juhtub 9000-ga seistes?
Väga suur vahe on ka selles, kus auto seisis. Tuttaval seisis natuke vanem BMW Kakumäel ca 3 aastat ning meretuul tegi oma töö nii tugevalt, et elulooma autost ei saanudki (eks väike eelsoodumus oli ka katkise käigukasti näol, miks muidud auto seisma jätta). Pidurid, rooste kerel, aknapesusüsteem, parempoolsed elektriaknad, auto ise oli koppelõhnaline jne.
Kui sõjaväes olin, siis minu tonnine seisis Lagedil ühe talve... Tulemuseks tagumised suportid täiest kinni, sinna juurde kettad, klotsid, käsipiduritrossid (ilmselt oli ka eelsoodumus).
Kui sõjaväes olin, siis minu tonnine seisis Lagedil ühe talve... Tulemuseks tagumised suportid täiest kinni, sinna juurde kettad, klotsid, käsipiduritrossid (ilmselt oli ka eelsoodumus).
Kärss räägib sulatõtt - kummidetailid surevad üsna ruttu ära kui liikumist pole. Igasugused puksid-lõdvikud-tihendid on kõige kriitilisemad.
Kunagi märkis (avaldas arvamust) herr Part, et kõige paremini säilib auto kuskil vanas heinaküünis, kus niiskust suht vähe ning õhk liigub mugavasti. Seega järgi uurida, kus auto seisis.
Kui seisis kusagil mere või talvel soolatatava maantee vahetus läheduses, siis on roostet oodata.
Kunagi märkis (avaldas arvamust) herr Part, et kõige paremini säilib auto kuskil vanas heinaküünis, kus niiskust suht vähe ning õhk liigub mugavasti. Seega järgi uurida, kus auto seisis.
Kui seisis kusagil mere või talvel soolatatava maantee vahetus läheduses, siis on roostet oodata.
Muidugi hea et sa seda aeg ajalt käivitanud oled! Mõned vead võivad aga alles siis välja tulla, kui juba autot tihedamini kasutad (näiteks tihendid ja simmekad, mis seistes ei leki aga nüüd kui rohkem valu saavad, võivad lekkima hakata)
Heinaküüni kohta Pardi jutus on täitsa iva sees, kunagi jäi omal auto paariks aastaks seisma heinaküüni, kus tuul mingil määral läbi käis. Heinaküüni ta pandi kasulikkusest teadmatult s.t. polnud mujal kohta. Ja auto oli põhimõtteliselt samas seisus kui seismajätmisel, ühtegi anomaaliat ei olnud, isegi pidureid ei pidanud remontima!
Heinaküüni kohta Pardi jutus on täitsa iva sees, kunagi jäi omal auto paariks aastaks seisma heinaküüni, kus tuul mingil määral läbi käis. Heinaküüni ta pandi kasulikkusest teadmatult s.t. polnud mujal kohta. Ja auto oli põhimõtteliselt samas seisus kui seismajätmisel, ühtegi anomaaliat ei olnud, isegi pidureid ei pidanud remontima!
Selle mudeli veermik peab roostele hämmastavalt hästi vastu, ma pole oma autol kohanud veel ühtki kinniroostetanud polti või mutrit. Ka kere ei roosteta eriti. Pidurid on muidugi probleem ja need pole eriti odavad remontida. Veermiku kummijupid on märksa taskukohasemad. Ja rehvid on ilmselt ka päikesest ning osoonist puretud. Kui mootoril DI on siis selle hinna võiks vist ka remondifondi arvestada.
Kõik sõltub hinnast, kui see vastab seisukorrale siis julgeks soovitada küll.
Kõik sõltub hinnast, kui see vastab seisukorrale siis julgeks soovitada küll.
Antud teemasse sobiks ka minu viimane äpardus. Ühel ilusal hetkel bussijaama ja Tartu mnt ristis vajus piduripedaal põhja ja pidureid oli tunda vaid kusagilt väga sügaval.
Anti juures selgus, et piduritorud olid läbi ussitanud, lisaks said sama hooga vahetatud pidurikettad, klotsid ja veel nipet näpet. Kogu remondiarvest moodustas umbes poole töö, kuna kogu süsteem oli VÄGA roostes.
Anti juures selgus, et piduritorud olid läbi ussitanud, lisaks said sama hooga vahetatud pidurikettad, klotsid ja veel nipet näpet. Kogu remondiarvest moodustas umbes poole töö, kuna kogu süsteem oli VÄGA roostes.