Saab 99 tuunimine

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#26

Kas originaal sidurikorvi on võimalik tugevdada, et ta libisema ei hakkaks? Ma ei saa üldse vajutada, nii kui 1,3 bar lööb on sidur järelt ära, rõhk maas ja "uimame" mööda teed. Otsin hetkel odavat lahendust siduri tugevamaks tegemisest. Kui keegi ei soovita, siis ei hakka üritamagi.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#27

Algselt postitas: svenska
Tohhoh, kaheliitrisel madalsurvel on ikka potentsiaali küllaga, juba pakett nr.1 pakub Aerost suuremad näitajaid (94-98a. tonnistel).
Tavaliselt reaalsuses tähendab see siiski algsete tehaseandmete taastamist. Sellised tuunitavad saabid on igati tublid veel aga siiski natuke hõredavõitu. Reeglina on kõigil peale seda nn. tuunimist midagi ka pilbasteks lennanud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#28

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas originaal sidurikorvi on võimalik tugevdada, et ta libisema ei hakkaks? Ma ei saa üldse vajutada, nii kui 1,3 bar lööb on sidur järelt ära, rõhk maas ja "uimame" mööda teed. Otsin hetkel odavat lahendust siduri tugevamaks tegemisest. Kui keegi ei soovita, siis ei hakka üritamagi.
Hakkas ta minulgi u. 1,35 baariga libisema, möödasõidud olid paras pein. Nüüd uus ketas ja korv, kohe tore on ;)

Vaheta ära, mis muud oskan soovitada. Teadjad ütlevad, et suure väändega libisema laskmine mõjub hoorattale katastroofiliselt. On palju hullem kui väikeste pööretega libistamine.. läheb hooratas kole kuumaks ja üsna tõenäoliselt ka kõveraks.
Kasutaja avatar
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#29

Mul oleks tarkadele meestele selline küsimus et mis on 99 ilma turbota mootoril ja turboga mootoril sisemuse erinevat
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#30

Algselt postitas: tauno15
Mul oleks tarkadele meestele selline küsimus et mis on 99 ilma turbota mootoril ja turboga mootoril sisemuse erinevat

Põhiliselt kolbide vahe, turbol on väiksem surveaste ja nukkvõlli nukid on teravamad.
Kasutaja avatar
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#31

aga kas turbo mootori kolvid istuvad tavalise sisse
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#32

jah istuvad.
Kasutaja avatar
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#33

Et siis oleks selline loll küsimus aga mis see muudab kui nukkvõlli nukad teravamad on.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#34

"teravus" "teravuseks" [sellega ära hakka põlve otsas oma põlve ja pead vaevama ja ise mässama vast, kui yldse,siis telli erinukk (arvesta sellega et see on erinukk, mis ilmselt maksab umbes viis korda rohkem kui su auto... aga üks teine põnevust pakkuv asi on nukkvõlli ajastusega mängimine - seda annab H(B?) mootoril seatavaks teha, millega on hakkama saanud EnnSvensson
Vasta