Saab 99 tuunimine
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas originaal sidurikorvi on võimalik tugevdada, et ta libisema ei hakkaks? Ma ei saa üldse vajutada, nii kui 1,3 bar lööb on sidur järelt ära, rõhk maas ja "uimame" mööda teed. Otsin hetkel odavat lahendust siduri tugevamaks tegemisest. Kui keegi ei soovita, siis ei hakka üritamagi.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tavaliselt reaalsuses tähendab see siiski algsete tehaseandmete taastamist. Sellised tuunitavad saabid on igati tublid veel aga siiski natuke hõredavõitu. Reeglina on kõigil peale seda nn. tuunimist midagi ka pilbasteks lennanud.Algselt postitas: svenska
Tohhoh, kaheliitrisel madalsurvel on ikka potentsiaali küllaga, juba pakett nr.1 pakub Aerost suuremad näitajaid (94-98a. tonnistel).
Hakkas ta minulgi u. 1,35 baariga libisema, möödasõidud olid paras pein. Nüüd uus ketas ja korv, kohe tore onAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas originaal sidurikorvi on võimalik tugevdada, et ta libisema ei hakkaks? Ma ei saa üldse vajutada, nii kui 1,3 bar lööb on sidur järelt ära, rõhk maas ja "uimame" mööda teed. Otsin hetkel odavat lahendust siduri tugevamaks tegemisest. Kui keegi ei soovita, siis ei hakka üritamagi.

Vaheta ära, mis muud oskan soovitada. Teadjad ütlevad, et suure väändega libisema laskmine mõjub hoorattale katastroofiliselt. On palju hullem kui väikeste pööretega libistamine.. läheb hooratas kole kuumaks ja üsna tõenäoliselt ka kõveraks.
Algselt postitas: tauno15
Mul oleks tarkadele meestele selline küsimus et mis on 99 ilma turbota mootoril ja turboga mootoril sisemuse erinevat
Põhiliselt kolbide vahe, turbol on väiksem surveaste ja nukkvõlli nukid on teravamad.
"teravus" "teravuseks" [sellega ära hakka põlve otsas oma põlve ja pead vaevama ja ise mässama vast, kui yldse,siis telli erinukk (arvesta sellega et see on erinukk, mis ilmselt maksab umbes viis korda rohkem kui su auto... aga üks teine põnevust pakkuv asi on nukkvõlli ajastusega mängimine - seda annab H(B?) mootoril seatavaks teha, millega on hakkama saanud EnnSvensson