Äkki keegi oskab öelda, kui kergelt peaks korras originaal amortisaatoritega auto esi- või taguots vastavat otsa tõstes/vajutades tõusma/vajuma?
On üldse võimalik sellisel moel visuaalsel vaatlusel amortisaatorite seisukorda kindlaks teha?
OG 9-3 amordiküsimus.
Täiesti tüma amordi teeb sedasi kindlaks,aga väga subjektiivne meetod siiski.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Samuti panevad amordistendid tihti "puusse". Parim on käte vahel lahtist amorti kokku-lahti suruda-tõmmata. Kogenud käed on igast apastraadist üle.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sa peaks ju enamvähem teadma,palju NG amortide (nii ees kui taga) lahti-kokkupanek aega võtab:poke:Algselt postitas: roomlane
Ja palju raha sedasi NG900/OG9-3 amortide testimise eest võtaksid?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Roomlane tahab vast oma kadunukese amorte testida lasta. Need juba küljest kruvitud.Algselt postitas: iisakSa peaks ju enamvähem teadma,palju NG amortide (nii ees kui taga) lahti-kokkupanek aega võtab:poke:Algselt postitas: roomlane
Ja palju raha sedasi NG900/OG9-3 amortide testimise eest võtaksid?
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Algselt postitas: roomlane
Edit: endal kulus sharniiride küljset ärasaamisekski õige mitu õhtut ja mitu katset. Sai proovitud hea ja kurjaga jne. Et ausalt ma ei tea, kaua teil see standardprocedur aega võtab.
Natuke nadi oleks jah silda lasta lahti katkuma hakata, kui pärast selgub, et asi korras.

Oskab keegi äkki öelda, palju uretaanpukside alla panemine tööraha võtaks? Kas uretaanpukse saab ka Troostist või peab need ise hankima?
Tsitaat:Edit: endal kulus sharniiride küljset ärasaamisekski õige mitu õhtut ja mitu katset. Sai proovitud hea ja kurjaga jne. Et ausalt ma ei tea, kaua teil see standardprocedur aega võtab.
Üle 15min.küll ei ole võtnud.Eks õiged töövõtted ole võiduks vajalikud.
Üle 15min.küll ei ole võtnud.Eks õiged töövõtted ole võiduks vajalikud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tõstaks natuke seda teemat. Nimelt endal ka plaanis pukside vahetusega tegelema hakata. Praegu küll oleks vaja õõtshoova pukse, aga küll varsti ka muid vaja. Uurisin natuke neid uretaanist pukse ja Volta auto pakub esisilla komplekti ~5800.- ja tagasillas 2 puksi 1000.- Kuidas seda hinda kommenteerida? Norm. või kallis? Mulle tundub suht kallis. Millised oleks alternatiivid?
Küsimus ka Trionicule või Iisakule, et mis pukse te Talladegal kasutaste ja palju detailid kokku maksma läksid?
Küsimus ka Trionicule või Iisakule, et mis pukse te Talladegal kasutaste ja palju detailid kokku maksma läksid?
Powerflex.Algselt postitas: saab9-3
Küsimus ka Trionicule või Iisakule, et mis pukse te Talladegal kasutaste ja palju detailid kokku maksma läksid?
Täpset hinda peast ei mäleta...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...