Kas Saab 900 turbo (kuni 93a) 215mm siduriga variandil on uue originaal hooratta korvi kinnitus ja ketta hõõrdepind täpselt ühel tasapinnal?
Tahan aretada 900 turbo sidurikorvi ühele teisele autole ja vaja ketta paksus kindlaks teha.
On ehk kellegil Saab 900 turbo 215mm originaal (ka B osa) siduriketast äkki käepärast ja saab ketta katete paksuse ära mõõta (kogupaksus)?
900 turbo sidur
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
oih... unustasin.
Käisin just keldris uurimas. Vastus on - ei ole. ketas on umbes poole ketta paksusega "väljas". Ma katete paksusi ei hakanud mõõtma, see ei ole oma esimeses nooruses olev ketas..
silma järgi oli vast 8-10 mm.
EDIT: põmst, kui sa TÄNA seda ise näha tahad igaks juhuks, siis on see võimalik. Seejärel jälle pühapäeva õhtu poole.
Käisin just keldris uurimas. Vastus on - ei ole. ketas on umbes poole ketta paksusega "väljas". Ma katete paksusi ei hakanud mõõtma, see ei ole oma esimeses nooruses olev ketas..

EDIT: põmst, kui sa TÄNA seda ise näha tahad igaks juhuks, siis on see võimalik. Seejärel jälle pühapäeva õhtu poole.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
2mm. siduri ketta ebatäpsust, võib panna siduri mitte lahutama. ise arvan, et 8, või 8,5 oleks uue ketta paksus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Avastasin, et koodi järgi peaks täpselt sama korv minema ka tavamudelitele.
Äkki nüüd on rohkem inimesi kes hooratast näpuvahel uurinud on.
Palju seal korvi kinnituspinna ja ketta tööpinna vahelise kõrguse erinevust on?
Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.
Äkki nüüd on rohkem inimesi kes hooratast näpuvahel uurinud on.
Palju seal korvi kinnituspinna ja ketta tööpinna vahelise kõrguse erinevust on?
Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.
Algselt postitas: M-Tech
Kuskilt jäi nagu silma netis, et hooratas peaks jutu järgi ikkagi ühe tasapinnaline olema.
nagu oli jah
vaata neid pilte, äkki aitab http://www.hot.ee/farmacoma/t8/moto/
On ehk kellegil tutikat 900 siduriketast käepärast, hea meelega mõõdaks ära, kui paks tutikas ketas on.
Rootslane, kes soovitas Saabi korvi kasutada soovitas veel ka clamp load-i ära mõõta ja vastavalt sellele sidurikorvi paika ajada
Rootslane, kes soovitas Saabi korvi kasutada soovitas veel ka clamp load-i ära mõõta ja vastavalt sellele sidurikorvi paika ajada
Täna sai korvi hoorattale proovitud. Ongi teine bolt-on BMW M10 mootorile.
Korvi kõrguse hoorattast vastavalt kettale saab seibidega paika ajada.
Kellele huvi pakub, siis Saab 900 Turbo siduri clamp load peaks olema ~740kg. Olenevalt valmistajast võib see olla väiksem.
Korvi kõrguse hoorattast vastavalt kettale saab seibidega paika ajada.
Kellele huvi pakub, siis Saab 900 Turbo siduri clamp load peaks olema ~740kg. Olenevalt valmistajast võib see olla väiksem.
Sai siis BMW M10 mootori siduriketas ja Saab 900 Turbo sidurikorv omavahel kokku kompunnitud.
Lahutab ja ühendab ilusti ainult veidi järsk on. See on tingitud sellest, et max clamp loadi taga ajasin ja korv sai vastavalt paigutatud.
Tundub, et hetkel peab ilusti.
Tänud neile kes sõna võtsid!
Lahutab ja ühendab ilusti ainult veidi järsk on. See on tingitud sellest, et max clamp loadi taga ajasin ja korv sai vastavalt paigutatud.
Tundub, et hetkel peab ilusti.
Tänud neile kes sõna võtsid!