Kas õõtsapuksid kuluvadki Saabil nii kiiresti?
Kui uretaane panna,peab alati arvestama,et kui kõik olulised puksid pole uretaanid,siis järelejäänud kummipuksid hakkavad oluliselt kiiremini hävima.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tundub, et mugavam sõit autos tähendab ka kiiremini kuluvaid pukse. Võrdluseks lihtsa ehitusega 1990.a. Vectra A tegeliku läbisõiduga 300000 km ja uskuge või mitte, aga esisillas on kõik alles tehasejupid peale amortide ja nende tugilaagrite ja pole näha ka, et kusagil lõtke sisse hakkaks tulema.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Homer
Tundub, et mugavam sõit autos tähendab ka kiiremini kuluvaid pukse. Võrdluseks lihtsa ehitusega 1990.a. Vectra A tegeliku läbisõiduga 300000 km ja uskuge või mitte, aga esisillas on kõik alles tehasejupid peale amortide ja nende tugilaagrite ja pole näha ka, et kusagil lõtke sisse hakkaks tulema.
5000km meie teid ja lähevad kõik vahetusse siis. 17 aastasel kmmmil juba mingit kummi omadust ei ole:wise:
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116Algselt postitas: Homer
Tundub, et mugavam sõit autos tähendab ka kiiremini kuluvaid pukse. Võrdluseks lihtsa ehitusega 1990.a. Vectra A tegeliku läbisõiduga 300000 km ja uskuge või mitte, aga esisillas on kõik alles tehasejupid peale amortide ja nende tugilaagrite ja pole näha ka, et kusagil lõtke sisse hakkaks tulema.
5000km meie teid ja lähevad kõik vahetusse siis. 17 aastasel kmmmil juba mingit kummi omadust ei ole:wise:
See masin on kärutanud ca 100000 meie teid (Eestis 7 aastat) ja ka päris karmides tingimustes. Samas mingeid odavaid B-kummiosasid, šarniire, rooliotsi jms sillajuppe olen näinud selliseid, mille koht on juba uuelt prügikastis.
No B varuosadest pole mõtet üldse rääkida. Enne Kiltsi miilisõitu oli vaja kähku ees stabika kondid ära vahetada. Midagi muud polnud võtta ku Vectra A stabika. Eile autoall käies avastasin et stabika kinnituse puksid ja kondiümber olevad lutid on juba pragulised ja kohe katki minemas. Nii et varsti saan jälle vahetada. Totaalselt mõttetu jändamine.
Igasugune autoparandamine ongi remonditöökodade leib, muidu nad ei eksisteeriks. Aga kes keelab sul ise mingid "super"- puksid tellida? Kui ostad tavalised kummijunnid, siis niikuinii on need samast kohast pärit, kust töökodade tellitud nii et vahet pole.Algselt postitas: indrek
Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse.
Mulle isiklikult jäi täiesti arusaamatuks,mida sa selle postitusega öelda tahtsid...Algselt postitas: indrek
Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse. Nüüd lähevad juba 20tuhande tagant järgmisedVaevalt ma miski kapremonditud auto ostsin
Ja remonditöökoda on foorumlastele hästituntud (ei ole Viking).

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mõned mõtted veel:
-Osade automarkide A-osad kestavad oluliselt paremini kui teiste firmade A-osad (Kuidas lood Saabi puhul, ei oska kommenteerida)
-Tänane A-osa on suure tõenäosusega kehvem kui 10-20 aasta tagune originaal (allhanked, kulude kokkuhoidmine jms)
-Täna tehasest tulevate autode puhul (ei räägi Saabist) on tihti näha, et kulude kokkuhoiul on ületatud igasugune mõistlik piir. Näiteks paar aastat vana Seati (hind uuelt ca 400000) plastikust "karterikaitse" murdub sõrmede vahel nagu makaron ja suvalise mänguauto plast on ka oluliselt tugevam.
-Kui auto on projekteeritud nii, et veermik sõitjale mugav oleks, on paratamatu, et liikuvaid osi on rohkem ja neid ka vahetada tuleb.
-Remontijaid küll ei tahaks süüdistada, et nad odavat prügi pähe määrivad. Kuna keskmine klient on aga sageli ise kokkuhoidlik, on osade vahetamisel ise mõistlik uurida töökojast alternatiive.
-Osade automarkide A-osad kestavad oluliselt paremini kui teiste firmade A-osad (Kuidas lood Saabi puhul, ei oska kommenteerida)
-Tänane A-osa on suure tõenäosusega kehvem kui 10-20 aasta tagune originaal (allhanked, kulude kokkuhoidmine jms)
-Täna tehasest tulevate autode puhul (ei räägi Saabist) on tihti näha, et kulude kokkuhoiul on ületatud igasugune mõistlik piir. Näiteks paar aastat vana Seati (hind uuelt ca 400000) plastikust "karterikaitse" murdub sõrmede vahel nagu makaron ja suvalise mänguauto plast on ka oluliselt tugevam.
-Kui auto on projekteeritud nii, et veermik sõitjale mugav oleks, on paratamatu, et liikuvaid osi on rohkem ja neid ka vahetada tuleb.
-Remontijaid küll ei tahaks süüdistada, et nad odavat prügi pähe määrivad. Kuna keskmine klient on aga sageli ise kokkuhoidlik, on osade vahetamisel ise mõistlik uurida töökojast alternatiive.
Tahtsin öelda, et varuosad on ikka tõeline saast. Ma muidugi tean, et on olemas powerflex jne.. Aga ma arvasin, et need sinised on rohkem tuunijatele, et igapäevaseks kulgemiseks sobivad ka tavalised varuosad (Ma ei ole palunud kõige odavamaid panna, pigem tahaks korralikke. Muidugi, ma tean, et millegipärast jätan ma endast sellise kliendi mulje, kelle raha ei tahetaAlgselt postitas: iisakMulle isiklikult jäi täiesti arusaamatuks,mida sa selle postitusega öelda tahtsid...Algselt postitas: indrek
Mulle tundub, et see ongi remonditöökodade leib. Ostsin Shveitsist toodud auto, sain sõita 40tuhat ja tuli vahetada pukse. Nüüd lähevad juba 20tuhande tagant järgmisedVaevalt ma miski kapremonditud auto ostsin
![]()
![]()

