9-5 3.0 LPT Estate ostuabi

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

BRC-s selline liikur müügiks
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... de14a57ba4

Kuidas sellise masina ülalpidamiskulud on?
Kui võrrelda näiteks BMW 5. seeria (525TDS), Opel Omega (2.5/3.0) või Subaru Legacy-ga (2.5).
Ise näen ette kiiret rihmavahetust, veermiku ülekäimist ja üldist hoolduseteemat (pidurid, õlid jne), kui muid suuremaid vigu pole.
DI kassette on ka 2 tk - milline nende eluiga on?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

enne, kui aero ostsin käisin vaatamas ,süütekad on viimases otsas, seega vahetada vaja. Mootoripadjad läbi, käigulülitusel räme kolks, eriti tagurpidi käigul, õlil ka kerge kärsakas. Sumpar lörises. rääkimata veermikust.
Keegi hull on toppinud esiistmete tagataskud hantleid täis niiet viimased on lootusetult välja veninud
hinnanguliselt, et seda masinat korda saada 25000 kiloeeku investeeringut.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

Masendav, aga ei üllata. Kuna 100k autot pean mingi laenuga ostma, siis jääb ära. Mingi esmase hoolduse raha olen valmis investeerima, aga kapremontida küll ei taha. Lähen vaatan Opeleid edasi...
Või on kellelgi 3.0 mootoriga automaagiline 9-5 vagun pakkuda kuni 110000.-?

thnx, vulkanus :thumb:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

Saja kiloraha eest osta parem tonnine griffin või aero, rõõmu rohkem ja jääb ka raha võimaliku remondi jaoks samas auto kestab aastaid probleemivabalt .
9-5 ja 100 kilone võib juhtuda, et saad masina mis on ikka tõeline pein.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Algselt postitas: vulkanus
Saja kiloraha eest osta parem tonnine griffin või aero
Kuldsed sõnad! Või kui oma maitsest lähtuda siis turbsiga ja korraliku varustusega tonnine.
Kasutaja avatar
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#6

Ja kuldsetele sõnadele täienduseks, et korralik Griffin jätkuvalt saada ja nagu lubatud, foorumlastele paindlikum hind...Ärge nüüd kohe OT eest :gun::fight:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

Olen neid tonniseid ka vaadanud, aga noh... kuidas nüüd öeldagi... välimus pole just minu maitse. :red:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#8

Minul, on peaaegu olemas kõikvõimalikud saabimudelid, mida pole sellega olen igaljuhul kokku puutunud põgusalt. Jätta välja klassikud oma tuntud headuses, siis tonnine on nendest kõigist kõige rohkem SAAB, kuigi näeb välja nagu vanakooli alfa .
Eks maitse muidugi on väga oluline, aga ma soovitan minna ja proovida mõnd väga hea varustusega turbsiga tonnist ,äkki muudad meelt. Mina olin üks selline kunagi, kes tonnist suht mõttetuks saabiks pidas,aga näed võta näpust.
kui aga ei muuda meelt, siis seljuhul võta BMW 525 tds tõsiselt hea valik ,ütleme nii, et suht odav ja muretu elu.legasy ja omega jäta mängust välja.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Njah. Raske on see valimine. NG 2,5 V6 on ka varuvariandina kirjas.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#10

Mina võtaks nüüd tonnise.

BMW 525 tds, 1998 on olnud, ilus oli, uhke oli, hoitud tehtud oli. Aga ma istusin muuseasi tonnises, ja nüüd räägin mehele kodus, et onju ma ei pea 9-5 ga soitma, onju sa lubad tonnise osta:P

EDIT: AERO muidugi
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

Leidsin ühe veel
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a854d83169
Mõni salafoorumlane ehk?

Käisin veel piilumas sellist:
Saab 9-5 AERO 2.3 Turbo 169 kW
Mootor olevat vahetatud uue vastu 70kkm tagasi, toodud Šveitsist. Homme pikem proovisõit.
Kas väljalaskekollektori tihend peabki nurkadest lahti olema ja laperdama?

Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#12

Atlante Aero on nüüd üle vaadatud. Sõidab küll ja Carringu spetsialistide hinnangul on probleemid järgmised: kõik sillapuksid väsinud, mootoripadjad pehmed ja mootori tagumine külg õline. Tech2 vigu ei näidanud, elektrividinad toimivad, SIDil mõned pikslid puudu. Proovisõidul liikus edasi küll ja käike vahetas sujuvalt. VIN koodi järgi on 2000 aasta mudel.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#13

mõni puks ja tihend vahetada ja ongi asi jonksis. Sellised vead kõikidel vanadel autodel küljes ju.
Siis kui ma oma 2000a aero soetasin, oli ka sellel veidi mootor õline. Nüüd 53000km hiljem auto ikka sama hea. Peaasi, et ise hästi hooldad.
romza
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#14

Jutt õige ja korraliku hoolduse ning kulujuppide vahetamise vastu pole mul midagi. Vaja veel paar masinat üle vaadata, siis saab pildi ette. Eelarve seab ka omad piirid.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#15

Olemas ;)
Vasta