Kas õõtsapuksid kuluvadki Saabil nii kiiresti?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#1

Ma olen siis saabi omanik olnd u 5 kuud, kohe algul said need õõtsa keskmised puksid ära vahetatud ja pole küll üle 10000 sõitnud, aga juba läbi on see normaalne?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

On.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

otsi netist : Powerflex
Mul need bumerangide puksid, mis jooksevad põhja alla läksid ka 10k km-ga. Masendav
Sent from my Monte Carlo using B236
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#4

Ma juba tellisin ühed puksid ära, sest asjaga suht kiire. Aga ega nad jäigemad pole?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

on, kas tellisid nr1 puksid? telli nr3 ka. sest muidu hakkavad kohe teised läbi minema
Sent from my Monte Carlo using B236
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#6

Kahjuks seda ma ei teadnud ja ma ei tellinud powerflexi järgmised siis kindlasti tellin
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kui uretaane panna,peab alati arvestama,et kui kõik olulised puksid pole uretaanid,siis järelejäänud kummipuksid hakkavad oluliselt kiiremini hävima.
Homer
Postitusi: 66
Liitunud: N Nov 04, 2004 20:15
Asukoht:
Auto:

#8

Tundub, et mugavam sõit autos tähendab ka kiiremini kuluvaid pukse. Võrdluseks lihtsa ehitusega 1990.a. Vectra A tegeliku läbisõiduga 300000 km ja uskuge või mitte, aga esisillas on kõik alles tehasejupid peale amortide ja nende tugilaagrite ja pole näha ka, et kusagil lõtke sisse hakkaks tulema.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

Algselt postitas: Homer
Tundub, et mugavam sõit autos tähendab ka kiiremini kuluvaid pukse. Võrdluseks lihtsa ehitusega 1990.a. Vectra A tegeliku läbisõiduga 300000 km ja uskuge või mitte, aga esisillas on kõik alles tehasejupid peale amortide ja nende tugilaagrite ja pole näha ka, et kusagil lõtke sisse hakkaks tulema.

5000km meie teid ja lähevad kõik vahetusse siis. 17 aastasel kmmmil juba mingit kummi omadust ei ole:wise:
__In Boost We Trust__
Homer
Postitusi: 66
Liitunud: N Nov 04, 2004 20:15
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Homer
Tundub, et mugavam sõit autos tähendab ka kiiremini kuluvaid pukse. Võrdluseks lihtsa ehitusega 1990.a. Vectra A tegeliku läbisõiduga 300000 km ja uskuge või mitte, aga esisillas on kõik alles tehasejupid peale amortide ja nende tugilaagrite ja pole näha ka, et kusagil lõtke sisse hakkaks tulema.

5000km meie teid ja lähevad kõik vahetusse siis. 17 aastasel kmmmil juba mingit kummi omadust ei ole:wise:

See masin on kärutanud ca 100000 meie teid (Eestis 7 aastat) ja ka päris karmides tingimustes. Samas mingeid odavaid B-kummiosasid, šarniire, rooliotsi jms sillajuppe olen näinud selliseid, mille koht on juba uuelt prügikastis.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#11

No B varuosadest pole mõtet üldse rääkida. Enne Kiltsi miilisõitu oli vaja kähku ees stabika kondid ära vahetada. Midagi muud polnud võtta ku Vectra A stabika. Eile autoall käies avastasin et stabika kinnituse puksid ja kondiümber olevad lutid on juba pragulised ja kohe katki minemas. Nii et varsti saan jälle vahetada. Totaalselt mõttetu jändamine.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#12

Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse. Nüüd lähevad juba 20tuhande tagant järgmised :gun: Vaevalt ma miski kapremonditud auto ostsin :)
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#13

Algselt postitas: indrek
Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse.
Igasugune autoparandamine ongi remonditöökodade leib, muidu nad ei eksisteeriks. Aga kes keelab sul ise mingid "super"- puksid tellida? Kui ostad tavalised kummijunnid, siis niikuinii on need samast kohast pärit, kust töökodade tellitud nii et vahet pole.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: indrek
Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse. Nüüd lähevad juba 20tuhande tagant järgmised :gun: Vaevalt ma miski kapremonditud auto ostsin :) Ja remonditöökoda on foorumlastele hästituntud (ei ole Viking).
Mulle isiklikult jäi täiesti arusaamatuks,mida sa selle postitusega öelda tahtsid...:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Homer
Postitusi: 66
Liitunud: N Nov 04, 2004 20:15
Asukoht:
Auto:

