
ABS ei tööta?
ABS tuli põleb milles probleem võib olla? Tahtsin täna andurid ülevaadata, aga juhtus selline asi juba esimese anduriga, et lihtsalt ei saanud seda kätte ja lõhkusin kogematta ära ja ei saanudki seda kätte. Kas kellegil on äkki soovitusi mis selle ABS-iga ette võtta.

mul sama probleem - sõidan juba pool aastat abs tuli põlemas.
viga peaks olema esimeses vasakus andusri, aga ei saa seda kätte.
kuna uus maksab ca 2k eek, siis seda ma ei osta. ootan kuni leian kuskil odava, siis lõhu enda oma ära ja panen uue sisse.
korra oli võimalus üks teine andur saada, aga sellega oli sama jama - ei saanud kätte, ilma et oleks katki läinud
sul tasub lasta antil tech II külge panna - see ütleb täpselt ära milline andur villast viskab. siis ei pea sa kõiki ära lõhkuma, vaid ainult vigase ja siis pole kahju ka.
viga peaks olema esimeses vasakus andusri, aga ei saa seda kätte.
kuna uus maksab ca 2k eek, siis seda ma ei osta. ootan kuni leian kuskil odava, siis lõhu enda oma ära ja panen uue sisse.
korra oli võimalus üks teine andur saada, aga sellega oli sama jama - ei saanud kätte, ilma et oleks katki läinud

sul tasub lasta antil tech II külge panna - see ütleb täpselt ära milline andur villast viskab. siis ei pea sa kõiki ära lõhkuma, vaid ainult vigase ja siis pole kahju ka.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kuidas andurit vahetada saab? Ma endal kakkusin vasaku tagumise(mittetöötava) maha ja mõtlesin, et vahetan ära aga ma ei suuda kuidagi välja mõtelda seda, kuidas andurit juhtmest eraldada saaks.. doonori küljest võin küll lõigata - aga kuidas endaoma külge ta saaks?
andur ongi minu teada juhtmega ühes tükis, mille teises otsas on pistik.
targumise osas ei tea, aga esimese pistik jookseb kapoti alla. tagaumine oli enamvähem sama pikk.
targumise osas ei tea, aga esimese pistik jookseb kapoti alla. tagaumine oli enamvähem sama pikk.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Anduri juhet saab kuuldavasti ka jätkata. Kusagil mugavas kohas see katki lõigata (kuhu pori jm. mustus ei pääse) ja siis tene külge sama pika juhtmejupiga, ning korralikult isoleerida.
Diagnostika oleks vist kõige õigem...kunagi sai ABS ploki juurest pistik lahti võetud ja mõõdetud. Korras anduritel teatud takistus (kahjuks väärtus praegu ei meenu) ja nii selguski, et kõrvalistuja-poolne oli läbi...samuti ABS tuli põles pidevalt. Nad lihtsalt roostetavad ära ja tervelt neid kätte saada on paras piin, uus aga hirmkallis.
Teine asi, kui ABS plokki on niiskus pääsenud (info Antilt) ja vahest aitab ploki avamine ja elektroonika sooja õhuga (fööniga) kuivatamine, seejärel karp võimalikult hermeetiliselt sulgeda. Ka see trikk sai tehtud, enne kui hilisemal mõõtmisel selgus, et siiski andur ise õhtul.
Diagnostika oleks vist kõige õigem...kunagi sai ABS ploki juurest pistik lahti võetud ja mõõdetud. Korras anduritel teatud takistus (kahjuks väärtus praegu ei meenu) ja nii selguski, et kõrvalistuja-poolne oli läbi...samuti ABS tuli põles pidevalt. Nad lihtsalt roostetavad ära ja tervelt neid kätte saada on paras piin, uus aga hirmkallis.
Teine asi, kui ABS plokki on niiskus pääsenud (info Antilt) ja vahest aitab ploki avamine ja elektroonika sooja õhuga (fööniga) kuivatamine, seejärel karp võimalikult hermeetiliselt sulgeda. Ka see trikk sai tehtud, enne kui hilisemal mõõtmisel selgus, et siiski andur ise õhtul.
Anduri juhet jatkata pole probleem ja diagn.seadmed samuti,olemas nii Saabile,kui enamustele muudele brandidele vajalikud seadmed.Probleemsed on
vanad Teves Mark 2 süsteemi omavad autod(algusaegade tonnised ja classicud
,kus abs peal on,seda nimelt ei saa meil keegi diagnoosida,aga tavaliselt piisab
andurite mõõtmisest.Ajad ratast ringi ja mõõdad min-max pinge,mida andur
toodab ja võrdled kõiki tulemusi omavahel.Kui mingi ratta signaal oluliselt
erinev on,piisab tavaliselt selle anduri vahetusest.Hammasvööde mustumine on
ka sageli veaallikaks.
vanad Teves Mark 2 süsteemi omavad autod(algusaegade tonnised ja classicud
,kus abs peal on,seda nimelt ei saa meil keegi diagnoosida,aga tavaliselt piisab
andurite mõõtmisest.Ajad ratast ringi ja mõõdad min-max pinge,mida andur
toodab ja võrdled kõiki tulemusi omavahel.Kui mingi ratta signaal oluliselt
erinev on,piisab tavaliselt selle anduri vahetusest.Hammasvööde mustumine on
ka sageli veaallikaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989