kas siis lõppsõna on selline,et ainult "rõhutan ainult" kati asendamine sobiliku resonaatoriga annab max võimsusele jutuks olnud 11kw juurde?
veel sooviksin näha katga ja ilma katita klassiku mootori tehase seade jõukõverat.tänud ette.
vabandan,kui keegi tunneb ennast puudutatuna teema kustutamise palve pärast,kuid väga raske on saada oma küsimusele rahuldavat vastust,kui teema valgub väga laiali.soovin et see teema saaks lõplikul viljeletud ja lõpuks üleliigsest kustutatud,et tulevikus oleks sellest ka kellegil teisel kasu.
lugupidamisega teie kõigi vastu.janek
Katalüsaatorita võimsamaks?
tsiteerin:kas siis lõppsõna on selline,et ainult "rõhutan ainult" kati asendamine sobiliku resonaatoriga annab max võimsusele jutuks olnud 11kw juurde?
Kindlasti annab ,ka oluliselt rohkem annab teat. tingimustel
Kindlasti annab ,ka oluliselt rohkem annab teat. tingimustel
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: janek555Algselt postitas: kaspariusHästi ikka !Algselt postitas: maq
Kuidas politsei ja ülevaatuse mehed sellesse kati eemaldamisse suhtuvad?
Mõõdetakse gaasid ja kui on üle normi, siis on kellad. Kui gaasid korras, siis SÕIDA.
Pole neil midagi suhtuda, nemad juhinduvad oma digitaalsest aparatuurist.Mu Saabil tuli kat.eemaldamise operatsioonist 50hj juurde. Mitte vähe. Umbes oli ka muidugi.
kuidas sa tead,et tuli 50hj juurde?
Dünomõõtmisega
Sent from my Monte Carlo using B236
Milleks need? Elu on näidanud(vägapaljukordsed katsetused dynodes),et stockist suuremate võimsustega(kõrgema ülelaadimisrõhuga) mootori koormamisel saavutab mootor katalüsaatori asendamisel õige "läbilaskevõimega" resoga alati 20-60 lisahobujõudu.
Kaspariuse autol tuli vist mingi 40hj. Meie Talladega sai "race-cat" eemaldamisega olemasolevale 186kW.`le ligi 30 hj. lisa.
Kõige räigemalt tuntav vahe tuli Trolliga(kahjuks ei mõõtnud).Bleeder pluss BPC ja kat. asendatud resoga muutis masina väände täiesti kontrollimatuks(samas bleederi settingus).
Kaspariuse autol tuli vist mingi 40hj. Meie Talladega sai "race-cat" eemaldamisega olemasolevale 186kW.`le ligi 30 hj. lisa.
Kõige räigemalt tuntav vahe tuli Trolliga(kahjuks ei mõõtnud).Bleeder pluss BPC ja kat. asendatud resoga muutis masina väände täiesti kontrollimatuks(samas bleederi settingus).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
huvi tuleneb konkreetselt oma auto kallal nokitsemisest ja mõttest kati emaldamisest.kõveralt saaksin näha ja ennustada mida see annaks mulle reaalselt tänavaliikluses,võistlus momenti asjajuures pole.
NB.orginaalis on autol 58mm sisemõõduga väljalase.
NB.orginaalis on autol 58mm sisemõõduga väljalase.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kas te mõõtsite ära vahepeal Talla ilma cat-ita?Algselt postitas: Trionic
Milleks need? Elu on näidanud(vägapaljukordsed katsetused dynodes),et stockist suuremate võimsustega(kõrgema ülelaadimisrõhuga) mootori koormamisel saavutab mootor katalüsaatori asendamisel õige "läbilaskevõimega" resoga alati 20-60 lisahobujõudu.
Kaspariuse autol tuli vist mingi 40hj. Meie Talladega sai "race-cat" eemaldamisega olemasolevale 186kW.`le ligi 30 hj. lisa.
Kõige räigemalt tuntav vahe tuli Trolliga(kahjuks ei mõõtnud).Bleeder pluss BPC ja kat. asendatud resoga muutis masina väände täiesti kontrollimatuks(samas bleederi settingus).
Mu 9-3-l tuli täpselt 30kw kat eemaldamisest. Aju teine muidugist. Esimest korda olin ise samasuguse näoga dynos:wtf: ja ütlesin maksimile, et "mul on stock 151kw ja mida kuradit , su masin näitab 125kw rattast"... sel ajal oli juba stage1 peal. Siis pärast kat eemaldamist sai ikka asi väga palju selgemaks. Max oli ka üllatunud...eks ta seepärast arvaski hiljem Talla dynos, et kat-i eemaldamisel tuleb nii ja niipalju powerit juurde.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ehita olemasolevast ülevaatuse kat valmis! Ei pea vähemalt laenamas käima, nagu mina. Aga see eest oli isand Togiga ülimalt meeldiv vestelda.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
A mille jaoks ma seda kati all hoian siis???:evil:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mille järgi tuleb reso valida??? Töömaht, boost, pöörete vahemik jne jne??? Nagu ma aru saan siis lihtsalt toru paigaldamisest pole kasu.