#15

Mõned mõtted veel:
-Osade automarkide A-osad kestavad oluliselt paremini kui teiste firmade A-osad (Kuidas lood Saabi puhul, ei oska kommenteerida)
-Tänane A-osa on suure tõenäosusega kehvem kui 10-20 aasta tagune originaal (allhanked, kulude kokkuhoidmine jms)
-Täna tehasest tulevate autode puhul (ei räägi Saabist) on tihti näha, et kulude kokkuhoiul on ületatud igasugune mõistlik piir. Näiteks paar aastat vana Seati (hind uuelt ca 400000) plastikust "karterikaitse" murdub sõrmede vahel nagu makaron ja suvalise mänguauto plast on ka oluliselt tugevam.
-Kui auto on projekteeritud nii, et veermik sõitjale mugav oleks, on paratamatu, et liikuvaid osi on rohkem ja neid ka vahetada tuleb.
-Remontijaid küll ei tahaks süüdistada, et nad odavat prügi pähe määrivad. Kuna keskmine klient on aga sageli ise kokkuhoidlik, on osade vahetamisel ise mõistlik uurida töökojast alternatiive.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: indrek
Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse. Nüüd lähevad juba 20tuhande tagant järgmised :gun: Vaevalt ma miski kapremonditud auto ostsin :)
Mulle isiklikult jäi täiesti arusaamatuks,mida sa selle postitusega öelda tahtsid...:wtf:
Tahtsin öelda, et varuosad on ikka tõeline saast. Ma muidugi tean, et on olemas powerflex jne.. Aga ma arvasin, et need sinised on rohkem tuunijatele, et igapäevaseks kulgemiseks sobivad ka tavalised varuosad (Ma ei ole palunud kõige odavamaid panna, pigem tahaks korralikke. Muidugi, ma tean, et millegipärast jätan ma endast sellise kliendi mulje, kelle raha ei taheta :red: )
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Tsitaat:
Tahtsin öelda, et varuosad on ikka tõeline saast. Ma muidugi tean, et on olemas powerflex jne.. Aga ma arvasin, et need sinised on rohkem tuunijatele, et igapäevaseks kulgemiseks sobivad ka tavalised varuosad (Ma ei ole palunud kõige odavamaid panna, pigem tahaks korralikke. Muidugi, ma tean, et millegipärast jätan ma endast sellise kliendi mulje, kelle raha ei taheta :red: )

Pole ka need OEM jupid eriti vastupidavamad.Ükski tootja ei tee tugevdatud/parendatud tükke spetsiaalselt,arvestades eestima olematuid teeolusid.Euroopas sõitvatel Audi A6`l ja ka NG ja 9-3OG Saabidel,samuti
BMW masinatel ei ole täheldatud mingeid selliseid anomaalselt kiiresti lagunevaid alusvankreid.Ei OEM,ega ka järelturutükkidega.
Teedeta kivimaastikul sõit hävitab ka uretaandetailid ning kui need järgi ei anna,puruneb metall.:mad:
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#18

Ma ei tea kas kõikidel BMWdel nii on aga igatahes E38'l pukse valides pakkus osadel kohe "poor road package" pukse, mis siis ilmselt peaks tähendama kehvade teede jaoks tehtud pukse.

Opelite kohta olen näinud mitut 80'ndate lõpu Kadetti, mille sarniirid alles needitud õõtsa külge. Mina ei saa aru, miks inimesed Opelit halvaks autoks peavad :wall:
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: sigaelmar
Ma ei tea kas kõikidel BMWdel nii on aga igatahes E38'l pukse valides pakkus osadel kohe "poor road package" pukse, mis siis ilmselt peaks tähendama kehvade teede jaoks tehtud pukse.

Opelite kohta olen näinud mitut 80'ndate lõpu Kadetti, mille sarniirid alles needitud õõtsa külge. Mina ei saa aru, miks inimesed Opelit halvaks autoks peavad :wall:

vanad autod olid üldse head:beer:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#20

Powerflexide kohta võiks ka ju kirjutada poor road package. Või siis improves stability 98,47%.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: qdwin
Powerflexide kohta võiks ka ju kirjutada poor road package. Või siis improves stability 98,47%.

:headbang:
Lisaks,et 2-3 kordne hinnavahe OEM,või selle kloonjupiga teeb end ruttu tasa. Seni pole õnnestunud mul pea 13 aasta jooksul vahetada teist korda ühtki uretaandetaili.
Vasta