BRC-s selline liikur müügiks
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... de14a57ba4
Kuidas sellise masina ülalpidamiskulud on?
Kui võrrelda näiteks BMW 5. seeria (525TDS), Opel Omega (2.5/3.0) või Subaru Legacy-ga (2.5).
Ise näen ette kiiret rihmavahetust, veermiku ülekäimist ja üldist hoolduseteemat (pidurid, õlid jne), kui muid suuremaid vigu pole.
DI kassette on ka 2 tk - milline nende eluiga on?
9-5 3.0 LPT Estate ostuabi
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
enne, kui aero ostsin käisin vaatamas ,süütekad on viimases otsas, seega vahetada vaja. Mootoripadjad läbi, käigulülitusel räme kolks, eriti tagurpidi käigul, õlil ka kerge kärsakas. Sumpar lörises. rääkimata veermikust.
Keegi hull on toppinud esiistmete tagataskud hantleid täis niiet viimased on lootusetult välja veninud
hinnanguliselt, et seda masinat korda saada 25000 kiloeeku investeeringut.
Keegi hull on toppinud esiistmete tagataskud hantleid täis niiet viimased on lootusetult välja veninud
hinnanguliselt, et seda masinat korda saada 25000 kiloeeku investeeringut.
Masendav, aga ei üllata. Kuna 100k autot pean mingi laenuga ostma, siis jääb ära. Mingi esmase hoolduse raha olen valmis investeerima, aga kapremontida küll ei taha. Lähen vaatan Opeleid edasi...
Või on kellelgi 3.0 mootoriga automaagiline 9-5 vagun pakkuda kuni 110000.-?
thnx, vulkanus
Või on kellelgi 3.0 mootoriga automaagiline 9-5 vagun pakkuda kuni 110000.-?
thnx, vulkanus

-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Saja kiloraha eest osta parem tonnine griffin või aero, rõõmu rohkem ja jääb ka raha võimaliku remondi jaoks samas auto kestab aastaid probleemivabalt .
9-5 ja 100 kilone võib juhtuda, et saad masina mis on ikka tõeline pein.
9-5 ja 100 kilone võib juhtuda, et saad masina mis on ikka tõeline pein.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuldsed sõnad! Või kui oma maitsest lähtuda siis turbsiga ja korraliku varustusega tonnine.Algselt postitas: vulkanus
Saja kiloraha eest osta parem tonnine griffin või aero
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Minul, on peaaegu olemas kõikvõimalikud saabimudelid, mida pole sellega olen igaljuhul kokku puutunud põgusalt. Jätta välja klassikud oma tuntud headuses, siis tonnine on nendest kõigist kõige rohkem SAAB, kuigi näeb välja nagu vanakooli alfa .
Eks maitse muidugi on väga oluline, aga ma soovitan minna ja proovida mõnd väga hea varustusega turbsiga tonnist ,äkki muudad meelt. Mina olin üks selline kunagi, kes tonnist suht mõttetuks saabiks pidas,aga näed võta näpust.
kui aga ei muuda meelt, siis seljuhul võta BMW 525 tds tõsiselt hea valik ,ütleme nii, et suht odav ja muretu elu.legasy ja omega jäta mängust välja.
Eks maitse muidugi on väga oluline, aga ma soovitan minna ja proovida mõnd väga hea varustusega turbsiga tonnist ,äkki muudad meelt. Mina olin üks selline kunagi, kes tonnist suht mõttetuks saabiks pidas,aga näed võta näpust.
kui aga ei muuda meelt, siis seljuhul võta BMW 525 tds tõsiselt hea valik ,ütleme nii, et suht odav ja muretu elu.legasy ja omega jäta mängust välja.
Mina võtaks nüüd tonnise.
BMW 525 tds, 1998 on olnud, ilus oli, uhke oli, hoitud tehtud oli. Aga ma istusin muuseasi tonnises, ja nüüd räägin mehele kodus, et onju ma ei pea 9-5 ga soitma, onju sa lubad tonnise osta:P
EDIT: AERO muidugi
BMW 525 tds, 1998 on olnud, ilus oli, uhke oli, hoitud tehtud oli. Aga ma istusin muuseasi tonnises, ja nüüd räägin mehele kodus, et onju ma ei pea 9-5 ga soitma, onju sa lubad tonnise osta:P
EDIT: AERO muidugi
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Leidsin ühe veel
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a854d83169
Mõni salafoorumlane ehk?
Käisin veel piilumas sellist:
Saab 9-5 AERO 2.3 Turbo 169 kW
Mootor olevat vahetatud uue vastu 70kkm tagasi, toodud Šveitsist. Homme pikem proovisõit.
Kas väljalaskekollektori tihend peabki nurkadest lahti olema ja laperdama?
Lisatud failid
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a854d83169
Mõni salafoorumlane ehk?
Käisin veel piilumas sellist:
Saab 9-5 AERO 2.3 Turbo 169 kW
Mootor olevat vahetatud uue vastu 70kkm tagasi, toodud Šveitsist. Homme pikem proovisõit.
Kas väljalaskekollektori tihend peabki nurkadest lahti olema ja laperdama?
Lisatud failid
Atlante Aero on nüüd üle vaadatud. Sõidab küll ja Carringu spetsialistide hinnangul on probleemid järgmised: kõik sillapuksid väsinud, mootoripadjad pehmed ja mootori tagumine külg õline. Tech2 vigu ei näidanud, elektrividinad toimivad, SIDil mõned pikslid puudu. Proovisõidul liikus edasi küll ja käike vahetas sujuvalt. VIN koodi järgi on 2000 aasta mudel.
mõni puks ja tihend vahetada ja ongi asi jonksis. Sellised vead kõikidel vanadel autodel küljes ju.
Siis kui ma oma 2000a aero soetasin, oli ka sellel veidi mootor õline. Nüüd 53000km hiljem auto ikka sama hea. Peaasi, et ise hästi hooldad.
Siis kui ma oma 2000a aero soetasin, oli ka sellel veidi mootor õline. Nüüd 53000km hiljem auto ikka sama hea. Peaasi, et ise hästi hooldad.
romza