Tsitaat:
Tahtsin öelda, et varuosad on ikka tõeline saast. Ma muidugi tean, et on olemas powerflex jne.. Aga ma arvasin, et need sinised on rohkem tuunijatele, et igapäevaseks kulgemiseks sobivad ka tavalised varuosad (Ma ei ole palunud kõige odavamaid panna, pigem tahaks korralikke. Muidugi, ma tean, et millegipärast jätan ma endast sellise kliendi mulje, kelle raha ei taheta
)
Pole ka need OEM jupid eriti vastupidavamad.Ükski tootja ei tee tugevdatud/parendatud tükke spetsiaalselt,arvestades eestima olematuid teeolusid.Euroopas sõitvatel Audi A6`l ja ka NG ja 9-3OG Saabidel,samuti
BMW masinatel ei ole täheldatud mingeid selliseid anomaalselt kiiresti lagunevaid alusvankreid.Ei OEM,ega ka järelturutükkidega.
Teedeta kivimaastikul sõit hävitab ka uretaandetailid ning kui need järgi ei anna,puruneb metall.
Tahtsin öelda, et varuosad on ikka tõeline saast. Ma muidugi tean, et on olemas powerflex jne.. Aga ma arvasin, et need sinised on rohkem tuunijatele, et igapäevaseks kulgemiseks sobivad ka tavalised varuosad (Ma ei ole palunud kõige odavamaid panna, pigem tahaks korralikke. Muidugi, ma tean, et millegipärast jätan ma endast sellise kliendi mulje, kelle raha ei taheta

Pole ka need OEM jupid eriti vastupidavamad.Ükski tootja ei tee tugevdatud/parendatud tükke spetsiaalselt,arvestades eestima olematuid teeolusid.Euroopas sõitvatel Audi A6`l ja ka NG ja 9-3OG Saabidel,samuti
BMW masinatel ei ole täheldatud mingeid selliseid anomaalselt kiiresti lagunevaid alusvankreid.Ei OEM,ega ka järelturutükkidega.
Teedeta kivimaastikul sõit hävitab ka uretaandetailid ning kui need järgi ei anna,puruneb metall.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma ei tea kas kõikidel BMWdel nii on aga igatahes E38'l pukse valides pakkus osadel kohe "poor road package" pukse, mis siis ilmselt peaks tähendama kehvade teede jaoks tehtud pukse.
Opelite kohta olen näinud mitut 80'ndate lõpu Kadetti, mille sarniirid alles needitud õõtsa külge. Mina ei saa aru, miks inimesed Opelit halvaks autoks peavad
Opelite kohta olen näinud mitut 80'ndate lõpu Kadetti, mille sarniirid alles needitud õõtsa külge. Mina ei saa aru, miks inimesed Opelit halvaks autoks peavad

Algselt postitas: sigaelmar
Ma ei tea kas kõikidel BMWdel nii on aga igatahes E38'l pukse valides pakkus osadel kohe "poor road package" pukse, mis siis ilmselt peaks tähendama kehvade teede jaoks tehtud pukse.
Opelite kohta olen näinud mitut 80'ndate lõpu Kadetti, mille sarniirid alles needitud õõtsa külge. Mina ei saa aru, miks inimesed Opelit halvaks autoks peavad![]()
vanad autod olid üldse head
Algselt postitas: qdwin
Powerflexide kohta võiks ka ju kirjutada poor road package. Või siis improves stability 98,47%.
:headbang:
Lisaks,et 2-3 kordne hinnavahe OEM,või selle kloonjupiga teeb end ruttu tasa. Seni pole õnnestunud mul pea 13 aasta jooksul vahetada teist korda ühtki uretaandetaili.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989