OG 9-3 amordiküsimus.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#1

Äkki keegi oskab öelda, kui kergelt peaks korras originaal amortisaatoritega auto esi- või taguots vastavat otsa tõstes/vajutades tõusma/vajuma?

On üldse võimalik sellisel moel visuaalsel vaatlusel amortisaatorite seisukorda kindlaks teha?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Täiesti tüma amordi teeb sedasi kindlaks,aga väga subjektiivne meetod siiski.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Samuti panevad amordistendid tihti "puusse". Parim on käte vahel lahtist amorti kokku-lahti suruda-tõmmata. Kogenud käed on igast apastraadist üle.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: roomlane
Ja palju raha sedasi NG900/OG9-3 amortide testimise eest võtaksid?
Sa peaks ju enamvähem teadma,palju NG amortide (nii ees kui taga) lahti-kokkupanek aega võtab:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: roomlane
Ja palju raha sedasi NG900/OG9-3 amortide testimise eest võtaksid?
Sa peaks ju enamvähem teadma,palju NG amortide (nii ees kui taga) lahti-kokkupanek aega võtab:poke:
Roomlane tahab vast oma kadunukese amorte testida lasta. Need juba küljest kruvitud.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#6

Algselt postitas: roomlane
Edit: endal kulus sharniiride küljset ärasaamisekski õige mitu õhtut ja mitu katset. Sai proovitud hea ja kurjaga jne. Et ausalt ma ei tea, kaua teil see standardprocedur aega võtab.

Natuke nadi oleks jah silda lasta lahti katkuma hakata, kui pärast selgub, et asi korras. :) Peaks mõne puksitööga vast siduma seda hoopis.

Oskab keegi äkki öelda, palju uretaanpukside alla panemine tööraha võtaks? Kas uretaanpukse saab ka Troostist või peab need ise hankima?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Tsitaat:Edit: endal kulus sharniiride küljset ärasaamisekski õige mitu õhtut ja mitu katset. Sai proovitud hea ja kurjaga jne. Et ausalt ma ei tea, kaua teil see standardprocedur aega võtab.

Üle 15min.küll ei ole võtnud.Eks õiged töövõtted ole võiduks vajalikud.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#8

Tõstaks natuke seda teemat. Nimelt endal ka plaanis pukside vahetusega tegelema hakata. Praegu küll oleks vaja õõtshoova pukse, aga küll varsti ka muid vaja. Uurisin natuke neid uretaanist pukse ja Volta auto pakub esisilla komplekti ~5800.- ja tagasillas 2 puksi 1000.- Kuidas seda hinda kommenteerida? Norm. või kallis? Mulle tundub suht kallis. Millised oleks alternatiivid?

Küsimus ka Trionicule või Iisakule, et mis pukse te Talladegal kasutaste ja palju detailid kokku maksma läksid?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Es-Tuningust saab kõige kiiremini ja soodsamalt, Romza käest võid ka küsida.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: saab9-3

Küsimus ka Trionicule või Iisakule, et mis pukse te Talladegal kasutaste ja palju detailid kokku maksma läksid?
Powerflex.
Täpset hinda peast ei mäleta...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta