XADO

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#26

aga põimõtteliselt võiks need Motor UP ja muud loomad ju töötada, sest ma tean, et Soomes kantakse teflonit mootori tööpindade peale, mis vähendab hõõrdumist ja tõstab jõudu isegi kuni 15%. Effekt peaks ka selles olema, et teflon juhib soojust paremini ära...
Mul endalgi üks detail lastud teflomeerida, 2taktilise silindripea, kuid seda on ilmselt veel vähe 15% jõukasvu jaoks :headbang:
Põhimõtteliselt selle meetodiga peak saama kulunud kolbe jämedamaks teha, kui remontkolbe pole saadaval. Mootorsaed näiteks.
Ja teema seostub siis asi nii, et ma pakun, et need õlilisandid sisaldavad midagi analoogset, mis kandub detailide pinnale ja see võibki toimida... ;)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: KT100
aga põimõtteliselt võiks need Motor UP ja muud loomad ju töötada, sest ma tean, et Soomes kantakse teflonit mootori tööpindade peale, mis vähendab hõõrdumist ja tõstab jõudu isegi kuni 15%. Effekt peaks ka selles olema, et teflon juhib soojust paremini ära...

Arvan, et olen mingisuguse libedakeelse müügimehe jutu ohvriks langenud.

Loe nagu mõnda auto24 foorumi teemat :)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#28

Okei, igaüks teab, mida on näinud ja mida kuulnud... ma lihtsalt oletasin, et need vedelikud võiksid sisaldada midagi sarnast... ja see teflon "päriselust" mitte telerist :D
ok, ma jään kooli hiljaks juba :gun:
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#29

Kuidas Saabi diislitel tühikäigupöördeid reguleeritakse või on see ECU poolt paigas? Ei, ma lihtsalt unistan esialgu ega plaani kohe Xadot manustama hakata, aga ühel diisliomanikul oli moto pärast tuubide panemist kohe nii heaks läinud, et tühikäigu pöörded tunduvalt kõrgemaks muutusid.:o Teades ennast, ei ütle et kunagi ei proovi.:cool:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#30

Tühiküigupöörded ikka aju teema, käsitsi neid ei timmi. (99% kindel)

Minu oletus, aga ma ei usu, et võimaliku mootori kergemaks minekuda pöörded muutuda tohiks. Mul pöörded alati 900, olenemata, kas mootor külm või soe näiteks.
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#31

Mitte just ml-ile vastates.... aga endal mõneajaline kogemus selle XADO käigukastimöginaga, nimelt Accordi manuaalkastis. Kuna sünkronisaatorid olid kulunud, 2. ja 3. käik läksid raginaga ja kastivahetus terendas silmapiiril, siis proovisin ära (mingi 2005 vist oli siis). Ja uskumatu küll, pärast tuubi tühjendamist ja nõutavate protseduuride täitmist läks käiguvahetus mõnusalt pehmeks ja mingit raginat enam ei olnud. Ja seda koheselt, mitte pärast 1500 km läbimist, nagu kirjas. Paraku pärast 3-4 kuud hakkas ragin tagasi ilmuma. Kuna endiselt midagi kaotada ei olnud, siis panin sama geeli uuesti - ILMA kastiõli vahetamata ja pärast veel kord samamoodi. Sama "pehmendav" mõju, aga teise korraga ilmus ragin tagasi rutem ja kolmanda korraga kestis stressivaba käiguvahetus vast ainult nädalat paar. Seega - imesid loomulikult teha ei suuda, kui kast ikka läbi on, aga edasilükkava ja säästva toimega on küll. Kindlasti hea kastidele, mis alles hakkavad väsimise märke näitama. Kas see geel just hammakate "esialgset struktuuri taastab", aga eks ta ladestub hõõrduvatele osadele ja teeb haakumise pehmemaks mõneks ajaks.

Kahjuks on see stuff muidugi ka hea neile, kes õhtal kastiga autot kiiresti maha parseldada tahavad :wall: Aga Hondal muide siiani peal sama kast sama kastiõliga ja sõidab raginatele vaatamata ilusti punktist A punkti B ;)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#32

XADO infolehe järgi lubatakse hammasratastele pinna juurdekasvu kuni 1,5mm, mootoriosadele sajandikmilimeetrites!
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#33

Algselt postitas: krss
Algselt postitas: ml
XADO infolehe järgi lubatakse hammasratastele pinna juurdekasvu kuni 1,5mm, mootoriosadele sajandikmilimeetrites!
Kirjaviga, mis muud see olla saab (1.5mm :poke: )

Ei tea tõesti, nii oli kirjas, ise ka imestasin. Aga XADO ongi üks imerohi;) (täpsustus, ta mitte ei kasvata pinda, vaid täidab avasid, hammasrattad ei muutu suuremaks)
krss, kas sul pärast Xadot mingeid soojuse eraldumise probleeme ei tekkinud mootoris? Õli peaks olema ka mootorit seest jahutava toimega. Aga kui on keraamiline pind, siis soojus ei eraldu nii hästi ära, keraamiline pind on justnagu soojustõke ees. Ja talvel läheb normaalselt mootor soojaks, nagu tavaliselt ikka? Tuleb need "kalad" enne välja sõeluda, mis võivad kaasneda.
EDIT: võibolla mu kahtlused on jama, tegemist ju METALLOKERAAMILISE kihiga, kuigi ma hästi ei kujuta ette, mis see täpselt on.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: krss
Xado peaks toimima nii, et hõõrduvad pinnad tekitavad alati omavahel soojust, kuid muutudes siledamaks, nad lihtsalt enam soojust ei tekita
Aga milleks siis õli on? Õli ju tekitab kahe pinna vahele imeõhukese kihi, et poleks metall-metall hõõrdumist.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#35

Meenub veel sõbra Corrado, millel tagurpidi käik ja 5 käik alati raksakaga sisse läks, pärast Xadot tagurpidi käik ei läinud enam raksakaga ja 5's läks paremaks. Sõitis pea aasta niiviisi, siis müüs auto maha.
Vasta