Race kati jätan kindlasti terveks, seda lõikuma ei hakka.
Race kati jätan kindlasti terveks, seda lõikuma ei hakka.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Alustuseks aitab kui vaatad toru läbimõõtu.
Trionic keevitas mu tonnisele mootori all oleva kati asemele eelmise põlvkonna pika toru ja suka ning kati asmele läks resokas. Kelle toode - ehk Trionic mäletab paremini. Kas ka midagi sellest muutus, ei tea. Nagu ikka, miljon õnnetust tuli ühe korraga likvideerida.
Trionic keevitas mu tonnisele mootori all oleva kati asemele eelmise põlvkonna pika toru ja suka ning kati asmele läks resokas. Kelle toode - ehk Trionic mäletab paremini. Kas ka midagi sellest muutus, ei tea. Nagu ikka, miljon õnnetust tuli ühe korraga likvideerida.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Sul on reisskat all? Siis ära puutu, see voolab küll sinu võimsuse juures.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mille järgi tuleb reso valida??? Töömaht, boost, pöörete vahemik jne jne??? Nagu ma aru saan siis lihtsalt toru paigaldamisest pole kasu.
Race kati jätan kindlasti terveks, seda lõikuma ei hakka.
Kusjuures toru paigaldamisest ikkagi on kasu... boost tuleb palju madalamalt ja paremni kütab pöördesse.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kaspariusSul on reisskat all? Siis ära puutu, see voolab küll sinu võimsuse juures.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mille järgi tuleb reso valida??? Töömaht, boost, pöörete vahemik jne jne??? Nagu ma aru saan siis lihtsalt toru paigaldamisest pole kasu.
Race kati jätan kindlasti terveks, seda lõikuma ei hakka.
Kusjuures toru paigaldamisest ikkagi on kasu... boost tuleb palju madalamalt ja paremni kütab pöördesse.
kas see tähendab,et turbo rakendub kiiremini?millistelt pööretelt alates on vahe?
Pikalt võttis aega, aga esimese katsetuse tegin ära.
Orginaal kat vs toru.
Tulemus selline:
1. Heli oluliselt kõvem, 30 + eluaastast enam ei meeldi.
2. Madalalt vääne kadunud, võtab kauem aega enne kui turbo vedama hakkab.
3. Pööretel tundub olevat sama, võiks ju võimu rohkem olla, aga tagumiku düno seda kahjuks ei eristanud.
Kokkuvõtteks läks orginaal kat alla tagasi.
Autoks siis 2.0 turbo klassik lucase juhtimine ja 118 kw .
Lisatud failid
Orginaal kat vs toru.
Tulemus selline:
1. Heli oluliselt kõvem, 30 + eluaastast enam ei meeldi.
2. Madalalt vääne kadunud, võtab kauem aega enne kui turbo vedama hakkab.
3. Pööretel tundub olevat sama, võiks ju võimu rohkem olla, aga tagumiku düno seda kahjuks ei eristanud.
Kokkuvõtteks läks orginaal kat alla tagasi.
Autoks siis 2.0 turbo klassik lucase juhtimine ja 118 kw .
Lisatud failid
Tsitaat:
"Tulemus selline:
1. Heli oluliselt kõvem, 30 + eluaastast enam ei meeldi.
2. Madalalt vääne kadunud, võtab kauem aega enne kui turbo vedama hakkab.
3. Pööretel tundub olevat sama, võiks ju võimu rohkem olla, aga tagumiku düno seda kahjuks ei eristanud.
Kokkuvõtteks läks orginaal kat alla tagasi."
Täpselt seda juttu sulle rääkisin:head: .
Tsitaat:
"Tegelikult muutub küll". Ja reso tekitet vasturõhu tõttu liigub ka väändekõver inimlikumasse pööretevahemikku.
Mängida saab hästi ka tagumise toruotsa diameetriga erinevate koonuste abil.
"Tulemus selline:
1. Heli oluliselt kõvem, 30 + eluaastast enam ei meeldi.
2. Madalalt vääne kadunud, võtab kauem aega enne kui turbo vedama hakkab.
3. Pööretel tundub olevat sama, võiks ju võimu rohkem olla, aga tagumiku düno seda kahjuks ei eristanud.
Kokkuvõtteks läks orginaal kat alla tagasi."
Täpselt seda juttu sulle rääkisin:head: .
Tsitaat:
"Tegelikult muutub küll". Ja reso tekitet vasturõhu tõttu liigub ka väändekõver inimlikumasse pööretevahemikku.
Mängida saab hästi ka tagumise toruotsa diameetriga erinevate koonuste abil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tsitaat:
Täpselt seda juttu sulle rääkisin:head: .
Ongi nii , nüüd on jäänud veel küsimus, et kas sellel autol selle kati vahetamine sobiliku reso vastu annab lisa jõudu või mitte? Tekib selline tunne, et see kat küll mitte midagi ei takista.