900 turbo sidur

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#1

Kas Saab 900 turbo (kuni 93a) 215mm siduriga variandil on uue originaal hooratta korvi kinnitus ja ketta hõõrdepind täpselt ühel tasapinnal?
Tahan aretada 900 turbo sidurikorvi ühele teisele autole ja vaja ketta paksus kindlaks teha.

On ehk kellegil Saab 900 turbo 215mm originaal (ka B osa) siduriketast äkki käepärast ja saab ketta katete paksuse ära mõõta (kogupaksus)?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

kuni 93.. see on siis klassik... mul peaks üks 85 aasta sidur vedelema kusagil... Mis mõõdus too on, pole mul aimugi loomulikult..:P Kas neil klassikutel aastate kaupa mingit erinevust ka seal oli, ma kah ei tea...:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#3

93 ja üles tuli suurema diameetriga sidur.
Ilmselt siis tegu Saabi keeles klassikuga.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

no 93 alates tuli nn NG 900, ehk juba GM-i platvormil elukas...

Kui homme meelde tuleb, lähen keldrisse ja uurin asja...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#5

Äkki oled jõudnud uurida?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

oih... unustasin.

Käisin just keldris uurimas. Vastus on - ei ole. ketas on umbes poole ketta paksusega "väljas". Ma katete paksusi ei hakanud mõõtma, see ei ole oma esimeses nooruses olev ketas..:( silma järgi oli vast 8-10 mm.

EDIT: põmst, kui sa TÄNA seda ise näha tahad igaks juhuks, siis on see võimalik. Seejärel jälle pühapäeva õhtu poole.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

2mm. siduri ketta ebatäpsust, võib panna siduri mitte lahutama. ise arvan, et 8, või 8,5 oleks uue ketta paksus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#8

Avastasin, et koodi järgi peaks täpselt sama korv minema ka tavamudelitele.
Äkki nüüd on rohkem inimesi kes hooratast näpuvahel uurinud on.
Palju seal korvi kinnituspinna ja ketta tööpinna vahelise kõrguse erinevust on?

Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#9

Algselt postitas: M-Tech
Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.

nagu oli jah
vaata neid pilte, äkki aitab http://www.hot.ee/farmacoma/t8/moto/
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Põmst saaksin näidata nii mootori, kui siduripoolt mingisugusel valgel hetkel. Peale tööd nõuab ajastamist ja nädalavahetusel ehk pühapäeval...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#11

On ehk kellegil tutikat 900 siduriketast käepärast, hea meelega mõõdaks ära, kui paks tutikas ketas on.

Rootslane, kes soovitas Saabi korvi kasutada soovitas veel ka clamp load-i ära mõõta ja vastavalt sellele sidurikorvi paika ajada
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#12

Täna sai korvi hoorattale proovitud. Ongi teine bolt-on BMW M10 mootorile.
Korvi kõrguse hoorattast vastavalt kettale saab seibidega paika ajada.

Kellele huvi pakub, siis Saab 900 Turbo siduri clamp load peaks olema ~740kg. Olenevalt valmistajast võib see olla väiksem.
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#13

Sai siis BMW M10 mootori siduriketas ja Saab 900 Turbo sidurikorv omavahel kokku kompunnitud.
Lahutab ja ühendab ilusti ainult veidi järsk on. See on tingitud sellest, et max clamp loadi taga ajasin ja korv sai vastavalt paigutatud.
Tundub, et hetkel peab ilusti.

Tänud neile kes sõna võtsid!
Vasta